HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

Ki a világ legnagyobb drogosa?

2008.08.25. 14:46 :: salamon

A világ legnagyobb szabású drogos összejövetele vasárnap véget ért. Három héten keresztül milliárdok figyelték, ahogyan különféle illegális szerekkel feltúrbózott sportolók teljesítenek az emberi tűrőképesség határán, sőt azon is túl. Persze, tudjuk, az olimpián megjelent magyar sportolók nem szednek drogokat, na, ez speciel meg is látszott.

Mi, itt a blogon nem vállalkozunk a teljesítmények, az érmek és eredmények vagy a tiltott szerek összegzésére, hanem csak azt szeretnénk kérni, hogy egy kattintással szavazzanak, önök szerint, ki ma a világ legnagyobb drogos sportolója.

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr62632019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.08.25. 18:22:44

Lehet, hogy Schmitt Pál is ezért forszírozza a több pénzt, mert közismert, hogy személyre szabott designer szerekkel, amik többe kerülnek, mint a sztenderd doppingszerek, úgy lehet doppingolni, hogy nem lehet kimutatni.

gery · http://gery.blog.hu 2008.08.25. 18:24:05

látszik, hogy a nép csak Bolt és Phelps nevét hallotta a sajtóban, toronymagasan vezetnek

W Joe 2008.08.25. 18:25:22

Nem fogjuk megtudni soha, hogy ki doppingolt és ki nem. Illetve, amikor kiderül, addigra mindegy lesz, mert már más szereket, módszereket alkalmaznak majd.

asa77sol 2008.08.25. 18:26:21

rice-t blokkolnám...

Hefe 2008.08.25. 18:49:56

Itt alapvetoen gondok vannak az alapfogalmakkal. A drogos meg a doppingos nem ugyanaz. Ha jol ertem a blogbejegyzes a doppingosokrol szol, nem a drogosokrol. Az alapkerdest megvalaszolva: mindenki doppingol egy olimpian, ki jobban ki rosszabbul. Erre meg rajon a tehetseg, amirol hajlamosak vagyunk megfeledkezni. Phelps es Bolt akkor is nyerne ha senki nem doppingolna, csak nem ilyen idokkel.

abdul 2008.08.25. 18:50:18

most jutott eszembe, és szemét se szeretnék lenni, de ha már itt tartunk, a mi kis Egérkénk hogyan tudta lenyomni anno a csúcs-NDK szuper úszó-gólemeket, amiket arra az egy feladatra tenyésztettek ki? És a többiek?
Egyébként le a kalappal, csak hát felmerül ez a része is a dolgoknak. Szerintem.

wasabii (törölt) 2008.08.25. 18:51:10

Ki doppingolt, ki nem... Mindenki doppingolt, Fazekas is doppingol, Cseh Laci is, talán csak Igaly Diána nem, de lehet, hogy van olyan fajta szer, ami neki is segíthet. Ez erről szól, profi sport, élsport = dopping. Ébredjetek már fel.

salamon 2008.08.25. 19:03:37

muy caliente el negro special , ha jól látom, a kommented egy reklám. na, az mi a büdös faszod itt?

gaucho.magiar 2008.08.25. 19:19:57

miért nincs magyar a listán?

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.08.25. 19:43:03

látszik, hogy az emberek azt hiszik, csak négy név közül lehet szavazni.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.08.25. 19:44:08

választani, és nem szavazni, elnézést.

bspbsy 2008.08.25. 19:46:15

salamon, te gyökér!

a sportolók azért doppingolnak, mert élvezet, vagy ez a szórakozás az életükben, mint a drogos gyökereknek! nem tűnt fel?

nem tűnik fel ti kis mentális szenny, hogy mondjuk 8 év munkája van abban hogy valaki egy olimpiára kijut ahol emberfelettit teljesít?

azt hitted bekaptak pár tablettás és ez elég? tudod mit kell ezért dolgozni, baromarcú, a doppingtól függetlül?

nem kéne ezt tisztelni, vagy a tiszteletre nem tanított meg a k. mami?

köpj fel és állj alá gyökér!

