HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

Elhunyt Albert Hofmann, az LSD atyja

2008.04.30. 09:28 :: salamon

Éppen a múlt héten emlékeztünk meg a 65 éves LSD-ről, most szomorú update következzék. Kiderült, a drogok valóban ölnek, 102 éves korában, svájci otthonában, szívinfarktusban elhunyt Albert Hofmann, az LSD felfedezője, feltalálója, megalkotója.

Forrás: wiki

32 komment

Címkék: lsd hofmann

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr41448195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.04.30. 09:40:38

milyen furcsa. e percben értesültem a haláláról én is (ld. blog)..

asztrov 2008.04.30. 09:49:08

102-->na ugye, ugye??????? Azok a gyilkos drogok!!!

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.30. 10:26:02

élhetett volna még. szegény. mennyi ötlete volt! :)

Kaporszakáll 2008.04.30. 10:43:54

Nyugodjek bekeben! Es orok hala!

KCB 2008.04.30. 11:41:34

Kiváncsi lennék mennyit fogyasztott a saját receptéből :)

Sütemény1975 2008.04.30. 11:49:58

jól látom, hogy ez a blog arról szól, hogy drogozni jó és tulajdonképpen természetes állapot a füvezés és hülye aki ellene agitál?
mert ha igen, akkor ritka szegényes életetek lehet, ha ezekben a szarokban keresitek a "boldogságot"...
kb. mint a party alkoholisták. akik megmagyarázzák, hogy csak akkor jó egy buli, ha részeg vagy és/vagy be vagy lőve.
sajnálom az ilyen embereket,akik külsö segítség nélkül már nem tudják jól érezni magukat.
úgyhogy én is csatlakozom a pár poszttal korábban emlegetett drog ellen harcolók táborához. mert a drogos, az alkesz, az önpusztító ember mindig sikeresen másra fogja a baját. anyám vert, apám vert, család elhanyagolt, drogos lett. ja, kérem így könnyű. egyszer talán saját magunkból kéne kiindulni és rájönni, hogy ettől a sok szartól nem lesz jobb.

Hozzászóló 2008.04.30. 11:58:53

Fiatalkoromban énis ilyesmi életet éltem, minden nap pia, cigi, drog, sokszor még suliban is. Aztán 18 évesen megismerkedtem barátnőmmel, akivel mai napig együtt élek, és egycsapásra megváltozott minden. Mivel kevesebb időt töltöttem a "barátokkal", elkezdtem értékelni olyan dolgokat, amikre korábban fújtam. Meg is lett az eredménye: a "barátaim" mai napig ugyanazt az életmódot folytatják, és vagánykodnak, hogy mikor mit szívtak/ittak/ettek stb. és nincs még normális munkájuk se. Mi pedig alig 25 évesen az első kis otthonunkat keressük, amit egy az egyben fogunk kifizetni.
Ja és nekem is elváltak szüleim, 7 különböző iskolába jártam, de mégis talpraálltam, mert tudtam, hogy attól többre vagyok képes, mint hogy dicsekedjek a legújabb szerzeménnyel.
És ez így jó. Nagyon jó. :)
/egy elismert programozó-menedzser/

skvugdskuvsdiov 2008.04.30. 12:11:07

Hozzaszolo: ott a pont.
Remelhetoleg elobb utobb mindenki rajon hogy hulyeseg es mas ertekek is vannak az eletben.
Persze most mindenki aztmondja hogy ez hulyeseg de majd 5-10 ev mulva igy gondol vissza...legalabbis remelem.

A drog rossz, ertem?

nona_me 2008.04.30. 12:14:33

az is narko amit ti csinaltok a kocsijaitokkal, a kenyelmes eletetekkel, a napi csokitokkal, az utazasaitokkal, szokjatok le rola...

a dog rossz, erted?

