HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

Miért hal meg egy 36 éves sportember?

2008.07.15. 13:34 :: salamon

Kolonics György kétszeres olimpiai bajnok, a pekingi olimpia esélyese, kedden délelőtt edzés közben elhunyt, olvasható az Indexen.

Minden tiszteletem a sportemberé, a könnyeimmel küszködök, és ezen az úton részvétemet fejezem ki a családnak, minden sportolótársnak, és ahogy a statisztikákat nézem, az egész országnak.

Ezek mindenképpen a gyász percei, de már most szólni kell, Kolonics esetében nem szabad hagynunk, hogy elkendőzzék a 36 éves sportember halálának valódi okát, mint ahogyan hagyták Fehér Miklós esetében.

RIP

192 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr19569246

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.15. 14:11:25

drogosok ügyvédje - Miért hal meg egy 36 éves sportember?Ezek mindenképpen a gyász percei, de már most szólni kell, Kolonics esetében nem szabad hagynunk, hogy elkendőzzék a 36 éves [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karoly 2008.07.15. 13:50:57

Döbbenetes!
Egy ízig-vérig sportember, aki feltehetőleg nem dohányzott, ivott és mégis!
Amikor ilyen feszített egy felkészülés, akkor miért nincs kéznél a csapatorvos?
Részvétem a családjának.

atti 2008.07.15. 13:52:06

Ne haragudj, de ez puszta spekuláció, és már a sugalmazás is sértő. A profi sportolók nagy terhelésnek vannak kitéve, sajnos balesetek előfordulnak. De ez nem jelenti azt, hogy minden profi doppingol.

Felesleges ez a hisztéria-keltés. Pláne most, ilyen röviddel az események után.

Gusztustalan!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.15. 13:54:16

Requiescat in pace
Szomorú, de egyre több fiatal hal meg szívproblémákban, nem is feltétlen drog miatt. (szerintem itt sem erről van szó)
Kollégám haverja 28 évesen halt meg infarktusban...

habor 2008.07.15. 13:54:34

ez a poszt valóban az Index főoldalára való?

Cinikus 2008.07.15. 13:55:03

Nemrég mondta valaki, hogy a fiatalon meghalt sportolókban kb egyetlen közös dolog volt: a szója.

Cinikus 2008.07.15. 13:55:59

A fiatalon meghalt sportolókban egy közös van a tanulmányok szerint: a szója fogyasztása.

Mikulás 2008.07.15. 13:56:23

atti, az a gusztustalan, hogy focipályán huszonéves emberek halnak meg, és ehhez senkinek sincs egy őszinte szava sem.

dogee 2008.07.15. 13:56:31

Sajnos az már nem hozza vissza, mindenki tudja hogy mit szed, a mellékhatások és a kockázatokkal is tisztában van. Nekem inkább az a furcsa, hogy 36 évesen valaki ilyen fizikai erőt igénylő sportban még olimpiára készül. Nyugodjék békében.

Bobby 2008.07.15. 13:59:32

Koló!

RIP

szabisokk 2008.07.15. 13:59:52

döbbenetes...az élsport is jár némi kockázattal...várjuk meg mit mondanak, persze lehet, hogy az ellenkezője az igaz...de most haggyuk, hiszen így vagy úgy egy kiváló sportoló volt aki az életét erre áldozta...rip

Peppone Botazzi 2008.07.15. 14:00:20

atti: nem tudom hol élsz...

Robinzon Kurzor 2008.07.15. 14:00:45

Oszt' mitől vagy te ilyen jólértesült, drogoskám?

Hihetetlen, hogy milyen alja postok kerülhetnek index címlapra.

Persze az is csak egy érzéketlen fehérjecsomó, amelyik kirakta.

salamon 2008.07.15. 14:00:57

drága atti, ezt írod: "De ez nem jelenti azt, hogy minden profi doppingol."
na ez a gusztustalan, ilyet nem írtam, nem állítok, nem sejtetek, ezt te írtad.

Krahács Peti 2008.07.15. 14:01:28

Igenis nagyon komolyan ki kell vizsgálni, mi történt, még ha nem is teszik meg, mert ugye nemcsak Fehér Miki, hanem Zavadszky esetében is eltussolták a vizsgálatot. Azt kell mondjam az olimpia előtt, hogy hányingerem van az ún. élsporttól, és nem a sportolóktól!

elegance · http://www.mobilcontrolbt.hu 2008.07.15. 14:03:20

Szerintem tényleg felesleges a hisztériakeltés pár órával a halála után. Ez megint egy olyan értelmetlen, felfoghatatlan halál, amit egy egész ország próbál meg elhinni, de nem lesz egyszerű. Gyászoljunk, és drukkoljunk az kajak-kenusoknak hogy megfelelő módon tudjanak felkészűlni és Koló büszkén nézhessen majd le kicsi országára.

tinus 2008.07.15. 14:03:47

Szerintem legyenek ezek a gyász percei. Tiszteljétek meg vele a családot és a barátokat, hozátartozókat versenytársaikat

salamon 2008.07.15. 14:03:48

robinzon kurzor, kicsit kisebb arccal ezekben a percekben, ha kérhetem.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.15. 14:05:44

Hogyismondjam...
Alsó hangon ízléstelen ez a post.
Igaz minden sora, adja magát a kérdés, de azért ebben a formában és időzítéssel nagyon durva szerintem.

Badu 2008.07.15. 14:06:09

Remélem azok, akik most így írnak róla, belegondolnak, hogy a család is elolvashatja ezeket a sorokat.
Őszinte részvétem!

Csabi 2008.07.15. 14:08:18

Azért lassan utána kellene járni, hogy miért hal meg ennyi fiatal sportoló újabban.
Az én sportorvos/általános sebész ismerősöm azt mondja, hogy az élsportban mindenki kivétel nélkül kokszol. Nem kevés sportolónak ő követte nyomon a vérképét, vizeletét, hogy nehogy gáz legyen a gyógyszerekből.

kerikak 2008.07.15. 14:08:35

ez megdöbbentő, kár érte :((((((

kisi73 2008.07.15. 14:08:37

Gusztustalan a cikk író, mint az index is, legalább most több tisztelet kellene.... ha te szívsz valamit, az nem jelenti azt, hogy más doppingol.....

tevez 2008.07.15. 14:10:35

Hát.... mit is mondjak- Koló Te is itthagytál minket, nyugodj békében. RIP.

salamon 2008.07.15. 14:11:02

kisi73. minden tisztelet, és amit írsz az is igaz, de nem erről szól ez a poszt.
ez az én korosztályom, sportolok, és mindenre képes vagyok, hogy kiderüljön: MIÉRT HALNAK MEG FIATAL SPORTEMBEREK?!

Pedro 2008.07.15. 14:11:54

A döbbenettől alig jutok szóhoz..Őszinte részvétem a családnak, és minden barátjának ! Kiváló sportember volt.
A vitátokról : Én nem mondom, hogy minden sportoló doppingolás miatt hal meg fiatalon, de azért az furcsa, hogy a gyermekkoromban egyetlenegy élsportoló sem dobta el magát 20-30 évesen, mindenki tisztességben megőszült, edzősködött, unokákat terelgetett, stb. Pedig akkor is hajtottak rendesen. Szóval azért ez elég necces.. De ezek most tényleg a gyász percei legyenek..Koló, nyugodj békében !

Dezsőjóska 2008.07.15. 14:13:21

Sörgősen le kéne szedni az indexről!

Tina77 2008.07.15. 14:13:24

a sírás kerülget, mióta meghallottam a hírt:-(
Több tiszteletet a családnak, a barátoknak, ezek nem azok a percek, amikor egymásnak kéne esni:-((

tygger 2008.07.15. 14:13:31

nem tudom, miért ne lehetne elővenni ezt a témát. itt, ahol dolgozom, hallottuk a hírt és jé, mindenkinek a dopping ugrott be. megdöbbenve az egészen, hívtam a páromat, h hallotta-e, jé, élsportoló családi háttérrel egyből azt mondta, h dopping. ezt a kérdést igenis fel kell tenni.

RIP

Csabi 2008.07.15. 14:13:47

Maximális részvétem a családnak, de hány sportolónak kell még meghalnia vagy visszafordíthatatlan károsodásokat szenvednie mire végre nem ütjük el annyival a dopping témát, hogy izléstelen róla beszélni meg részvét stb. A részvéted már nem hozza vissza, viszont kicsit nagyobb publicitás az elsportban tapasztalható mérhetetlen kokszolásról másokat még megmenthet.

Arwen 2008.07.15. 14:16:21

Nagyon rossz helyre került fel ez a post, nem kell a hisztéria keltés.

Búcsúzni viszont tisztességgel kell, mert Koló nagyszerű ember volt, remek példát állíthat sok mai fiatalnak, most is mint mindíg keményen "dolgozott", hogy az Olimpián újra felálhasson a dobogóra, hogy egy ország legyen büszke rá.
Nyugodjon békében!

Remélem sokan eljönnek és tesznek virágot Csepelen a kajaktelep előtti stégre!

Kaktusz 2008.07.15. 14:16:48

Erős terhelés esetén egy virusfertőzés is végzetes lehet

Dr Kangörény 2008.07.15. 14:16:49

És mégis mikor lehet feltenni a kínos kérdéseket?

CrL 2008.07.15. 14:16:58

"De ez nem jelenti azt, hogy minden profi doppingol."

de sajnos azt. az álszentség maga az, hogy még mindig el akarják hitetni a világgal hogy nem doppingolnak.

részvétem.

Dallas 2008.07.15. 14:17:16

Teljesen igaza van annak, aki szerint ez a post nagyon korai és meglehetősen ízléstelen. Ezért a szerkesztőt jól picsán kellene rúgni. Vagy ki.
Ha ez 3 héttel ez után kerül ki, akkor van létjogosultsága, mert az nem igaz, hogy a sportemberek "csak úgy" rosszul lesznek és menthetetlenül meghalnak. Ennek komoly oka van, ok nélkül nem történik ilyen. Momentán nem tudom mi lehet, a szója azért nem okoz végzetes szívleállást. Az is igaz, több sportolótól hallottam, hogy élsportot csinálni képtelenség teljesítménynövelők nélkül. A vitaminbombáktól egészen a növekedési hormonig. Egy biztos, valamit szednie KELL annak aki eredményt akar a mai világban. Én spec ezért utálom teljes szívből az élsportot, mert nem szól másról, csak arról, hogy kinek a szervezete reagál jobban a "bogyókra meg a szurikra". Undorító. Szegény Kolo, R.I.P.

dave22 2008.07.15. 14:17:56

tragédia. talán az ilyenek ráébreszthetnék a sportvilágot, hogy mennyire baromság az, amit élsportnak neveznek. tized, századmásodpercekért teszik tönkre magukat. 20 év munkája... kolo, nem érte meg.

minemteccik 2008.07.15. 14:19:36

most ezt miert kell ide a drogosügyvéd blogba irni... undoritóak vagytok

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.07.15. 14:20:30

Sok esetben az ibuprofen tartamú fájdalomcsillapítók ludasak.