Einarr 2008.08.25. 20:01:02

Az nem fér a fejembe, hogy hogyan fordulhat meg a pinduri kis agyadban, hogy egy lapon említsd magadat, magatokat olyan emberekkel, akik az egész életüket a sportra tették, nem pedig csak céltalanul szívogatnak.

salamon 2008.08.25. 20:03:17

kisfiam, ezen a blogon csak én gyökerezhetek, kismentálisszennyezhetek, baromarcuzhatok le bárkit, meg ne próbáld még egyszer, mert mész a levesbe egy napra! a kérdéseidnek meg egészen egyszerűen nincs értelmük.

salamon 2008.08.25. 20:05:48

közödsemmi, honnan a fenéből veszed, hogy itt bárki is "csak úgy szivogat"? amúgy meg, nem teljesen mindegy, hogy ki miért nyúl drogokhoz?

kaffer 2008.08.25. 20:06:39

A legszarabb blogra hol lehet szavazni?

salamon 2008.08.25. 20:12:37

kaffer, itt: menjanyadba.blog.hu

salamon 2008.08.25. 20:22:49

volt itt egy bspakárki-komment, már nincs.

Einarr 2008.08.25. 20:28:53

"közödsemmi, honnan a fenéből veszed, hogy itt bárki is "csak úgy szivogat"? "

Miért, te ideológiából szívsz? Vagy ez életstílus? Esetleg trendi? Hagyjuk már... De nem vitázom mert pontosan tudom hogy felesleges, hiszen szerinted, szerintetek ebben nincsen semmi kivetnivaló. Lelked rajta, te bajod, én csak röhögök rajtatok, hogy nem tudtok meglenni nélküle - hiába bizonygatjátok az ellenkezőjét -, mi több, még bizonygatjátok is hogy ez mennyire rendben van - ezzel alátámasztva hogy nem tudtok meglenni nélküle ;).

Ami viszont a lényeg: egy sportolóra azért, mert doppingol, rá mondani hogy drogos, ezzel kvázi egy kalap alá véve az igazi drogosokkal ízléstelen és főleg roppant tudatlan dolog.

pekmester 2008.08.25. 20:32:52

a "jóindulatú" blogger mintapéldánya.
nevetséges...

salamon 2008.08.25. 20:37:32

közöds, látod, máris közös platformon vagyunk. mi van azokkal, akik nem problémás drogfogyasztók, vagy betegségük tüneteinek enyhítésére szednek drogokat, vagy mert a munkahelyükön (sportuszoda, reklámcég, stb) többet akarnak teljesíteni? drogosok, ez neked dehonesztáló kifejezés, nem nekem.
és ami a lényeg: sztem te is beljebb lennél tudás terén, ha a belinkelt interjút elolvasnád.

salamon 2008.08.25. 20:57:00

itt is volt még egy trágár komment, az is ment a többihez, noha nem biztos, hogy az illető hülyeséget mondott. szerinte pékmester a sportolókkal kapcsolatos jóindulatot kérte számon rajtam, bár annak nem sok értelme volna. ha mégis így van, meghajlok észrevétele előtt.

ctrl 2008.08.25. 20:57:15

salamon ,anyád a legnagyobb drogos mert lepippantotta apádat te szerencsétlen!
Sportolókról ugatsz te agyhalott te, akik éveken keresztül nélkülöztek ,hogy kijuthassanak az olimpiára, amíg te a szottyadt zacsidat vakargattad a monitorod előtt!

salamon 2008.08.25. 20:58:56

ctrl, akkor már a te kurva anyád. és mi fáj neked, sportoló vagy és drogos?

ctrl 2008.08.25. 21:06:00

ad1 Összemosod a drogot a doppinggal, azaz kevered a szezont a faszommal.
ad2 HA lenne benned csöppnyi tisztelet a sport iránt, akkor nem írnál ilyen szennyet, de te valószínűleg egy két lábon járó, vizuálisan tesztelő WADA labor vagy, hogy ilyen baromságot irkálsz.
JA , hogy csak a nézettség fejében kívánod meglovagolni az utóbbi idők dopping hírek hullámait?
Ahhoz illene felkészülni és nem csak egy gyenge szavazással villantani.
Szánalom.

salamon 2008.08.25. 21:09:50

ctrl, na ne szórakozzál már! még hogy a dopping az nem drog?! hát micsoda szerinted?
a többiben igazad van.