Rézfánfütyülőhóbagoly 2008.04.30. 12:20:10

Süti!
szerintem nem erről van szó...
egyetértek azzal amit mondasz
de maradj meg mindí az "aranyközépúton".
engem anyám hagyott itt minket pár éve apám meg elköltözött
neki álltam bele menekülni a dologba...aztán rájöttem h ez nem jó így és visszaszorítottam a mindennapos szívást hétvégi szívásra.
és ha hiszed ha nem ugyanúgy tele vagyok élettel illetve vidámsággal...
engem átsegített egy olyan szakaszon amibe tisztán beledöglöttem volna...

skvugdskuvsdiov 2008.04.30. 12:21:47

:)
nemtudom melyiknek van tobb ertelme..
egy trainspottingos lyukban belove fetrengeni vagy egy kenyelmes lakasban a kocsinkkal a csokinkkal elni az eletunket.

Rézfánfütyülőhóbagoly 2008.04.30. 12:25:24

vonjatok már egy vonalat ??emberek??
sok filmet néztek és kurvára nem heroinról van szó....

candream (törölt) 2008.04.30. 12:26:19

OFF
Sütemény1975 2008.04.30. 11:49:58
Nem jól látod!
ON

R.I.P.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.04.30. 12:26:46

kedves ellentábor,

tudatmódosító szereket nem csak azért használnak ám emberek, hogy szanaszét hulljanak. van, aki szellemi útkeresésre, önismereti tréningként, vagy olyan ösztönök/készségek felébresztésére, amiket a civilizáció kiölt az emberi fajból.

jó lenne nem csak a médiából szerzett félinformációkra hagyatkozni, csókolom!

nona_me 2008.04.30. 12:29:25

:)
ja a bioszfera, a sokmilliárd szegény, az unokák stb rovására

asszem az lsd-tol nemlennel kepes egy trainspottingos blablablaban fetrengeni, max bekattansz de akkor meg ez van, szóval ne ítélkezz és nem ítéltetsz - főleg ne olyasmiről amiről csak hallottál

_wood_ 2008.04.30. 12:33:42

Hozzászóló 2008.04.30. 11:58:53

szélsőséges esetektől eltekintve nem attól lesz valaki sikeres/lúzer, hogy milyen drogot fogyaszt vagy nemfogyaszt.

nagyon sok embert ismerek, akik az általad néhány szóban vázolt életszemlélettel élik felnőttkori mindennapjaikat, ám a mai napig vallják, hogy a kamaszkori kicsapongások alkalmával szerzett élmények (különösen az LSD tudattágító hatása) nélkül sokkal szegényebbek lennének.
magam is így gondolom, csak én nem tartozom a hozzád hasonlóak közé. nekem például rossz érzés lenne, ha "elismert programozó-menedzserként" mutatnám be magam.

Sütemény1975 2008.04.30. 11:49:58
drogozni nem feltétlenül jó, mégha a füvezés nem is annyira természetellenes. viszont aki más magánügyeivel kapcsolatban agitál, az valóban (minimum) hülye. őszintén: mi közöd van neked ahhoz, hogy más hogyan éli az életét? nem provokatív kérdésnek szántam, mégha úgy is hangzik. tedd föl magadnak másképp, ahogy tetszik: "miért más életével foglalkozom?"

Sütemény1975 2008.04.30. 15:35:06

_wood_ 2008.04.30. 12:33:42,

teljesen igazad van, tedd tönkre úgy az életedet ahogy akarod!
csak azok a fiatalok akiknek a kezébe nyomják a drogot az utcán 12-14 éves korukban, azok nem akarják tönkre tenni az életüket, csak kipróbálni akarják. aztán mikor rájönnek, hogy elbaszták, lehet, hogy késő.
tehát, te 18 év felett azt csinálsz amit akarsz, ha ilyen satnya életed van és csak ezzel tudod feldobni, ám legyen, legalább nem kell a nyugdíjadat majd fizetni.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.04.30. 15:53:16

Sütemény,

nem akarsz elmenni politikusnak? ilyen fokú demagógiával nagy karrier állhatna előtted:)

miből gondolod, hogy aki tudatot módosít, annak satnya az élete? ezzel az erővel ha te blogokba kommentelsz, akkor egy perverz fasz vagy. höhö. hasonló logika:)

javaslom, olvasd el az előző hozzászólásomat.
és agyad fényre derül.

Sütemény1975 2008.04.30. 16:05:13

phreeq · phreekjuice.blogspot.com/ 2008.04.30. 15:53:16,

igen, ilyenek is vannak.
0,000001%.

Sütemény1975 2008.04.30. 16:06:16

mondjuk ha valaki szellemi útkeresésre ilyet használ az is elég beteg.