RIP tisztasport 2008.07.15. 14:20:51

Először is: R.I.P.

Másodszor: igaza van a postolónak, a felvetéssel kapcsolatban: vizsgálatot!
És igazak azok a híresztelésnek vagy rosszindulatú pletykának titulált TÉNYEK is, h mindenki doppingol az élsportban. Abnormális halál 36 évesen nem vezethető vissza természetes okokra. Lassan a doppinggyárak legnagyobb felvonulási területéve az olimpiák válnak.
Fehér Miklós remek példa, "véletlen" tudom mi történt akkor. Bekerülni a Benfica kezdőbe elég nagy vonzerő lehetett, h a klub felől érkező nyomásra ne tudjon nemet mondani, bármenniyre is volt szervezetében olyan régi betegségből visszamaradó maradandó ok, amely nem indokolta volna a vérdopping használatát. Megzsarolták - kimaradsz ha nem teszed - és bevállalta. És belehalt. Szegény.... mint ahogy Kolonics is.
Ráadásul magyaországon hatalmas az elvárás az olimpiával kapcsolatban, hatalmas lehetett az ezirányú nyomás is rajta, h nyerni kell, érem kell, kiscit talán mi magunk, a társadalom hajszoljuk bele élsportolóinkat ebbe az elvtelen történetbe, pl még: Kovács Ágika.
Én azt mondom: leszarom az olimpiai éremtáblázatot, legyen egy böcsületes bronzunk, de lehet még körünkben lenne ez a mosolygós, jókiállású fiatalember....

meroving 2008.07.15. 14:21:13

Aki szerint ma az élsportban világviszonylatban van olyan, aki toppon van és nem doppingol, az soha életében nem volt élsportoló és sosem fogja megérteni ezt a helyzetet.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez az eset a dopping miatt következett be. És mindettől függetlenül megdöbbentő és szomorú a hír.

Robinzon Kurzor 2008.07.15. 14:21:19

Salamonkám,

Akinek itt vissza kellene venni az arcából "ezekben a percekben", az nem én vagyok.

Vagy ennyire fontos a blogod reklámozása, bármi áron?

Mellesleg -- főleg "ezekben a percekben" -- különösen undorító, hogy úgy követelsz alapos vizsgálatot, hogy már eleve eldöntötted, hogy mi legyen a vége.
Mert ha nem az, akkor "eltusolták" ... szánalmas vagy és ezt most ennek a tragédiának a hátán próbálod közhírré tenni.

renesis 2008.07.15. 14:21:40

Pedro 2008.07.15. 14:11:54

"de azért az furcsa, hogy a gyermekkoromban egyetlenegy élsportoló sem dobta el magát 20-30 évesen"

régen nem volt ennyire kemély a sport,régen nem volt internet.

nézettségért/olvasottságért mindent?????grat


Őszinte részvétem a családnak

ladislaus 2008.07.15. 14:21:43

Kolo RIP!

Nos:
"de már most szólni kell, Kolonics esetében nem szabad hagynunk, hogy elkendőzzék a 36 éves sportember halálának valódi okát, mint ahogyan hagyták Fehér Miklós esetében."

Ugye nem arra akarsz gondolni hogy meg-nem-engedett szerekkel érte el amit elért? Ezt verd ki a fejedbol most nagyon gyorsan!!!

paranoid 2008.07.15. 14:22:00

A kérdés valóban adja magát. Én is szívesen beszélgetnék róla. De nem ma, mert ez így nagyon ízléstelen.

Andris 2008.07.15. 14:23:37

Dopping, dopping. Ez hülyeség. Akkor a másik többtízezer élsportoló miért nem hal meg? Az élsporthoz sajnos hozzátartozik a tiltott táplálékkiegészítők és teljesítménynövelők, de ettől miért kéne meghalnia valakinek, főleg ha orvosi felügyelet mellett és nem túladagolva szedi?

Flingel 2008.07.15. 14:24:00

Teljesen triviális.. Már többen megmondták, sportolók is, hogy dopping nélkül LEHETETLEN nagy eredményeket elérni. Ez borzasztó, és szomorú is egyben. De sajnos mivel az élsport hatalmas üzlet, ezért a kockázatokat (üzletileg) minimálisra kell csökkenteni.. pl. azzal, hogy az illető BIZTOSAN nyer. Ez pedig emberfeletti erönlétet kíván.

Úgy gondolom, a poszt írója NEM azt akarja hallani, hogy doppingolt... sőt, ellenkezőleg. Azt szeretné, ha kiderülne, NEM dopping miatt hunyt el Kolo. Ezért kell ébren tartani a figyelmet, és a kérdést: Mi okozta a halált?
Én úgy gondolom, mindenki, aki gyászol (én is) jogosan teszi fel ezt a kérdést.. és reménykedik abban, hogy nem tiltott szer adagolása okozta.

soccer 2008.07.15. 14:24:36

Kedves atti,

Ki kell ábrándítsalak, az általad felháborítónak minősített kommented sajnos igen naív. A mai élsportban dopping nélkül nincs kiemelkedő teljesítmény!!!
Ez tudja mindenki, de a sportolók vállalják a hallhatatlanság igérete igen csábító tud lenni. A szurkoló pedig csak szeretné hinni... :(

Üdv: Soccer

anonimusz 2008.07.15. 14:25:25

mekkora gusztustalan pondro a szerzo.

1. meghal egy kiemelkedo alakja a sportvilagnak
2. meg ki se hult a csavo, egybol raugrik a temara, nepszerusegre es olvasottsagra palyazva
3. meg ki se hult a csavo, de mar bevadolja drogfogyasztassal.
4. o a legnagyobb geci, de bekussoltat mindenkit, aki ramutat erre, meghozza annak a jegyeben amit o sertett meg leginkabb: a gyasz jegyeben. siralmas.

lehet, h tolta a srac, de NE MOST TARGYALJUK KI baszki. r.i.p.

ps. tudom h pusztaba kialtott szo. ilyen emberek a hangadok, es az index asszisztal a fooldallal. ez u.az a melyseg, mint amikor szegeny Feher Miki halalanak a4-es fotojaval jott ki a blikk. egyeseknek semmi se szamit, ha sikerrol van szo. ezt erdemes jol megjegyezni.

fraki 2008.07.15. 14:26:07

Gyerekek, az nem elég, hogy a doppingot emlegetitek, puszta feltételezésként. Ezzel még ne álljatok ki vitatkozni. Azok a típusú emberek vagytok, akik puszta sztereotípiából rögtön ítélnek. Ezeket a sportolókat folyamatosan ellenőrzik.

hv 2008.07.15. 14:26:33

egy (sport)ember halt meg, ráadásul egy olyan ember, aki többet tett a magyarokért, Mo-ért mint mi itt posztolók összesen, úgyhogy mindenki, aki köpködni jött ide, csináljon valami hasznosabbat és gyászolja Kolonicsot!

Sírógörcs 2008.07.15. 14:28:32

"Sörgősen le kéne szedni az indexről!"
Igen.

Kedves Salamon! A kommentekben történő további okoskodás helyett kérem, hogy töröld eme posztot vagy fogalmazza át.

...

Gyuri már égi vizeken evez... :'(
Béke Vele!

flimo13 2008.07.15. 14:28:57

Salamon, hogy van pofád egy ilyen post után másnak megmondani, hogy "ezekben a percekben" mit csináljon?

RIP

ctrl 2008.07.15. 14:30:13

nem a blog a szar, hanem az index, hogy ilyen mocskot kitesz, egyre gagyibb az az oldal is

zsu 2008.07.15. 14:30:18

Nem értem hogy ti mire gondoltok, aki itt most csak arrol tud beszélni hogy drog meg minden más az inkább ne modja hogy részvétem mert nem összinte a szíve!!!!Legyen kicsi csend és béke itt és a családja szívében is.

blue bob 2008.07.15. 14:30:50

sajnos félig-meddig köztudott, hogy az evezősöket már 7-10 éves koruktól kokszolják, ezért néhány értelmesebb szülő még időben eltávolítja a gyereket a profi sport környékéről is.
szomorú, de ez van. a futballban is ez a helyzet, csak ott annyi pénz van, hogy a büdös életben nem derül ki.
lehet, hogy gusztustalan erről beszélni, de éppen egy 36 éves fiatalember váratlan halála adja az aprópóját annak, hogy ezt tényleg nem szabad a szőnyeg alá söpörni!

mirInda 2008.07.15. 14:30:59

Gyuri már égi vizeken hajóz... :'(
Béke Vele!

...
Kedves Salamon! Kérem törölje a posztot!

sertésmájkrém 2008.07.15. 14:32:19

Drogosok ügyvédje, mi? Meg ez a cím, aztán hagy pörögjön az látogatottság.

Alatta a postnak csúfolt 5-6 mondat.

Nagy nyomorúság, ha már nem számít, hogy mit és kit taposol a sárba. Persze tudom, a sikeres emberek szarnak az ilyesmire. Valahol el kell kezdeni.

lápi lidérc 2008.07.15. 14:33:14

Vajon Kaszás Attila mit szedhetett?

Alig volt idősebb. És még csak nem is élsportolt. Mégis hirtelen meghalt, kb. ugyanígy, csak ő színházi próbán.

Szóval nem kéne mindenben kokszot látni.

Mikolt 2008.07.15. 14:33:48

az ocsem sportolo, 22 (!!) evesen kapott fociedzes kozben infarktust, aztan kesobb meg kettot. csak azert el, mert az anyank orvos. soha eleteben nem cigizett, nem drogozott. most 26 evesen napi 10 fele gyogyszert szed orara lebontva. de biztos lenne valaki, aki elmagyarazza, hogy miert o tehet az egeszrol.

staropramen 2008.07.15. 14:36:36

úgy tűnik, hogy kimoderáltak, megpróbálom újra:
Salomon
azzal hogy erre a lapra tetted ki a posztot, valamit sugallsz ezért pedig

real geci 2008.07.15. 14:36:37

Neki már nem kell állami nyugdíjat fizetni...