Einarr 2008.08.25. 21:11:27

"közöds, látod, máris közös platformon vagyunk"

Soha nem leszünk

"azokkal, akik nem problémás drogfogyasztók"

Akkor is drogfogyasztó.

"vagy betegségük tüneteinek enyhítésére szednek drogokat"

Teljesen más téma, ne is próbáld összemosni

"vagy mert a munkahelyükön (sportuszoda, reklámcég, stb) többet akarnak teljesíteni?"

Ezt nem is kommentálom

"drogosok, ez neked dehonesztáló kifejezés, nem nekem."

Mert én az élvezeti drogosokra használom, az értelmetlen, ám "kellően" megideologizált időtöltést favorizálókra. Ne lovagoljunk a szavakon, tudod te miről beszélek.

"és ami a lényeg: sztem te is beljebb lennél tudás terén, ha a belinkelt interjút elolvasnád."

Ezt kicsit benézted, mivel azt hiszem sokkal de sokkal többet tudok a témáról mint gondolod, ellentétben veled.

salamon 2008.08.25. 21:16:37

közöds, én értlek, és ugyanazt mondom, amit te, annyiban külöbözik az álláspontunk, hogy te szűken értelmezed a drogos definiciót, én meg szélesen értelmezem.

ez meg:
"Ezt kicsit benézted, mivel azt hiszem sokkal de sokkal többet tudok a témáról mint gondolod, ellentétben veled."
ha te mondod.

Ubuntufan 2008.08.25. 21:17:50

salamon: mondd csak jóbarát, Te ma mennyit szívtál, hogy ennyire mellre vetted a fikázást? :D Egyébként tényleg indulhatnál a "A legnagyobb marha blogger", még dopping (szerinted drog) nélkül is dobogós lennél :D

ctrl 2008.08.25. 21:18:37

A vulgaritásomért elnézést kérek.
Egy állat vagyok, no nem a doppinszerektől :-), hanem attól ha vki általánosít az olimpikonokat illetően.
20 éve sportolok így számomra az aki éveket áldoz fel az életéből, hogy olimpiára juthasson, az mindenképpen tiszteletet érdemel.
Dopping?Persze, egyenlő az élsporttal, de ez köztudomású. De vhol itt is működjön már az ártatlanság vélelme és addig ne állítsunk pellengérre senkit, amíg ezt róla be nem bizonyították.
Azok akik képesek egy adott sportágban, akár csak a világ első 10-be delegálni magukat, azok nálam hősök és vhol az emberi akaraterő kvint esszenciái.

salamon 2008.08.25. 21:27:17

Ubuntu, kösz
ctrl, én tisztelem őket, ezért írtam, számomra nem dehonesztáló ha vki drogos, attól még ember, stb, és esetünkben persze a világ legjobb úszója, súlyemelője, stb.

Einarr 2008.08.25. 21:27:20

"közöds, én értlek, és ugyanazt mondom, amit te, annyiban külöbözik az álláspontunk, hogy te szűken értelmezed a drogos definiciót, én meg szélesen értelmezem."

Ezzel kvázi felmentve magad, és igazolva hogy nincs kivetnivaló a drogozásban. De akkor legyen kábítószerezés. Mert te a kábítószerezést mosod össze minden mással arra hivatkozva hogy mi minden drog, de ez sajnos akkor sem lesz ugyanaz. A gyógynövények hatóanyagát is drognak nevezik, mégsem drogozik aki megiszik egy kamillateát, vili? Elég dedó hogy ezt meg kell magyarázni.