Melchi Zadok 2008.04.30. 16:27:55

Hozzászóló 2008.04.30. 11:58:53

rettenetesen szánalmas ez az öntömjénező hozzászólás. a stílusodból ítélve valami harmadvonalas flipchart fiú lehetsz, aki ráadásul még büszke is "túrórudis" cégautójára.
én lassan 20 éve gyújtottam meg az első spanglit, és bizony ma sem vetem meg. ennek ellenére (vagy tán pont ezért?)képzeld el, egy igen komoly cégnél igen komoly beosztásban dolgozom, de nem fogok ezzel hencegni, mert egyrészről az szánalmas és nem is ez a lényeg.
rosszul gondolkodsz és tipikusan rossz, sztereotíp következtetéseket vonsz le.
nincs jó vagy rossz út. út van. rajtad múlik hogy tudsz-e rajta járni vagy sem.

SunChild 2008.04.30. 16:30:46

Hozzászóló, Sütemény:

Engem 17 éves koromban egy magányos LSD utazás gyógyított ki a drogproblémáimból, ami nem is a drogokról szólt igazán hanem a céltalanságról!

Évekig nem foglalkoztam semmi cuccal, aztán szépen lassan, felelőségteljesen, megint visszatértem ÖNSZÁNTAMBÓL, de sose volt már rossz élményem, bármit is toltam!

Most 27 évesen dolgozom a végzettségemnek megfelelően, diplomás vagyok, megbecsülnek, szeretnek és nagyon sok barátom/szerettem van! És drogozom! És én nem vagyok 0,000001%!

MInden csak azon múlik, hogy az ember tudja mikor minek van ott az ideje! Ha minden nap betépve mennék dolgozni tényleg az általatok "narkós"-nak hívott állat lennék! Ha minden hétvégén acidtrippen lennék szintén állat lennék!

De minden keresztény ünnep alkalmából a kedves barátokkal tudatépítés nem az a fajta drogozás!

Úgyhogy én nagyon hálás vagyok Hoffman papának, a gyermekével gondolunk majd rá a hétvégén!

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.04.30. 16:33:58

Sütemény: "mondjuk ha valaki szellemi útkeresésre ilyet használ az is elég beteg."

gondolom, erre vonatkozóan meggyőző érveid is vannak, ha már ennyire a megingathatatlan igazság letéteményeseként jeleníted meg magad.

Sütemény1975 2008.04.30. 17:57:22

"Most 27 évesen dolgozom a végzettségemnek megfelelően, diplomás vagyok, megbecsülnek, szeretnek és nagyon sok barátom/szerettem van!"

akkor minek a drog? biztos én vagyok nem normális, én vagyok maradi, vagy nem tom micsoda, de amiket felsoroltál az általában elég egy boldog élethez.
úgy látszik én nem értem a drogos társadalmat.

Sütemény1975 2008.04.30. 17:59:56

phreeq · phreekjuice.blogspot.com/ 2008.04.30. 16:33:58 ,

igen, az az ellenérvem, hogy drog nélkül kell élni és nem megmagyarázni, hogy miért szedem. ennyi.
de mint az előzőz hozzászólásomból is kiderült, nem értek én ehhez, nem is értem minek szóltam bele.
az ellenérzés váltotta ki belőlem, mert minden drogot megvetek, a fűtől a heroinig.
szép napot és jó drogozást nektek!

salamon 2008.04.30. 18:03:34

sütemény, kérlek ne itt térítsd elveidet, mert ugyan nagyon érdekesek és tiszteletre méltóak, de senkit nem érdekelnek.

Sütemény1975 2008.04.30. 18:45:58

ha nem tetszenek a kommentek, akkor ne engedd a kommentelést. ha meg hozzá lehet szólni, akkor tessék elviselni a neked nem tetsző kommenteket is.
eljutottunk odáig, hogy a normális élet térítésnek számít? szomorú...

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.30. 19:32:00

off
ennek tényleg nem itt van a helye főleg nem hogy egy halálhír alá megy ez a teljesen értelmetlen vita
nem lehetne kimodorálni azokat amik nem ezzel foglalkoznak, akár az én bejegyzésemet is
süti beállítások módosítása