Lóry: Te csak vigyázz, mert kibaszik veled a koksz!

ctrl 2008.07.15. 14:37:25

nem a blog szar, hanem az index egyre gagyibb, hogy ilyen mocskot kirak

tygger 2008.07.15. 14:37:45

senki nem állítja, h kolonics doppingolt, de ettől még elképzelhető. a folyamatos ellenőrzéshez annyit: "A doppingtörténet talán legzsiványabb ötlete, a dizájner-szteroid is ebbe a kategóriába tartozik. Ennek a lényege, hogy a tiltólistán szereplő bizonyos szerekből egy-egy alkotóelemet kivesznek. Ez a szer hatását nem befolyásolja, ugyanakkor "a papíron megrajzolt képlete már más, vagyis nem teljesen azonos azzal, ami a listán van, vagyis nincs rajta a listán" - fogalmaz Bakanek."

www.origo.hu/itthon/20080709-dopping-az-olimpian-ellenorok-szerek-trukkok.html

érdemes elolvasni.

Tigris 2008.07.15. 14:37:59

Nagyon sajnálom! Részvétem hozzátartozóinak,barátainak.

Amúgy meg nem értem miért kell egy ismert ember halála miatt - ami sokak számára igen tragikus - veszekedni.
Szerintem teljesen mindegy (a hozzátartozókat kivéve) a végeredmény ugyan az: már nincs velünk.
Valószínű nem kötelezik halálukra a sportolókat.

lunatik 2008.07.15. 14:38:44

sokan mondják, hogy kell erről beszélni, csak ne éppen most.
ha meg három hét múlva teszik ki a postot, nem lesznek percenkénti kommentek, akkor meg szépen elsüllyed az egész egészen a következő halálig, amikor meg majd megint egy napig érdekli az embereket.

the real 2008.07.15. 14:39:52

Ekkora logikai öngólokat (atti, Robinzon Kurzor, before)!

Semmi doppingra utaló nem volt a postban. A blogger a saját oldalán (amely nevében történetesen szerepel a "drog" kifejezés) megemlékezik az elhunyt sportolóról, és szeretné tudni az elhalálozás okát.
Aki mégis összekapcsolta magában a kettőt, majd még be is szólt a postolónak, kicsit elgondolkodhatna...

mctigris 2008.07.15. 14:40:46

Nagyon sajnálom! Részvétem hozzátartozóinak,barátainak.

Amúgy meg nem értem miért kell egy ismert ember halála miatt - ami sokak számára igen tragikus - veszekedni.
Szerintem teljesen mindegy (a hozzátartozókat kivéve) a végeredmény ugyan az: már nincs velünk.
Valószínű nem kötelezik halálukra a sportolókat.

immortal 2008.07.15. 14:41:03

Kolonics György nyugodj békében!!

Ettöl függetlenül az igaz, bármennyire is sirtok itt, hogy a mai élsport dopping nélkül elképzelhetetlen, tetszik, nem tetszik, hiszed vagy sem, mellékes.. ez van!
Nagyon sajnálom Kolonicsot, és remélem, és nagyon hiszem, hogy ö nem ezért halt meg..

Forsythe 2008.07.15. 14:42:02

SZiasztok, segitsetek:
hogy lehet eljutni ahhoz acsepeli sporttelephez, ahová le lehet tenni a virágot?
Köszi

zsolt 2008.07.15. 14:42:50

Őszinte részvétem a családjának.
Mikor lesz az, ahatalomértseggetnyalok Pál végre tenne valamit. Nem hiszem, hogy manapság csak a képesség és a komoly edzés hozza csak az aranyakat és a világbajnoki érmeket.
Komolyan sajnálom, hogy egy ilyen remek ember belehalt a versenysportba.
Valahol olvastam: "vannak akik olimpia bajnokok lesznek és vannak akik tisztán sportolnak".
Minden tisztelem az övé, hogy a kockázatok ismeretében is vállalta azt amit vállalni kellett az eredményekért..

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.07.15. 14:43:29

Neked nem mondom hogy szégyeld magad, mert szemlátomást egy gerinctelen faszfej vagy, de az INDEX-nek igen:

Esetleg számolni kellene azzal, hogy az elhúnyt sportikon családja, hozzátartozói és barátai is olvassák a netet, és nem hiszem hogy TI örülnétek neki hogy egy ismerősötök halála után néhány perccel rögtön egy ilyen ocsmány helyen egy ilyen ocsmány cikk jelenik meg.

béluska 2008.07.15. 14:43:54

Azért fiatalon halnak meg a sportolók, mert a sportolók többsége fiatal. Ennyi. Ha egy sportoló meghal, szinte biztos, hogy fiatal. Nem hiszem, hogy több fiatal hal meg a sportolók között, mint általában, csak híres ember esetén felfigyelünk rá, és ez a kör tipikusan fiatalokból áll, így az eredmény is megdöbbentőbb. Az egy más kérdés, hogy van-e értelme az embernek széthajtania magát (akár a munkában, akár a sportban), mert az eredmények után nagyon gyorsan jönnek a hátulütők, egészség tekintetében. RIP

Radical Massza 2008.07.15. 14:45:17

Kérdezzétek Katort a sportkórházban.
Csak attól függ a sportkarriered, hogy mennyit szánsz rá, mennyire fontos számodra az egészséged és megkapod a megfelelő kezelést a kontrollal.

dave22 2008.07.15. 14:45:33

mivel annyira érdektelen a társadalom, hogy szerintem az ilyen ocsmány posztok adhatják meg a kezdő lökést arra, hogy egyáltalán odafigyeljenek a problémára. A mainstream média majd felvonultatja a könnyező pályatársakat a fókuszban, meg lesz elsötétülés a hiradó elején és kész. "Három hét múlva" már ki a francot érdekel, addigra el fogják temetni, és ha lesz is vizsgálat, majd megállapítja, hogy természetes okok, vagy eddig nem diganosztizált betegsége volt. Szánalom. A sportból jó lenne már végre nem csak a sikert és a csillogást bemutatni a gyerekeknek, akik olyanok akarnak lenni, mint a nagyok, aztán amikor már benne vannak, nem látják, mit csinálnak velük a pénzért, meg hát akkor már nincs visszaút. Úgyhogy ne salamont basztassátok. Igenis legyen téma a dopping, meg az élsport árnyoldala. Függetlenül Kolótól, aki mindent elért, és óriási sportoló volt.

LD még: Ha a forma1 ben van baleset, akkor sem csak sírnak, hanem akár a szabályokat is megváltoztatják, hogy ne fordulhasson elő többet.

elegance 2008.07.15. 14:46:31

the real

szerinted most tényleg az a legfontosabb, hogy miért halt meg? nem a támogatásáról kéne biztosítania az egész országnak a többi sportolót aki ma és az elkövetkező napokban sírva próbál meg felkészülni?

Radical Massza 2008.07.15. 14:46:40

Részvétem.
Az okokról kérdezhetik a Katort a sporiban.
Rajta múlik, hogy mit kapsz.

Liza 2008.07.15. 14:47:14

Megdöbbentett a hír.( Azt nem értem miért kell itt egyáltalán bármi rosszra is gondolni???? Hírtelen szívhalál bárkit érhet!!! Egészségügyben dolgozom, és amikor a kolleganő 16 éves lánya így halt meg akkor sem tudtak semmit tenni,sajnos ez megtörténhet bárkivel. Nem ismerem a családot .,de jelen esetben visszautasítok mindenféle aljas rágalmazó feltevéseket!!!!

Emberek, legalább a az elhunytat s családját tarjsuk már tiszteletben!!!

Andras 2008.07.15. 14:47:30

Hoppika, nem jelennek meg a kommentek?

atti 2008.07.15. 14:47:54

"Ekkora logikai öngólokat (atti, Robinzon Kurzor, before)! "

Te, öcsém, sajnos nem tudod értelmezni az általad olvasottakat.

Idézem a bloggert: "de már most szólni kell, Kolonics esetében nem szabad hagynunk, hogy elkendőzzék a 36 éves sportember halálának valódi okát, mint ahogyan hagyták Fehér Miklós esetében."

Ezzel önmagában egyenlőséget tesz a két eset között, ugyanakkor dopping-halálra utal,
1. hiszen mi másért kell elhallgatni valamit a nyilvánosság elől,
2. mindenki tudja milyen feltételezések kerültek napvilágra Fehér Miki halála körül.

A bloggernek csak annyit: ölég szomorú, hogy ezt az 1 mondatot sem értetted meg.

Ugyanakkor nem vagy következetes (amellett, hogy tárgyilagos sem, hiszen eleve vélelmezel) - azzal, hogy egy sport-halált automatikusan tiltott szerek használatára vezetsz vissza, azt is sugallod, hogy az élsportolók mind doppingolnak, de ez persze csak akkor derül ki, ha valamelyik meghal. Akkor viszint tutira dopping, meg eltussolás.

Fenntartom: gusztustalan a bejegyzés. A reakcióid alapján pedig te is az vagy.

Forsythe 2008.07.15. 14:48:13

Sziasztok!
Nem mennék bele ebbe a vitába, csak kérdés:
hogy lehet eljutni a csepeli sporttelepre, ahova virágot vagy gyertyát lehetne tenni Koló emlékére?
Köszi

vtibi 2008.07.15. 14:48:25

egyetértek a felvetéssel, ez eléggé doppinggyanús! köszi a cikket, furcsa, hogy a többi fel sem veti!

négerbirka 2008.07.15. 14:48:51

lassan kezdem úgy érezni, hogy én vagyok a hazaáruló, ha én a magam részéről nem kokszolok "Magyarországért"

darthyoda 2008.07.15. 14:52:57

reagálva az itt leírtakra:
magam is 36 vagyok, anno kajakoztam, de sikereim nem voltak, hamar kiszálltam. A szívemmel problémáim vannak, gyógyszert szedek rá. Soha semmilyen szer még a látókörömbe sem került, így nem is élhettem vele, tehát hülyeség az, hogy a gyerekeket kokszoltatják. Lehet, hogy valamit félreértettem, de nekem is az a véleményem, hogy ideje lenne komolyan foglalkozni világ szinten az ilyen, és hasonló esetekkel, hogy elkerülhetők legyenek. Meggyőződésem, hogy semmilyen doppingszer nincs a háttérben, ugyanakkor rá kellene jönni végre, hogy mégis mi válthatja ki az ilyen tragédiákat. Ez lehet akár a túlfeszített tempó, de bármilyen táplálék is, aminek a túlzott fogyasztása eredményezhet hasonlókat.

dy

elegance 2008.07.15. 14:53:17

atti

végre egy ember aki kihámozta a lényeget. sajnos itt nálunk, Magyarisztánban egyre mélyebbre süllyed a nép. Nincs tisztelet.