Bár így sem fogod magad elszégyellni azt hiszem, pedig rád férne, már csak a cikk miatt is.

balin 2008.08.25. 21:34:23

Az a helyzet hogy az emberi test nem arra van kitalálva hogy erős vagy gyors legyen. Ahhoz hogy emberfelettit teljesítsünk, emberfeletti képességekkel kell rendelkeznünk fejben, és fizikálisan. Fejben 8 év alatt el lehet jutni odáig hogy az emberből fanatikus állat lesz, mindenről lemond csak azért hogy ott állhasson a dobogón, és neki játsszák a Himnuszt. Ugyanakkor a testük nem biztos hogy alapból alkalmas arra, hogy ilyen teljesítményt nyújtson. Hiába edz valaki minden nap, ha egyszer a teste nem képes regenerálódni ekkora terhelés mellett! Hiába tölti ki minden gondolatát az hogy holnaptól erősebb lesz, ha ez fizikai képtelesnég.

A "drog" arra szolgál hogy feljavítsák a testüket az elméjükhöz. Lehet hogy ők legyőzik a fájdalmat, de a testük alapból nem bírná. Elfáradnak, megsérülnek, stb.

Az amit látsz a tv-ben, az Elme nagysága. A kőkemény munka gyümölcse elsősorban, és csak másodsorban a "feljavított testek" csatája. Ezek az emberek azért a legjobbak, mert fejben ők a legnagyobak. Ha Téged telenyomnának ilyen "drogokkal" semmit nem érnél el vele, mert hiányozna a lényeg.

Persze kellenek veled született adottságok is. Phelps úszónak született, azért ő a legjobb, amellett persze hogy olyan országban él ahol nem szivatják a halálba a sportolókat mint nálunk.

Tisztelettel tartozol nekik! Ők a mi hőseink! Gusztustalannak tartom hogy semmibe veszed évtizedek munkáját, mondván hogy ők csak "drogosok". Undorító féreg vagy!

kenguru30 2008.08.25. 21:36:26

Ez mekkora egy agyatlan hulladék teszt

salamon 2008.08.25. 21:50:12

közödsemmi, nem mentem fel magam, mert nincs mi alól. szerintem a drogozásban nincs kivetnivaló, pontosabban nem lenne, ha az állam nem tiltaná, hanem a fogyasztást ellenőrizné. és nem értem, miért a kamillateát hoztad fel, miért nem a szintén gyógynövénynek számító kendert.
balin, ne fárassz!

Einarr 2008.08.25. 21:56:31

Talán azért nem mert te pl. személy szerint kurvára nem gyógyászati célokra használod a kendert ha jól sejtem. Újabb kibúvó. Ebben nagyok vagytok. Csak az a baj, hogy kívülállóként ezek az összemosások átlátszóak és a nevetségesség határát súrolják, de nem veszitek észre, mert minden a körül forog, hogy igazoljátok a drogozást. Hatalmas baj amúgy, hogy úgy gondolod, nincs mi alól felmenteni magad.

salamon 2008.08.25. 22:03:39

közödsemmi, fogalmad sincs miért használom, és egyáltalán, hogy használom-e, és tényleg közöd semmi hozzá. a poszt azokról az illegális szereket fogyasztó - ergo: drogos - sportolókról szól, akikre szavazni lehet.

balin 2008.08.25. 22:15:52

Salamon, az hogy egy drog legális még nem jelenti azt hogy jó is. Az alkohol a legundorítóbb drog a világon, mégse lehet betiltani, de ha be lehetne, az se érne semmit. Az emberek 99%-a drogos. Megy a cigi, a pia, fájdalomcsillapító, ez, az amaz...

Mindenki látja rajtad hogy füvezel, szinte süt a kis betűidről hogy füves vagy. Ez olyan tipikus. Nem érted azt a szót hogy "küzdelem", mert olyan ember vagy aki inkább beszív minthogy aggódni kelljen, aztán megint csak azt mondja - "lesz ami lesz".

A doppingról van itt szó, ami egy Eszköz a küzdelemben, nem pedig eszköz a meneküléshez. Hatalmas különbség van, ha nem vetted eddig észre!

A sportolók Harcosok, a drogosok pedig nyámnyila férgek akik csak köpködni tudnak!

salamon 2008.08.25. 22:20:57

balin, ezeket a marhaságokat muszáj idehordanod?

balin 2008.08.25. 22:27:45

Cáfolj meg ahelyett hogy költői kérdéseket intézel hozzám! Szeretném ha komolyan vennéd a témát, mert itt most a becsületről van szó! Mutasd meg hogy a világ legnagyobb sportolói egyszerű drogosok!

