HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

A Kellogg egészséges?

2009.02.06. 13:09 :: salamon

Egy gyors update a Phelps ügyhöz, amivel legközelebb csak akkor szeretnénk foglalkozni, ha a 14-szeres olimpiai aranyérmes valamilyen droglegalizációs szervezet szóvivője lesz, de addig is kommenteljétek ezt a gyomorforgató kétszínűséget:

A gabonapelyheket gyártó Kellogg szerint az úszó viselkedése nem egyeztethető össze a cégről kialakult képpel, emiatt nem újítja meg a február végén lejáró szponzori szerződését.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr8926452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hwang 2009.02.06. 13:26:42

teljesen jogos...
hogy képzeli, hogy egy természetes anyagot használ? ahelyett, hogy inkább a csokival leöntött ipari hulladékot fogyasztaná...
förtelem...

Fender · http://firka.blog.hu/ 2009.02.06. 23:00:21

ezek hülyék! hát nem tudják, hogy a fű és az édesség elválaszthatatlanok?

Bergeroth 2009.02.07. 09:36:16

Én Phelps helyében ennyit mondtam volna:

"Szereztem jó sok érmet eddig, jelenleg én vagyok a világ legjobb úszója. De miért is baj az, hogy a szabadidőmben szívtam egy kis füvet, és jól éreztem magam pár órán keresztül?"
Szegények, pedig ha tudnák hogy még mennyi ember szívott vagy szív rendszeresen. Nem is gondolnák.
Sok kis naív szemellenzős pöcs.
Ehh.
süti beállítások módosítása