rulla 2008.07.15. 14:54:02

Ez bizony dopping használat miatti halál.
Nem kell ehhez orvosnak lenni.
A profi sportág bizony kőkemény üzlet. Ma teljesíts 120%-on, holnap 130%-on... ha bírod.

felician 2008.07.15. 14:54:57

Kedves mindenki!
Az ilyen halálesetek legtöbbje egy betegség következménye, melynek lényege, hogy egy ioncstornát kódoló gén hibás. Ez sajnos egyelőre gyógyíthatatlan, sőt ki sem mutatható előre. Egy ideig működik a szív rendesen, ám egyszercsak - senki nem tudja miért éppen akkor, amikor - azt mondja, hogy ennyi volt, vége. Menthetetlen. Lehet, hogy sikerül még egyszer-kétszer újraéleszteni - mint a spanyol focista srácot, elnézést, nem emlékszem a nevére -, de az már igazából nem segít, csak azt a pár percet, esetleg fél órát adja plusznak.
Az pedig, hogy ennyi fiatal sportolóról hallunk, aki hirteklen egyszercsak meghal minden előzmény nélkül, NEM a doppingnak köszönhető, és NEM a szójának (naná, hogy minden sportoló eszik szóját, tele van fehérjével), és NEM a túlterhelésnek, és NEM annak, hogy köztük gyakoribb lenne ez a betegség, hanem annak, hogy a sportolókat figyelemmel kísérjük, míg a "hétköznapi" embereket nem, így csak a híres emberek váratlan haláláról értesülünk.
Hogy valaki doppingol-e vagy sem, az ettől teljesen független. Mint ahogy az is, hogy valaki akkora f@sz legyen, hogy ilyenkor ezzel hozakodjon elő. Mert még ha igaza volna, akkor se. De ráadásul nincs neki.
A.B.F.R.A.

Deneware 2008.07.15. 14:55:37

Kolléganőm mostohafiának 38 évesen állt meg a szíve. Sajnos sok ilyen "hétköznapi" tragédia lehet, amit nem kap fel a média. Ha híres emberrel -netán életerős sportolóval történik- miért kell mindjárt sunyi módon drogra, doppingra célozgatni? Undorító...

WUT 2008.07.15. 14:55:56

megoldás: legalizálni és hivatalossá tenni a doppingot!

én már régebbóta mondom, miért nem csinálunk DOPPING-OLIMPIÁT?! Ki az, aki jobbat tol?? minden sportoló mellett fel lenne tüntetve, hogy melyik "gyógyszer"-gyártó "szponzorálja".

Ha tudnánk, hogy egy fiatalon elhunyt sportoló mit tolt, és ki gyártotta azt, amit tolt, akkor a doppingszerek előállítóin rajta lenne egy olyan nyomás, hogy amellett, hogy minél hatékonyabb cucc előállításra törekednének, azt is szem előtt tartanák, hogy az minél kevésbé legyen káros a szervezetre.

althoff 2008.07.15. 14:55:58

undorító írás...
még ahhoz is gyáva h doppingolással vádolja meg...
Rip Koló

a családnak sok erőt kívánok a hasonló ízléstelenségek elviseléséhez

Dallas 2008.07.15. 14:57:35

Mint elmítettem gusztustalan ebben az időben a post.
Ugyanakkor nem csak arra kell manapság a kissrácok figyelmét felhívni sajnos, hogy mekkora küzdő és sportoló volt Kolo, Fehér, stb, hanem arra is, hogy hogyan jártak. Ez borzasztó, és szülőként biztos nem fogom a gyereket élsportra járatni, mert ez is lehet a vége.. Biztosan tudom mondani sajnos, hogy minden élsportoló doppingol, csak a módszerek változnak a lebukás ellen.. (megdöbbentő milyenek vannak egyébként) Szóval borzasztó ez az egész.

Tunguska 2008.07.15. 14:59:01

"Ki az, aki jobbat tol?? ".

WUT, szerinted Pekingben mi lesz?

Forsythe 2008.07.15. 14:59:51

ARWEN!!!!!! Please!

Hogy jutok el a csepeli stéghez?

Köszi

H3ini 2008.07.15. 14:59:53

Először is részvétem minden hozzátartozónak!

A sok parasztnak pedig: Miért?????

Miért van erre szükség? Miért nem úgy álltok hozzá ahogy pl Fosrsythe is?

Miért kell mocskolódni? Elgondolkodtatok már azon, hogy nektek, akik mocskolódnak ez hogy esne, ha a ti családtagotok hunyt volna el? (mindegy hogy doppingtól vagy nem). Legyetek már emberibbek!!!

salamon, te pedig töröld ezt a posztnak nem nevezhető aljas köcsögséget, legyél már annyira nemparaszt!

Indexnek meg gratula! Ismét sikerült bemutatkozni!

dave22 2008.07.15. 15:01:30

wut: te bolond vagy, a doppingtól nagyon kevesen halnának meg a "dopping olimpia" reklámozná, hogy nézd meg, simán lehet tolni.

béluska 2008.07.15. 15:01:45

Komoly előzetes moderáció van, ha LaPiovra 2008.07.15. 14:48:39 beférhetett.

kreto alak 2008.07.15. 15:02:09

Van egy tippem, hogy kiderül majd: "eddig rejtve maradt szívbetegség" okozta Koló tragikus halálát. Ez akár igaz is lehet. De sokkal valószínűbb, hogy doppingolt.
Szegény jó öreg Coubertin báró forog a sírjában mint turbina, hogy mi lett a jó kis ötletéből.
Szerintem kicsit korlátolt az, aki azt hiszi, hogy a sporteredmények évről-évre javulhatnak csak az edzésmódszerek és a felszerelés fejlődésének köszönhetően.

Dallas 2008.07.15. 15:02:27

Felician, ettől még doppingol mindenki, hogy esetleg nincs összefüggésben a mai tragédiával. Legyen igazad, én is ezt szeretném leginkább.
De ha megengeded, rengeteg ismerősöm van a "tűz" közelében és minegyiktől ugyan azt hallom: cuccok nélkül manapság már nincs siker. Talán egy 5. hely ha megfeszülsz. De bajnok nem lehetsz e nélkül. Ezt neked nem muszály elhinned, a te dolgod, de ez így van. És ez a tragédia.

salamon 2008.07.15. 15:02:34

althoff, ezt megtetted te, nekem nem állt szándékomban vádolni (?), hiszem, hogy a sportoló mindig áldozat. A nyomás az edző, a szakosztály, a társadalom részéről, elviselhetetlen.

atti, nem érted.
1. Fehér Miklós esetében elkendőzték a halál okát, ezért NEM tudjuk, miért halt meg.
2. Kolonics esetében sem tudjuk egyelőre, de az ő esetében nem szabad hagyni, hogy elkendőzzék, mint Fehér esetében.
3. nem hiszem, hogy mindenki tudná, milyen feltételezések kerültek napvilágra Fehér esetében.
4. feltételezés, elég soványka, ezért írom, nem feltételezésekre, hanem mindenre kiterjedő vizsgálatra van szükség.

amos 2008.07.15. 15:02:48

Engem mélyen megdöbbentett a hír...Bármi is volt a halál oka,az utóbbi tizenöt év egyik legnagyobb magyar sportolója ment el...Nagyon-nagyon sajnálom...Isten nyugtassa!
Ez a nagyszerű SPORTEMBER gyermekkora óta teljes erejéből,minden idegszálával sportolt.Példakép legyen minden fiatal sportoló számára!

n-n-n 2008.07.15. 15:03:56

--------------------------------------------
... én is rühellem az indexet, de hát mit várjunk egy szennylapotól? VISZONT! Akik itt most álszenteskednek, hogy nem kéne még feszgetni a kérdést (mikor, ha nem most??!!), azok épp a következő sportoló - teljesen értelmetlen - halálához asszisztálnak ...
--------------------------------------------

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.15. 15:04:51

Ha valaki a hozzátartozók, sporttársak, barátok közül olvassa ezt a blogot (vagy bármelyik hasonlót): fogadják együttérzesemet! A legőszintébbet... Szavakat nehéz találni ebben a helyzetben, asszem nem is érdemes. Nyugodjon békében!
(Mi pedig tiszteljük azzal, hogy 2 órával a halála után nem azon csámcsogunk, hogy mi okozhatta, és nem fröcsögünk itt egymásra! Tiszteljük ennyivel az elhunytat...)

Birkapöri 2008.07.15. 15:05:01

Nem lehet hogy egyszerűen túlhajtotta magát?
Én ugyan nem sportoltam soha versenyszerűen, de hallottam rémes számokat, hogy hajnali kelés után hány óra edzés, napi 3-4 alkalommal is akár, gyakorlatilag egy egész (hosszú) munkanapot végigmozogva (kőkemény megterhelést értek a mozgás alatt). Ez szvsz. bármilyen szer nélkül is kikészítheti az embert - pláne ha még 36 évesen olimpiára készül (gondolom szegény utolsó olimpiája lett volna visszavonulás előtt :-((( )

Természetesen őszinte részvétem a családnak!

Andris 2008.07.15. 15:05:28

salamon te mit értél el az életben? Semmit te egy szerencsétlen szemüveges balfasz 50 kilós fikagép lehetsz. Menjél el a temetésre és ott kérdezd meg a jelenlevőket. Remélem kapsz a pofádra

n-n-n (törölt) 2008.07.15. 15:06:31

OFF Nem értem, valamiért nem megy át a rendszeren a hozzászólás. Bocs, ha duplázódna, de ilyen sz@r az egész indexmotor. :(( ON

--------------------------------------------
... én is rühellem az indexet, de hát mit várjunk egy szennylapotól? VISZONT! Akik itt most álszenteskednek, hogy nem kéne még feszgetni a kérdést (mikor, ha nem most??!!), azok épp a következő sportoló - teljesen értelmetlen - halálához asszisztálnak ...
--------------------------------------------

salamon 2008.07.15. 15:09:11

OFF: n-n-n, átmennek, csak előzetes moderáció van, ezért kicsit késhet egy-egy komment megjelenése. illetve azok, akik rusnya dolgokat írnak az áldozatról, vagy fogalom nélkül csak fröcsögnek, mennek a levesbe.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.07.15. 15:10:10

Mindenkiben tombolnak ilyenkor az indulatok, megértem. Keressük az okokat, néhányan felróják a doppingnak a hirtelen szívhalált.

Koló nem élt doppingszerekkel. Szervezete az, ami nem bírta az iszonyatos túlterhelést. Aki 36 év alatt ennyi energiát, munkát fektet a sportba, az kétszer élt. Szervezete egy 72 éves öregé, agyongyötört, agyonterhelt. Ez lett volna az utolsó olimpiája, utána a család és a magánélet. Nem adatott meg neki, az élete így volt teljes és egész.