Illegális a szteroidhasználat? Angolul a doppingszer szó ugynaz mint a gyógyszer és a kábítószer? Ezen kívül tudsz más hasonlóságot kis az élsportolók és a mentális és fizikai roncsok között?

Még mindíg nem látod hogy a kettő tűz és víz (vagy inkább takony) ?!

Mondd el hogy miért nem értessz velem egyet, Küzdj!

:D

schawo2 2008.08.25. 23:24:22

balin: káros az egészségre. Ez elég komoly hasonlóság.

schawo2 2008.08.25. 23:25:59

Továbbá függőséget okoz. Ha mélyen belegondolsz, megérted mire gondoltam itt a doppingszer kapcsán...

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.08.25. 23:38:30

HÁt igen, lehet találgatni, hogy THG, IGF-et vagy más anabolikus szteroidokkal nyomtákmagukat tele a "biogén bajnokok".

Mi is találgattunk, itt:

www.hellorepublic.com/2008/08/18/micheal-phelps/

csutkababa 2008.08.25. 23:47:52


Salamon, ha nem baj:

A DROG DEFINICIÓJA


A WHO (World Health Organization) definiciója szerint drog minden olyan természetes vagy szintetikus kémiai anyag, amely pszichoactív tulajdonságokkal rendelkezik, ELSŐSORBAN a központi idegrendszer muködését befolyásolja, megváltoztatja a mentális és pszichés státust, az érzelmi reakciót, a hangulatot, tudatot, viselkedést (kábulat, mámor állapotát okozza).
A szerrel kapcsolatban függoség alakul ki.
Törvényi státusuk szerint kétféle drog létezik illegális és legális drogok.
Az illegális drogokhoz tartoznak a nemzetközi tiltó listákon szereplo szerek. A feketekereskedelemben illegális terjesztok (dealerek) útján szerzik be oket.
A legális drogokhoz tartoznak a nem tiltott, a társadalom, az adott kultúra által elfogadott szerek (alkohol, nikotin, koffein), vagy gyógyszerek, melyek azomban rendelkeznek a kábítószerek jellemzo tulajdonságaival.
Eredetük szerint, lehetnek, természetes anyagok és szintetikus vegyületek

A KÁBÍTÓSZEREK OSZTÁLYOZÁSA

1.Opiátok, opioidok
2.Központi idegrendszeri depresszánsok: barbiturátok, benzodiazepinek, alkohol
3.Centrális szimpatikomimetikus izgatók: amfetamin, metamfetamin, ecstasy, efedrin
4.Pszichostimulánsok: amfetaminok, kokain
5.Kannabionidok: marihuana
6.Hallucinogének: LSD, meszkalin, fenciklidin, pszilocibin
7.Inhalálható szerek: ipari oldószerek, általános érzéstelenítok
8.Koffein, nikotin


Értem a gondolatmenetedet, de azt hiszem, nem tökéletes az analógia.
Talán a MET illik ide, de sztem azt nagyon ritkán szedik az élsportolók úgy, hogy függőséget okozzon.

csutkababa 2008.08.25. 23:52:01

Az ecs, efedrin is használatos lehet, de nem függőséget okozó szinten, hiszen akkor tiszta állapotban kőkemény elvonási tüneteik lennének, Phelps fel se tudna állni a rajtkőre a reszketéstől...

Patreides · patreides.blog.hu 2008.08.26. 00:07:53

abdul: "de ha már itt tartunk, a mi kis Egérkénk hogyan tudta lenyomni anno a csúcs-NDK szuper úszó-gólemeket, amiket arra az egy feladatra tenyésztettek ki?"
Most ezt komolyan gondolod, hogy 14 éves korára telenyomták doppinggal? Hiszen ő aztán pont úgy nézett ki akkor a debelle német úszónők között, mint egy kis 14 éves, mert éppen annyi is volt. Viszont ő a hátúszásra született, ma pedig már három gyermeke van, ami az akkori doppingolt bajszos ndk-s úszónőkről talán nem mindről mondható el...

csutkababa 2008.08.26. 00:08:14

A szöveget kopiztam, a helyesírási hibákat nem mind vettem észre. Pl: azomban,függoség, vesszőhibák.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.08.26. 00:17:34

Szerintem az élsprortból már soha nem lehet kitisztítani a doppingszereket. Egyszerüen képtelenség az, hogy ilyen teljesítményt lehessen nyújtani szerek nélkül.