Írtam róla a blogomban, olvassa el, aki akarja. És ne beszéljetek róla méltatlanul, igazságtalanul igaztalan dolgokat, nem érdemli meg.

Agresszív vadmamlasz 2008.07.15. 15:11:14

Részemről addig voltam élsportolószerűség, amíg csapatorvosunk nem lett, aki javasolt pár kiegészítőt. Utána önként nem voltam élsportolószerűség. Nem tudom, doppinglistás volt-e a javasolt cucc. Nem tudom, 15 év múlva az lenne-e. Nem tudom, ártalmas volt-e.
Nem tudom, Kolonics szedett-e valamit. Nem tudom, minek minősülne, amit esetleg szedett.
Kurvára nem is ez a lényeg. A lényeg számomra az, hogy jó lenne, ha az ilyen emberek, meg Puerták, Foék, Zavadszkyk, Fehér Mikik életben maradnának. Ha meg ehhez hozzájárul az, hogy halálukat követően ilyen postok kikerüljenek az indexre, akkor kerüljenek csak ki.
Nyugodjék békében.

Bohn V. Iván 2008.07.15. 15:11:16

Köcsög kínaiak!

Sandman 2008.07.15. 15:12:01

Részvétem a családnak. És még csak most jön a java...

kódis 2008.07.15. 15:13:30

Isten nyugosztalja Gyurit.


(EPO-eritropoetin. a szervezet természetes hormona, mesterségesen előállítható. teljesítménysportokban használják-olcsóbb, mint a magashegyi edzőtábor. emeli a vörösvérsejtszámot. jobban szállítja a vér az oxigént. Nő a teljesítmény. Gyakorlatilag csak következtetni lehet a használatára, kimutatni nem. A sűrűbb vér jobban hajlamos a rögösödésre. A durva edzés mikrosérüléseket csinál. A rög a mikrosérüléseken keletkezik. ha szívben keletkezik a )

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.15. 15:16:35

n-n-n: ne haragudj, de nincs igazad! Miért nem lehet méltóságteljesen megemlékezni róla, legalább ma!? És holnaptól elkezdődhet a bűnbak-keresés, függetlenül attól, hogy szerintem - bár ne legyen igazam - de ez esetben SEM fog kiderülni az igazság. "Senkinek" nem érdeke. Max a családnak, barátoknak, de ugye az kit érdekel majd...
Szerintem legalább MA emlékezzünk arra "A" Sportemberre, aki sokunknak okozott nagyon kellemes perceket, amikor beletérdelt abba a lélekvesztőbe.
Ez még nem zárja ki, hogy holnaptól gőzerővel menjen a "felelőskeresés", illetve a MIÉRT megválaszolása. Ez utóbbit megérdemelné mindenki, aki szerette/tisztelte őt...

felician 2008.07.15. 15:16:49

Kedves Dallas!
Nem is állítottam, hogy senki nem doppingol, azt is tudom, hogy sokan, az viszont túlzás, hogy mindenki. Lásd: www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=185842&archiv=1&next=0

Valamint erős kétségeim vannak affelől, hogy egy 36 éves férfi, 2 olimpiai arannyal és sok "egyébbel" a zsebében doppingolna azért, hogy legyen mégegy olimpiája. Meggyőződésem, hogy ha csak így ment volna már neki, akkor hagyja a csudába az egészet, és csak a családdal foglalkozik.

Így vagy úgy, ilyenkor ezzel előjönni gusztustalan és felháborító.

p.s. Fehér Mikivel (is) pont az volt, amit írtam.

Ancsi 2008.07.15. 15:18:25

Szerintem ezzel a döbbenetes és sajnálatos esettel NEM a drogügyvéd vonatkozó posztját kellett volna kitenni oldalra.
Olvastam már sajnos ezer helyen, mindenki kegyelettel, a tisztelet hangján emlékezik meg Kolonics Györgyről, de a spekulációnál is sötétebb árnyék vetül egy frissen elhunyt sportoló emlékére, ha egyből egy drogosokuygvedje.blog.hu oldalon (is) kezdik elemezgetni - és az index számára ez a mérvadó.

Erkölcstelennek találom. :(

Frisskula Uborzil 2008.07.15. 15:18:54

Itt a legtöbb postoló a csodával határos, vagy esetleg Jedi, és tudnak mindent.
Valszeg azért ennél több 36 éves hal meg ugyan így, csak hát őket nem ismerik annyian, úgyhogy nem kéne találgatni meg okoskodni sem...

Baloghné 2008.07.15. 15:20:14

Szerintem ezzel a döbbenetes és sajnálatos esettel NEM a drogügyvéd vonatkozó posztját kellett volna kitenni oldalra.
Olvastam már sajnos ezer helyen, mindenki kegyelettel, a tisztelet hangján emlékezik meg Kolonics Györgyről, de a spekulációnál is sötétebb árnyék vetül egy frissen elhunyt sportoló emlékére, ha egyből egy drogosokuygvedje.blog.hu oldalon (is) kezdik elemezgetni - és az index számára ez a mérvadó.

Erkölcstelennek találom. :(

Isten nyugosztalja!

Frisskula Uborzil 2008.07.15. 15:21:47

Itt a legtöbb postolo a csodával határos, vagy legalább is Jedi, hogy tudnak mindent. Azért ennél jóval többen halnak meg 36 éves korukban, csak őket nem ismeri a fél világ. okoskodni, jajistenemkedni meg nem kell...

Agresszív vadmamlasz 2008.07.15. 15:22:54

Seduxen, az a baj, hogy a "majd holnap" esetén kapásból jön a felvetés megint, miért ma? miért nem a jövő héten? vagy a jövő évben? érted a problémát, ugye?
Az a helyzet, hogy a hozzászólók normálisabbja úgy tűnik, látja a kettősséget. Egyrészt gyász, mindenképp. Másrészt meg a következő ilyen halálesetet meg kéne már előzni, ennek érdekében hiába a gyász, szólni kell.
Ha valaki ezt úgy fordítja le, hogy ezzel mondjuk Kolonicsba akarnak beleúrgni, abba szívesen belerúgnék.

zolee 2008.07.15. 15:25:02

Tényleg egyre több a dopping és ár látom hogy a nagypénzű országok most is mint mindig, lásd USA, Oroszország, Kína mit fognak tarolni, de azért nem mindenki doppingol.
A hugom évekig Kolóval járt egy egyesületbe és Kolonics soha nem doppingolt, mindig ellene volt a tiltott szerek használatának.
Isten áldja Őt.

Közben az előzetes diagnózis alapján hirtelen szívhalál az ok, aminek az okát felician kolléga már jól kifejtette.
:(

Hattory Hanzo 2008.07.15. 15:26:16

Szerintem hihetetlen érzéketlenségre vall úgy a post, mint az Index szerkesztése. Ha jogos is a kérdés, azt nem 3 órával a halála után kell elkezdeni boncolgatni. Nézzétek meg inkább a videót, egyszerre nagyon szép és nagyon torokszorító. Nagyon szimpatikus ember volt.

Dallas 2008.07.15. 15:27:02

Felician, mégegyszer: legyen igazad.
Én csak azt mondom, ne dugjuk a fejünket a homokba és tegyünk meg mindent, hogy felhívjuk a figyelmet az élsport hátulütőire. Hátha páran elgondolkodnak az esetet látva, érdemes e harcolni a tizedekért.
Senki sem szeretne még egy ilyen kiválló sportembert elveszíteni!
Az meg, hogy mi történt valójában és mi okozta a tragédiát, nyilván mindenkit foglalkoztat a gyászon túl, mert ez annyira megdöbbentő. Persze vannak itt is álszenteskedők, akik úgy csinálnak mintha nem, de persze olvasnak minden újabb hozzászólást. Jellemző..

acsiba 2008.07.15. 15:27:18

Azert ezek most a gyász napjai,orái jo lenne ha nem mindenbe azt a kib@ott kokszot kéresnénk.

Nagy Tibor 2008.07.15. 15:28:09

OS - Legalizálják a doppingot?
Budapest, 2008. július 15., kedd (OS) -


Legalizálják a doppingot?

A doppingbotrányokkal színesített Tour de France és az olimpiai előkészületek lázában a doppingkérdésről tárgyalt Brüsszelben az Európai Parlament Kulturális és Sportbizottsága. Christophe Brissonneau, a párizsi Descartes Egyetem oktatója merész és tabudöntő előterjesztéssel állt elő. Szerinte a legkorszerűbb doppingmódszereket - így a genetikai doppingot - egyre nehezebb kimutatni, és a vizsgálatok nagyon drágák. Egyetlen teljes doppingteszt ezer euróba, körülbelül kétszáznegyvenezer forintba kerül. A doppingtesztek igen megalázóak a sportolók számára, s az élsportolók úgynevezett biológiai útlevele bizalmas adatokat is rögzítene. Ha a profi sportolót munkavállalónak tekintjük, akkor olyan eljárások eltűrésére kényszerítjük, amely más munkavállalók esetében a szabadságjogok súlyos megsértése lenne. A professzor ezért azt javasolja, hogy kezdődjön társadalmi vita a doppingtilalom feloldásáról. Brissonneau szerint szembe kell nézni azzal, hogy az élsport veszélyes hivatás.
Hegyi Gyula EP-képviselő, bizottsági tag hozzászólásában azt mondta, hogy a társadalmi tabuk megkérdőjelezése önmagában üdvözlendő.
Valóban úgy látszik, hogy az ellenőrzés nem képes lépést tartani a dopping fejlődésével, s a WADA - a doppingellenes nemzetközi ügynökség - módszerei valóban ellentmondásosak, amint azt a magyar közvélemény is tapasztalhatta. A dopping liberalizálása és az élsportoló munkavállalói státuszának elfogadása viszont azzal a veszéllyel járna, hogy előbb-utóbb kötelezővé válik a dopping, s a klubok csak doppingolni hajlandó sportolókba fektetnek be pénzt és energiát. Ez pedig Hegyi Gyula szerint a sport értelmét venné el.
Doris Pack, a bizottság német kereszténydemokrata tagja még elutasítóbb volt, a fair play halálának nevezte a javaslat elfogadását.
A kulturális és sportbizottság szeretné, ha a doppingról megkezdett társadalmi vita folytatódna, ezért a sok vitát kiváltó tanulmány a parlamenti honlapra is felkerült.
További információ a 06-20-466-80-57-es mobil telefonon.
Kiadó: Magyar Szocialista Párt Európai Parlamenti Delegációja
-------------------------------------------------------------------

n-n-n (törölt) 2008.07.15. 15:29:19

Megértem a sport iránt talán vakul is rajongókat, de bizony külső higgadt szemlélőként azt kell mondjam, hogy ti is részesei vagytok a Rendszernek. Mint az élsport Fogyasztói. Nektek produkálják ezt, mert így adható el reklám, a termék, így termelhető ebből az üzletágból (mert hogy a sport is csak egy termelési ágazat) a legtöbb zsé.

Igen is, hogy beszélni kell végre róla. Ez az ország tele van kibeszéletlen, elhallgatott, későn napfényre kerülő tényekkel. Aztán mikor ott a baj, akor széttárja kezét sok okos ember, hogy hát honnan tudhattam volna. Hát például innen. Ha nem tusolnák el a reménytelen széplelkek, akiket csak a fél tízezredmásodperccel jobb világcsúcs érdekel, de a sportoló csak akkor, amikor ilyen szánalmasan bevégzi.

Miért nem volt 20-30-50 évvel ezelőtt ennyi sportolóhalál? Valami csak történt közben. Ezt az okot kell megtalálni és felszámolni. Elég már a csővégi szemléletből, így csak a temetkezési vállalkozókat dotáljátok. Járjanak már a felelősök a dolog végére, nem igaz, hogy ennyit nem lehet kideríteni ... Sokkal inkább gyanús, hogy vmi nagy iparági disznóság derülne ki, ezért igyekeznek eltusolni, kéz kezet mos alapon. Legyen már ennek vége, ez így nem normális!

lápi lidérc 2008.07.15. 15:29:46

tita 2008.07.15. 15:10:10

"Aki 36 év alatt ennyi energiát, munkát fektet a sportba, az kétszer élt. Szervezete egy 72 éves öregé, agyongyötört, agyonterhelt."

Lófaszt. A sport épp hogy fiatalabban tartja a szervezetedet (javítja a keringést, a sejtek több oxigént kapnak, a szervezet gyorsabban regenerálódik stb.).

(Konkrétan a 34 évesen - bevallottan valami gyógyszerallergiától - meghalt Bruce Lee szervezetéről a boncolást végző orvos azt állapította meg, hogy egy 18 éves eészséges fiúéval van azonos állapotban. Pedig hát ő sem vette félvállról a sportot.)

Koló nem élt doppingszerekkel - ezt meg nem tudhatod, ahogy más sem.

Az élsportolók évente több, igen alapos sportorvosi (terheléses) vizsgálaton esnek át, ahol a bármilyen rejtett betegségeknek ennyi idő alatt (legalább 25 éve sportol) már rég ki kellett volna derülniük. Egy ilyen betegség nem egyik napról a másikra jön.

Horváth Zoltán 2008.07.15. 15:30:46

Szisztok. Nem találok szavakat sem az ő fantasztikus teljesítményére sem arra ami itt folyik néhányatoktól. Őszinte résztvétem a családnak a barátoknak és nekünk szurkolóknak.
Mindig emlékezni fogunk rá(d)!!! Csepeli révén szeretném ha valami fantasztikus emléket állítanánk neki.
És még mindig nem hiszem el :(

zolee 2008.07.15. 15:31:10

A cikk is "remek" az index főoldalán.
Ez a mondat marhára kell bele:

"Az egész olimpiára készülő magyar csapat megdöbbent, a Szegeden készülőket épp a konditermi erősítésnél érte a hír, valamennyien abbahagyták a munkát, és zokogtak."
Tényleg?
Azt hittem röhögtek.
Remélem kiegészítik a hírt azzal hogy fotókat linkelnek a haláltusájáról...képesek rá.
Pfff.

landov · http://landov.blog.hu 2008.07.15. 15:34:29

Mindenek előtt részvétem!
Miért halnak meg 30 körüli sportolók csak úgy hirtelen? Aki azt mondja dopping, annak visszakérdezek:
Hogy lehet, hogy a közvetlen ismerőseim közül 5-6 nak rákja van 30 körül??
Nem élsportolók... Valami nincs jól.

lápi lidérc 2008.07.15. 15:34:48

kódis 2008.07.15. 15:13:30

MINDEN edzés mikrosérüléseket csinál. Ettől tud nőni az izomtömeg.

Kata 2008.07.15. 15:35:22

Vita helyett inkább nézzétek meg ezt a videót:
index.hu/video/2008/07/15/kolonics_gyorgy_elfaradtam/

Én végigsírtam :(

zolee 2008.07.15. 15:37:15

Igen kata, tényleg kemény, főleg az utolsó szó...

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.07.15. 15:40:08

Tévedsz, Lidérc. A mértékletes sport jótékony hatású, a versenysport, az élsport meg olyan, amilyennek leírtam. De nem fogok vitázni semmiről éppen itt és éppen most.

Algo 2008.07.15. 15:44:19

inkabb fejezzuk be az ide irklast mintsem reklamozzuk a blogot a sok "ezt nem kellett volna meg" kommentekkel.

R.I.P. Kolo

Ps:Kibirunk egy ora kommentmentes tiszteletadast ?...gondoltam...:-(

lápi lidérc 2008.07.15. 15:48:12

tita 2008.07.15. 15:40:08
Bármennyire nem tetszik is ez neked, nem tévedek.

zolee 2008.07.15. 15:49:01

Teljesen igazat kell adjak titának.
Az élsport elhasznál.
A teljesítményorientált versenyzés sajnos nem egészséges.
Már eleve a szív megnagyobbodása (sportszív) sem az, a szíizom több vért igényel megnövekedett izomtömegéhez és ez csak egy dolog.
Teniszkönyök, kosárlabdában a bokaszalagok tönkremenetele, térdproblémák, és sorolhatnám.

A heti 2-3 alkalommal végzett kellemes mozgás egészséges.

Kata bocs a kisbetűért, véletlen volt, tita, Te így írtad, ezért én is.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.07.15. 15:55:38

Winston Churchill is megmondta: "No élsport"
90 évet élt.

Adb el-Krim 2008.07.15. 15:58:25

R.I.P. Kolo
Személyedben egy egyenes és tisztességes sporttársat veszítettünk el.

És aki doppingolással vádolja az forduljon fel.

kuangeleven 2008.07.15. 15:58:28

Dopping ide vagy oda, az élsport ab ovo nem feltétlen valami egészséges.
Pár éve volt egy olimpián, hogy Repka Attila rosszul lett, miközben a mérlegelésre nekiállt fogyasztani odakint, és nem evett, ivott rendesen, viszont edzett keményen.

Dallas 2008.07.15. 15:59:05

Churchill azt mondta: Csak semmi sport.. Persze azóta tudjuk, h genetika az egész. Van aki semmit nem tesz csak zabál, iszik és ül a tv előtt és 90 évig él. A másik példát nem mondom..

Hát még mindíg nem tudom felfogni ezt az egészet. És dühös is vagyok, persze nincsen kire. De akkor is..

Immortal 2008.07.15. 15:59:54

vazze, biztos infok szerint, a hivás után

37 !!!!!!!!!!!!! perccel késöbb jöttek a mentök, a picsába az egézsségüggyel M.-on..ezt vajon megirják majd a lapok? vagy be merik mondani a tv-be??????
Minek akkor ide csepelre uj mentöállomás????

Goldvike 2008.07.15. 16:00:01

az index már régóta rosszabb, mint a blikk, a storymagazin meg az összes szenny együttvéve, de ezzel most végleg elásták magukat. Tegyétek ki 36-os betűtípussal, hogy a dopping áldozata lett Ti ütődöttek! Szabad vélemény nyilvánítás, ezt nektek.

Coffins 2008.07.15. 16:00:10

Szerintem doppingolt. Doppingszerek nélkül ma már sem olimpiát, sem VB-t sem EB-t nem lehet nyerni.
És szerintem azért is halt meg. Némelyik doppingszernek rejtett hatásai is vannak, éppen olyanok, amikbe pár év után váratlanul bele lehet halni.
Mindez persze nem jelenti azt, hogy ne kellene tisztelettel fejet hajtanunk e remek sportolók előtt. Ezek az emberek ugyanis a szó szoros értelmében az életüket kockáztatják a sportsikerekért.
Szerintem ez nagy dolog.
És szerintem mindezt azért fontos tudnunk, hogy amikor az edző azt javasolja, tehetséges gyermekünkből faragjunk élsportolót, akkor döntésünk előtt ne csupán a lehetséges eredményeket, de az esetleges következményeket is számba vegyük.

Okkereső 2008.07.15. 16:00:42

Növekvő adrenalin szinttel vártam, hányadik hozzászólás lesz a szokásos, "jókismagyar" elkenős ideológia. Már harmadikra megjött!
"Dallas 2008.07.15. 14:17:16
Teljesen igaza van annak, aki szerint ez a post nagyon korai és meglehetősen ízléstelen."
"Ízléstelen" az okok kiderítése?! Bravó! "Most még ízléstelen", de a hozzáértő nyomozózseni azt is tudja, mennyit lehet várni, hogy ne szenvedjen csorbát az okok kiderítésének eredményessége. (3 hét)
Itt érhető tetten, mitől következmények nélküli ország ez, miért halhat meg két tűzszerész egyazon forgatókönyv szerint egy hónapon belül. A példák vég nélkül sorolhatóak. A kőszegi gimnzisták jutnak hirtelen az eszembe, ahol "érdekes módon" az elején "volt szabad" gyászolni az országnak, majd amikor már az okokról esett volna szó, már a téma is "tapintatlanság" lett hirtelen. Addig ilyen is marad ez az ország, amíg meg lehet etetni a népet azzal, hogy az okok azonnali, teljes feltárása, az undorító. Mert minden normális országban az ellenkezőjére, a mismásolásra, az okok - és felelősök - kendőzésére mondják teljes joggal: UNDORÍTÓ!

Adb el-Krim 2008.07.15. 16:02:41

ugy látom nem ment ki a komment:
R.I.P.
Kolo-val egy tisztességes és nagyrabecsült sporttársat vesztettünk el.

Aki meg rögtön doppingra gondolj az menjen a francba. Nem kell azonnal arra gondolni. Betegség, szívroham, mind eredményezheti ezt bárkinél: Kaszás Attila neve senki nem mond semmit?

Nyugodj Békében · http://uk.youtube.com/watch?v=Xv-tKkEYZDM 2008.07.15. 16:07:14

RIP KOLO
Arra emléxem, hogy a legénybúcsún sem piázott :(

Szerény, becsületes, nagyon nagyon szorgalmas volt. Ilyen fiatalon maghalni büntetés mindannyiunknak.

emlékezzetek, mennyi izgalmat, mennyi érmet, mennyi dicsőséget hozott nekünk!

Élsport nincs anyag nélkül, de ne most keressük az összefüggést, lehet hogy Ő kivétel!