De ez nem azt jelenti, mint ahogy fentebb sugalta valaki helytelenül, hogy a dopping mellett nem kell edzeni. De kell. Pontosan a doppingszerek teszik lehetővé a még keményebb edzést, a nagyobb kitartást, a stabilabb izommegmaradást, és a gyorsabb regenerálódást.

Van egy olyan álláspont is, mely szerint a doppingszerek használata azért jó, mert eltörli a genetikai előnyöket, és csak a befektetett edzésmunka eredménye számít.

Én nem vagyok élsportoló, de edzéshez szedek legális anyagokat. Vitaminokaz és fehérjét. Nem vagyok testépítő, csak szeretek sportolni, és nem akarok hamar kifáradni. Az élsportolónak viszont minden egyes izom-centiméter fontos, ezér nyúl szerekhez.

flimo13 2008.08.26. 07:44:21

Nem te voltál az az orbitális köcsög, amelyik Koló halála után is elkezdett doppingotkiáltani?

viktor134 2008.08.26. 08:02:24

az van emberek, hogy a magyar sportolók superman-ek, csak kriptonit volt szanaszét mindenhol kínában. :)

heineken · http://www.heineken.com 2008.08.26. 08:12:24

Na Szia...

Ugye ezt a kolosszális baromságot senki nem hiszi el őszintén... nagyon elkeserít amit láttam úgymond Olimpia álnév alá rendezve... ez már rég nem arról szól, de hát neked kell magyaráznom, aki ilyen körökben forog, ha forog? Te tényleg elhiszed amit írsz, hogy mi nem..most nem...? Vagy csak egy olcsó reklámfogás ahhoz, hogy DE mégis, mi is, csak erről abszolút nem illik nyíltan beszélni? Butaság, még egy óvodásnak is nyilvánvaló, hogy ilyen teljesítményeknél már sajnos nem az emberi ügyesség, akarat, intelligencia (bár ez sajnos mostanában nem található meg) tudás, felkészültség és a rengeteg edzés számít, hanem a jól időzített drogok, alias kémiai hadviselés. Már senkit nem érdekel hogy az összes sejtje és molekulája sikoltozik a terhelés ellen és az élet minősége romokban... minek is tiltakozzon, ha ünnepelt 'star' lehet és egy valag pénzt keresnek RAJTA! Azok ugye, akiknek ez mind az érdekük, katonák és szolgák egyszerre az emberiség elkorcsosult újkori játékainak statisztáiként, sajnálni való, szomorú...
Ugye az olimpia régen az ókori istenségeknek tetsző, az ő tiszteletükre rendezett, időtartama alatt háborúzást nem folytató szép hagyomány volt, ünnep... Most ez hol marad? Kérdem én, aki szintén régen egyszer oda készült, de ma már hányok tőle...:( Vajon a sok mai katasztrófa, tragédia nem-e azért történik mert nem igazán méltó az emberiség részéről ez a fajta viselkedés és ez egyáltalán nem az olümpusziak szívének tetsző? Ez csak érdekes morális feltevés, de elgondolkodtató, hová korcsosultunk a pénz istenének hatalmában... Csak egyszer haragítsuk magunkra azt az erőt, amit úgy hisszük már tudunk irányítani, és ezt vajon ki hiszi el? Jó jó,legyen így... kedves "Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad".... de én inkább elkerülöm:) úgy tisztább:))

demizson bobby 2008.08.26. 08:38:44

Kicsit tele van már a tököm a "soportra tette fel az életét" véleményekkel.
Majmok.Java részük jó kis havi fixért dolgozik, legalább is jobbért,mint amit egy kőműves keres. Lehet kussúni.

schwalbe 2008.08.26. 08:51:34

Cseh Laci lemaradt a listáról. Gondolom, nem kell magyarázat...