Bepe 2008.07.15. 16:10:39

Végéigolvasva a kommenteket az jött le, hogy itt mindenkinek csak a szája jár, közben tök hülyék az egészhez.

Van itt néhány sportoló, vagy legalábbis akik valamennyire benne vannak és azok tudják jól, hogy élsport nincs dopping nélkül. Szegény Kolonics György is doppingolt, ez szinte 100% százalék, de ez nem szégyen. Egyszerűen ezt megköveteli az élsport. Vagy szerintetek hogyan lett 13-szor világbajnok??? Akik ellen versenyzett, azok tiszták voltak. Nem

De nem is ez itt a lényeg.

NEM A DOPPING MIATT HALT MEG SZEGÉNY!

Egyszerűen csak túlhajtotta a szívét, ami megállt!!! Nem kell ehez semmi dopping, bárkivel előfordulhat. Csak mivel Ő élsportoló volt, így egyből az jön elő, hogy a dopping miatt.

Dallas 2008.07.15. 16:11:34

Coffins, azt kivéve, hogy 100%, hogy doppingolt, mert ezt nem tudhatjuk, tökéletesen egyetértek veled. Ezért kell erről beszélni. Sokan sötétek ehez és nem értik.

Immortal, ez döbbenet! Remélem bemondják, mert azért nem mindegy, mikor kerül ebben az állapotban orvoshoz valaki. Beszarok. 37 perc alatt odafutni is lehetett volna.. Mi a jó édes annyukat csináltak adig? Lecsuknám az összes embert, aki mulasztott. Persze nap mint nap így van, mással is, pl én is kocsival vittem be apámat a kórházba pénteken, mert az ügyeletes azt mondta, jobb ha beviszem, megmondja ki az ügyeletes kórház, mert úgy gyorsabb lesz!?! Azt hittem rosszul hallok..

Slyka 2008.07.15. 16:11:50

Nem a dopping miatt kellene kivizsgálni az ügyet. Hanem amiatt, hogy tanulságokat vonjanak le, hogy más sportolóval ne történhessen meg ugyanez. És igenis, normális sportorvosi kontrollra volna szükség. Van olyan sportág, ahol tavaly kiderült, hogy a sportorvosi igazolások túlnyomó többsége kenőpénzért dolgozó, sportolót nem látott orvos kezéből került ki.

n-n-n (törölt) 2008.07.15. 16:13:19

Birka egy nép ez, de az egész golyóbison ők a többség. Ennyit nem képesek felfogni. X éve, inkább évtizede képtelenség anyag nélkül lépést tartani az élsportban. Fel kéne már végre fogni. Hiába van egy lelkes okos ügyes sportoló, ebből az egy emberből sikerességétől függően él 5-10000 ember a menedzsertől a tápszergyártó robotsor mellett dolgozó droidon és a patikai elárusítón át a teljes komplett médiáig.
Ezek az emberek közvetlenül és közvetetten érdekeltek az iparág csúcsrajáratásában - vagy talán azt hiszitek, naivék, hogy majd önként otthagyják a fejőstehenüket és mennek cukorrépát egyelni, kukoricát címerni, rétet kaszálni? Ennyi zombi embert ... vazze, mutassatok egy másik lakható bolygót, ahová ti nem jöttök utánunk. :(

Dallas 2008.07.15. 16:14:35

Okkereső, te kretén idióta, tanulj már meg olvasni, te istenbarma. Éppen az okoról beszélünk, te féleszű sötét barom.
Okkereső.. még a nincked is egy nagy tévedés, nem még te.

Szinkópa Tá Tá 2008.07.15. 16:19:29

Az élsport tízszer egészségtelenebb, mint egész nap egy irodában gubbasztani. Min csodálkoztok? Nem kell ehhez doppingszer...

Thyb 2008.07.15. 16:26:07

Először a hir vágott mellbe és taglózott le, majd az a vita ami itt kibontakozott. :(
Meghalt egy óriási sportoló, aki nemcsak magának és a magyar kajak-kenu szakágnak hozott számtalan dicsőséget, hanem ennek a pitiáner nemzetnek is. Pitiáner, mert pár órával halála után nyiltan hangoztatja azt, hogy doppingolt s tiltott szereken élt, s szerezte ezek által mindazon nemzetközi elismerését melyet eme pitiáner nemzet lobogója alatt a Himnusz kiséretében emelte naggyá s ismerté a Hungary nevet.
Durvábban akartam nyilatkozni, de Kolo emlékére nem teszem. 3 nap hijján egy hónappal volt fiatalabb nálam. Volt ...
S most szenzációhajhász hiénák lakmároznak emléke felett, megpróbálva befeketiteni egy gyönyörű sportpályafutást.
Néha ilyenkor érzem azt, hogy magyarságom kín s fájdalom s égetve mar belém. Talán jó lett volna nem ide születni, talán jó lett volna máshol élni. Akkor viszont nem örülhettem volna annyi éven át Kolo sikereinek, s könnyeztem volna meg őt a dobogó tetején halgatva a magyar himnuszt.
Megnyugodhatnak mindazok kik itt dobálóztak holmi dopping felvetéssel, mert valahol én szégyellem magam miattuk, s az index miatt is, hogy mindehez aszisztál.

Tisztelettel

R.I.P. Kolo forever

speciel 2008.07.15. 16:26:56

Isten Veled Gyurika!

johevi 2008.07.15. 16:27:26

"Kolonics esetében nem szabad hagynunk, hogy elkendőzzék a 36 éves sportember halálának valódi okát, mint ahogyan hagyták Fehér Miklós esetében."
Ezzel nem értek egyet sajnos. Az emberi test sem tökéletes, tudomásul kell venni, hogy néha egyszerűen megáll a szív minden magyarázat nélkül. Nem eltusolják az esetet, hanem nem találnak magyarázatot. Kolonics esetében persze még találhatnak okot, korábban nem látható rendellenességet, pedig biztos, hogy korábban naponta, hetente estek át nem rutinszerű orvosi vizsgálatokon. Mióta olvastam a hírt teljesen magam alatt vagyok. Az indexen lévő kisfilm végén pedig az az "Elfáradtam" mondata...

Bepe 2008.07.15. 16:32:27

Thyb. Én is sajnálom, minden tiszteletem Kolonics Györgyé. De hidd el, tudom, ebben a sportágban is mindenki doppingol az élvonalban. Vannak ismerőseim, akik ismerték Kolonics Györgyöt. Ez erről szól. Ezzel ő is tisztában volt.

Engem csak az idegesít, hogy a sok idióta egyből azt hiszi, hogy a dopping miatt halt meg.

Doki 2008.07.15. 16:33:58

Nem doppingolt. Seggfejek. Szégyelljétek magatokat!

Jenyei 2008.07.15. 16:38:06

A feleségem 18 éves, ránézésre makkegészséges tanítványa ledőlt érettségi előtti napon egy kicsit otthon aludni, és halva maradt. Nem kell ahhoz dopping, hogy ilyen fiatalon elveszítsünk valakit.

Thyb 2008.07.15. 16:38:12

Bepe: ha használt is valamit, ugy gondolom nem ez a megfelelő idő ennek a kitárgyalására. Ez azért hir lesz egy hét mulva is, s ráérünk az első orvosi jelentések után reagálni a dolgokra.
Mindez amit itt egyesek művelnek olyan, mintha a fejfájára szeretnék felvésetni, hogy "Dopping szerek végett élt 36 évet".
Szégyen és gyalázat!

Bepe 2008.07.15. 16:39:03

Doki. Ismersz egyetlen egy sportolót is? és itt nem a hétvégi sportolókra gondolok...

Beszélgess el egy komoly sportolóval a témáról.

Bepe 2008.07.15. 16:41:06

Thyp, éppen ezért mondom, hogy mindegyik élsportoló doppingol, ezért pont most kár ezzel foglalkozni.

Mikulás 2008.07.15. 16:43:33

Thyb, nem olyan.
Bepe, a Doki konkrétan Kolonicsról beszélt, nem másokról.

blaise 2008.07.15. 16:43:48

Mifele elkendozesrol beszelsz? Szegyeld magad! Mielott ilyeneket leirsz tajekozodnal egy kicsit! Vagy ha keves vagy hozza legalabb a csaladra, hozzatartozokra es egyaltalan, a sportszereto emberek gyaszara lennel tekintettel!!!

Ismert, hogy tobb szaz olyan gyogyszerhatoanyag van fogalomban, amelyek mellekhataskent gatoljak az egyik legfontosabb ioncsatornat a szivben (IKr vagy Herg), a gatlasnak pedig komoly arritmogen hatasa van. A linken (www.torsades.org/medical-pros/drug-lists/drug-lists.cfm) vegigbongeszheted ezeket a hatoanyagokat, hany doppingszert latsz kozottuk? A hirtelen szivhalal kockazatanak mindenki ki van teve, kulonosen azok akik magas fizikai terhelest kapnak.

plb 2008.07.15. 16:46:25

A profi sportolók zöme doppingol. Szerintem. És ezt az álam még támogatja is. Azt a sok pénz tömegsportra költenénk, hagynánk az olimpikonokat próbálkozni, így az egész ország egészségesebb lene!

Egyébként RIP

Lóka Csaba 2008.07.15. 16:59:44

Egy pici szívritmus zavarom van , amit kálium pótlásával kordában tudok tartani. Ezzel a zavarral még vidáman lefutom a maratont , arra azonban mindig vigyáznom kell, hogy időben toljam a káliumot, mert egy 3-4 órás terhelés esetén lazán kiürítem és jön a félrekalimpálás. És van egy fájós derekam is. Erre a dokim ( ugyanaz , aki az egyik olimpián induló csapatunk orvosa volt valamikor) a rapid élsportolói kezelést javasolta : kend be 1/2 tubus diclofenac-al, vizes rongy, zacskó (dunszt) rá , oszt jónapot. Tényleg 1 nap alatt el is mulasztja a fájást , de 1-2 év múlva a 3. vagy 4. önkúrálásom után azt vettem észre, hogy a kezelések alatt nem csak fokozottan félrever a szívem, hanem a szívinfarktus minden klasszikus tünetét produkálom, többször azt hittem elpatkolok.Amióta bevillant az ok-okozati kapcsolat , SOS abbahagytam, azóta nem is volt ilyen problémám. Kiváncsi vagyok volt-e Kolo-nak rándulása, idegbecsípődése mostanában ? És, hogy a gyógyszerei között találnak-e diclofenac-ot.

os2_fan 2008.07.15. 17:19:54

Forsythe
Hollandi út 16, a csepeli strand után
Kajak kenu sporttelep

statisztikus 2008.07.15. 17:24:26

Megis kb hany % elsportolo hal meg evente?
Gyanitom lenyegesen tobb, mint ahany % legiutas terrortamadasban, ugyhogy esetleg athelyezhetnenk a repteri biztonsagi orkokat az etrendkiegeszitoszer-boltokba, vagy nekem mindegy is hova, csak el a repterekrol vegre.

olaci 2008.07.15. 17:34:15

Kolonics György Nyugodj Békében

DrSzöszi 2008.07.15. 17:42:48

RIP Kolo

Felfoghatatlan tragédia.

Volt szerencsém ismerni és nagyon-nagyon jó ember volt.

Az összes "világmegváltónak", aki úgy érzi, a dopping és az élsport szörnyűségéről MOST KELL beszélni -

Ismertetek olyan embert, aki nem volt élsportoló és fiatalon és hirtelen halt meg?

Ugyehogyugye? Márminthogy ismertetek. Én sajnos többet is. (Momentán 3 jut eszembe, mind 30 év alatt... - több, mint ahány magyar élsportolóval megtörtént az én életemben.)

Namost:

amíg csak egyetlen darab ilyen eset is volt a világon, addig ez az egész világmegváltás, dopping és élsport problémázás ebben a pillanatban felelőtlen, minden tényalapot nélkülöző célozgatás valamire és szimpla tiszteletlenség.

Lehet beszélni az élsport veszélyeiről és a doppingról is. De nem most. Nem addig, amíg jó esély van arra, hogy Koló halálának semmi köze ehhez.

Uff.

Szabó Gábor 2008.07.15. 17:42:51

Szégyelljétek magatokat.
Köszönjük Koló!

SINGLETON 2008.07.15. 17:43:22

Kolonics emlékéhez méltatlan mindaz, ami itt "gyanuként" felmerül. Ez a társadalom már képtelen bármilyen tragédiát a maga helyén kezelni, anélkül, hogy megpróbálná megalázni az áldozatot. Szégyen.
Nyugodjék békében.

steve73 2008.07.15. 17:51:03

Szégyen, hogy itt tartunk! Meghal valaki, aki az egész ország büszkesége volt és ahelyett, hogy közösen gyászolnánk, arról gondolkodnánk, hogyan tudjuk megőrizni az emlékét, ilyen szenny dolgokról ír valaki, aminek ráadásul az egyik legnagyobb és legolvasottabb hírportál még teret is ad.
SZÉGYEN!!!!

Nyugodjék békében, és emlékét (próbáljuk meg méltón) őrizzük valamennyien!

Arwen 2008.07.15. 17:53:22

jaj bocsánat gyerekek! Többen kérdezitek hogy juttok ki a Csepeli stéghez, a Hollandi út 16.alatt van a kajak telep, kicsit tovább mész és a parknál ami utánajön, ott tudsz lemenni a vízpartra, veszel egy éles balost és a Duna partján elindulsz, úgy 100 méter után már látod a stégeket és a kajaktelep hátulját is.

A stégen már világítanak a mécsesek van pár virág és a csapattársak 17:00-kor még ott ültek kint az eddzőterem hátsó teraszán és csendesen beszélgettek.
Ahogy letettem a virágot, és ránéztem a vízre - beugrott a kép ahogy a videója végén azt mondja "elfáradtam".
Nem volt könnyű utána hazaballagni!:((

Szumi 2008.07.15. 18:12:23

steve73: Te és a hozzád hasonlók a szégyenek, miattatok, illetve a Ti képmutatásotok miatt még sokan meg fognak halni és azokat is ilyen vehemensen fogjátok majd gyászolni, nyomorultak! Drukkoltok nekik, míg futnak értetek, megsiratjátok ha elmegy, de hogy miért történt így, azt ne firtassuk, mert akkor veszélybe kerül az a szűklátókörű, csökött életmódotok. Salakok vagytok.

:(((( 2008.07.15. 18:15:44

A vizitelepen csepelen, Hollandi úton van. És azt kérem, hogy aki nem ismerte Kolót, ne vádaskodjoní- ha valaki, ő biztos teljesen tiszta volt. 25 éve erőltette a szervezetét emberfeletti módon , ezért fizetett most meg.

Paulybird 2008.07.15. 18:25:04


darthyoda 2008.07.15. 14:52:57

az, hogyha a Tiszaszétszarodi Lemaradás TC-ben ladikoztál, és nem értél el eredményeket, és ugye mint leendő olimpikonnak nem túl esélyes egyénnek, nem kezdtek el kokszot tolni az arcodba, még nem jelenti azt, hogy az élsportolóknál iyen "tuti nincs".
lásd diszkoszvetőmket, meg úszónőnket.

Másfelől meg a soksok edzés eléggé túlterheli a szervezetet, el tudom képzelni, hogy a sportolók között koksz nélkül is esélyesebb egy hirtelen szívhalál.

A felvetés jogos, még ha nem is épp a legmegfelelőbb pillanatban sikerült beböffenteni...

ki vagyok találva 2008.07.15. 18:36:43

Gusztustalan ami itt megy!
Sok okostojglinak fáj a világ mi?!

Gratula az indexnek, hogy ezt a szemetet címlapra rakta!

Isten veled Koló!

Szumi 2008.07.15. 18:37:33

Jah, kérem, mi a koksz és mi nem? Csak táplálékkiegészítők, vitaminok, fehérjék, szigorúan orvosi ellenőrzés mellett, bla-bla. Nem csak bűnösök vannak, áldozatok is.

zotyula 2008.07.15. 18:43:05

20-nál több évig doppingolni?
a Koló sportoló volt.
kajakoztam, ismertem, tudom...

gabeszto · http://gabeszto 2008.07.15. 18:48:43

A negartív hozzászolók szégyelhetik magukat.Az index meg jobban tenné ha egy ilyen nagy EMBER halála után nem ilyen címen nyit topicot.Ők méginkább szégyelhetik magukat.

cseeeh 2008.07.15. 18:52:50

Aki kérdezte, hogy, hogy lehet eljutni a csepeli kajak-kenu telepre annak:

Boráros térről a hévvel menj el a Szent Imre térig, szállj le, sétálj át a téren s ott lesz egy nagy bkv állomás, keresd meg a 71-es buszt s azzal menj a telepig (azt hiszem a megálló neve is az, szóval nem lehet eltéveszteni! A bejáratnál van egy nagy "plakát" amin Koló közelmúltban elért eredményei láthatóak.

benkoo 2008.07.15. 19:18:30

lehet hogy nem doppingol! csak túlhajtják!
de szerintem nem is tud arról hogy doppingol!
ma már anyag nélkül nem lehet nyerni! már rég elérték a sportolok az emberi szervezet határát! innen már csak a szerek segítenek.

Csaky Istvan · http://coware.hu/cowareszoja.htm 2008.07.15. 19:20:39

Egy olimpián lehet öt aranyat nyerni doppinggal, de három olimpián egy-egy érmet már nem. Minden doppinggal kapcsolatos sanda megjegyzés kegyeletsértő. Az igazi tragédia, hogy tudható, mi okozhatja ezeket a tragédiákat, de az nem foglalkoznak vele. Az ok szakkifejezéssel: inkomplett penetranciájú pontmutáció. Az ilyen hátterű szívbetegségek emberben és állatban jól ismertek(!, többszáz fős családokon követik a mutációt), mégsem akarnak sport oldalról foglalkozni velük. Kb. 10-15 millió forintból megoldható lenne a szűrővizsgálati eszköz előállítása, nem csak a versenysport, de a közegészségügy részére is.
Egy weblapon már régen feltettem az erre vonatkozó orvosi ismereteket, de valahogy nem akarnak a problémáról tudomást venni.
Bármelyikünk járhat bármikor így, nem kell olimpiára felkészülni.
A leírás címe: Miért esnek a futballisták össze holtan? www.coware.hu/cowareszoja.htm

edike 2008.07.15. 19:24:31

Az Index ujra hu volt onmagahoz GRATULALOK HOZZA!
Minden negativ hozzaszolonak pedig uzenem, hogy szegyelheti magat. Sajnos nem sok ember van akire ebben az orszagban buszke lehet a nep de Kolo kozejuk tartozott.
Az index es a sok rossz maju ember azonnal a halala utan mocskolodassal kell, hogy foglalkozzon. Buszkek lehetnek magukra. Sajnalom ezt a sok negativ hozzaszolot, hogy egy ember halala utan kenyszert erez, hogy azonnal mocskolodni kezdjen. Jo lehet a lelkivilaguk es sok a szabadidejuk!
Ezt az energiat inkabb forditanak arra, hogy jot tegyenek maguk korul. Raferne az orszagra!
Isten nyugtasson Kolo a csaladodnak, barataidnak pedig oszinte reszvetem!

Borisz 2008.07.15. 19:29:23

Hogy doppingolna már egy 36 éves sportoló aki 16 éve a világ élvonalában van, nyert két olimpiát, 15 vb-t. Pénz motiválja??? ugyan kérem, fent írtátok, hogy 150.000 pezó egy adag amiből kell 20 db. minimum. Nem tudjátok elképzelni, hogy valaki csak úgy magától tiszteletből, elszántságból, elhivatottságból, szerelemből, hazaszeretetből boldoggá tesz egy nemzetet, barátait, családját, edzőit és saját magát. Szégyen amit itt irogattok.

kenez 2008.07.15. 19:29:57

Lóka Csaba: az alsó hátfájás (ha a derékfájásod ott van) és a szívdobogás a kínai gyógyászatban klasszikus, könnyen megragadható tünetek, keress egy olyan orvost.

Zsuzska 2008.07.15. 19:31:05

Szégyellje magát, aki spekulál. Hirtelen szívhalál sajnos van, nem sprotolóknál is.
Én büszke vagyok Kolonics Györgyre és az összes magyar élsportolóra és olimpikonra.
Kolonics Györryöt Isten nyugtassa. A családjának sok erőt kívánok.

salamon 2008.07.15. 19:48:51

drága vakvarjú, megtennéd, hogy releváns hozzászólást teszel? ne gyalázkodj, az áldozatra és a kommentelőkre is légy tekintettel!

n-n-n (törölt) 2008.07.15. 20:13:51

Na, megszállták a blogot a toleránsok. Toleranciájukban mindjárt a blog betiltását akarják. Na ezért hányinger ez a bagázs, mindig mindent csak elhallgattatni akarnak, aki meg kimondja a valóságot, az hullagyalázó vagy szélsőséges. El ebből az országból, aki még tehet!

salamon 2008.07.16. 17:54:14

vakvarjúból lett razzia, akit az új neve miatt moderálok most, mert razzia csak egy van.
süti beállítások módosítása