woodo1 2008.08.26. 08:58:40

Szánalmas,irigykedő,szar blog!!!Ja, Én is az vagyok úgyhogy ne pazarolj rám egy mp. se! köszi!

hwang 2008.08.26. 09:55:44

emlékszik még valaki Marion Jones-ra??? durva...most kapott x hónapot, mert drogozott...(doppingolt)

retrorepro 2008.08.27. 09:52:37

Az Athéni Olimpián kerekedett el először a szemem, mikor a 100m-es férfi síkfutás döntőjét láttam: Először a célba ért, majdnem egyvonalban három (nem doppingoló) ámerikai, aztán félóra szünet (kicsit ásítoztam, szunyókáltam), majd befutott a mezőny. Persze, megmagyarázták, hogy ámerikai edzésmódzserek, megfelelő motiváció meg töméntelen pizza, de azért én még mindig nem értem, noha megmagyarázni én is tudom...:o)

Aki még nem olvasta, ajánlom figyelmébe Moldova György: Ferencvárosi koktél c. sportszatíra-gyűjteményét (A most kiadott Moldova-életmű sorozatban a Magyar atom c. kötetben van). Tudj' Isten, miért, de ahogy néztem az olimpia első hetét, Cseh Laciról Hany Istók története jutott az eszembe... Moldova biztos jövőbe látott, különben hogyan írhatott ilyeneket már akkor...

retrorepro 2008.08.27. 10:01:40

...És mégvalami, az itt kikerekedő sértődött, személyeskedő acsarkodásra:

Én jómagam keményen sprtolok, valamint vannak bizonyos egyéb "rekreációs" szokásaim is. A kettőt amúgy nem keverem össze: Vagy ez, vagy az. De minkettőnek ugyanaz az alapvető célja: Szeretném jól érezi magam.

Elismerem, hogy egy sportoló önmagában doppingtól nem lesz bajnok. De nem kéne szenteknek tartani az önző, önpusztító doppingoló sportolókat. Most nem is térnék ki azokra a hétköznapi baromarcúakra, akiknek gyúrás után a fülükből csorog a szteroid meg a tesztoszteron, és az élő fába is belekötnek, hogy ezt elviseljék. Mindha az acsarkodó kedves olvtársak szóhasználatában is hasonló jelenségeket vennék észre (vazze...)

De vegyük tudomásul: A dopping ugyanolyan személyiségromboló, mint bármely "élvezeti célú" aljzószer (speed, kokain, stb.), esetleg egy kicsit alattomosabb, mert a fogyasztója nem is számol vele nem tuduja ezért tudatosan ellensúlyozni esetleg. Aki szedi, az ugyanúgy "jól érzi magát" (ha másért nem, azért, mert kevésbé fárad el, és több endorfint termel a végén a hipofízise), és semmi oka megvetnie, lenéznie azokat, akik bármilyen élvezeti cikket "rekreációs" céllal fogyasztanak, és nem azért, hogy visszaéljenek természetadta tehetségükkel, vagy fizikai teljesítőképességük határaival.

Persze, a felsőbbrendűség érzését nehéz feladni, megértem...

kukupajtas 2008.09.02. 22:05:57

Azért nem kell elszállni ettől a "becsüljük meg hogy a sportra tette fel az életét" dumától. Igen, ő arra. Más meg másra. Van aki Komlón a legtöbb szenet bányászta, ráadásul bekajálta hogy a a hazájáért és most rokkant, munkanélküli 50.000-ből él. Épp az a ciki amikor valaki hiába teszi fel az életét a sportra (ami azért nem munka utáni éjjeli krízisautózás telehányt furgonban hajléktalanokat mentve), mert más nem az életét teszi fel, hanem az egészségét, és a lelkiismeretét.
És éppen arról szól a doppingpara, hogy nem az kap elismerést aki tiszta, hanem az aki drogos. De a pénzt is az kapja. Egy mai aranyéremért az állam úgy 250+ milliót fizet, háromért 400+ milliót. Lehet ennyit dolgozni? És ha lehetne is! Mi van Cobertin-nel? Ma a sport egy munka, a tömegsportot pedig kinyírták. Kezeljük helyén a dolgokat.
süti beállítások módosítása