HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

Valaki valahol valamit csinált, de Szili Katalin megmentette

2008.06.08. 17:20 :: Mikulás

Azt írja az Index, hogy egy magyar "drogfutár" elnöki irgalmat (kegyelmet, talán) kapott, így büntetése egy részének letöltése után Ecuadorból hazaérkezhet Magyarországra.

Reméljük, a harmincas éveiben járó fiatalember eztán majd megbecsüli magát, soha az életben nem akar többé drogfutároskodni, hanem egészsége megóvása lesz a legfontosabb problémája.

Őszintén szólva teljesen értetlenül állok a cikk előtt, amely a bűnügy nyilván unalomig ismert felgöngyölítésének, és a megtorlás érdektelen részleteitől valamint a tragikus főhős senkit sem érdeklő állapotától mindannyiunkat megóv, és csak annyit közöl, amennyire szükség van.

Például mostantól tudni lehet, hasonló esetekben, kit illetve kiket kell a felsőbb, befolyásos körökben megkeresnünk. "A humanitárius akcióban Szili Katalin házelnök, Varga Koritár Pál, az Andok-térség országaiba akkreditált utazó nagykövet, továbbá a magyar külügyminiszter (Göncz Kinga) is részt vett."

Félretéve a tréfát, és komoly kérdést megfogalmazva: Ki ez a férfi, aki miatt - teljesen váratlanul és eddig soha tapasztalt erővel - ennyire beindult a magyar dipolmácia?!

104 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr49509890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drc 2008.06.08. 18:27:20

rákos bazdmeg, megfoghalni, ezért engedik haza. Ez neked fáj?

Greekie 2008.06.08. 18:27:24

kár az ilyenbe a pénzt ölni

drc 2008.06.08. 18:29:03

rákos bazdmeg. Megfog halni ezért engedig haza. Ez neked fáj?

johnny drama 2008.06.08. 18:29:49

És ha daganata van akkor nem egy pitiáner kis drogfutár vagy mivan? Ott kapták el, ott töltse le, így lenne korrekt. Ha már bevállalta...

Viktor H 2008.06.08. 18:30:35

Csak ,hogy ne legyen olyan unalmas a dolog ...

vajon az illető zsidó származása mennyiben jétszott szerepet az ügyben? :D És a szakállas bácsi SZDSZ-es ismerősei? :D

gabest1 2008.06.08. 18:30:44

Itt a futár nem alany, hanem tárgy. A tv2 a nézettségre hajt, Szili a népszerűségre, index a reklámbevételre, blogbejegyzés a főoldalra. Értitek, valamit valamiért.

cutty sark 2008.06.08. 18:38:13

Pedig rá rozsdásodhatott volna a lakat.Nem kötelező drogfutárnak lenni.

johevi 2008.06.08. 18:40:06

Gyors, könnyű pénzszerzés reményében elválalják, aztán utána megy a sírás, hogy embertelen körülmények, meg emberi jogok. Senki nem kényszerítette rá.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.08. 18:40:51

Érdekes ...Mailna Hedvig meg le volt anno szarva ... de a drogos futár, az már valaki!

Rohadjon meg Dél-Amerikában, mi a faszért csempészett drogot? Mit várt, majd megsimaogatják a buksiját és mehet a Rioi Karneválra ??

jobbbalmind1 2008.06.08. 18:42:37

A futar nem tobb egy szerencsetlennel, akit kihasznalnak... Egy eldobhato, elfelejtheto lancszem..
Nem lennek drogfutar, es remelem daganattal sem kell soha vezekelnem semmiert. Barmit tett is remelem meggyogyul.

Rtama 2008.06.08. 18:51:38

Húú, ti aztán megmondtátok!
A rákos srác rohadjon meg, mert megingott és elvitt egy zacskó füvet vagy kokaint a jobb élet reményében!
Még szerencse, hogy vannak itt ilyen hibátlan emberek, akik iránytmutatnak nekünk.

Köszönöm a morális söpredék nevében...

Szusza 2008.06.08. 18:55:19

Jaj szegény kihasznált dorgfutár, egyem a szivét. Gyorsan mentsük meg, biztos hasznos tagja volt, és lesz társadalmunknak.

AP (törölt) 2008.06.08. 18:56:04

a magyar gengszterpolitikusok egyik kebelbarátjáról lehet itt szó

televan 2008.06.08. 18:57:47

Rohadt volna meg odakint. Most a mi pénzünkből ápolgatják majd idehaza?!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.06.08. 19:00:24

zero, a szívemből szóltál.
A magyar diplomácia mindent véd, lehet az zsidó, vagy cigány, vagy drogos érdek, csak ne magyar legyen.

A loboncos istenit!

Telepi János · http://panel.blog.hu 2008.06.08. 19:02:21

Annyira szánalmas, hogy vannak olyan emberek, akik egy másik, egyébként vadidegen emberre rohasztanák rá a lakatot, temetnék el élve, tagadnának meg tőle bármiféle gyógykezelést, gondolom akasztanák is, amiért az a másik ember, igen, valószínűleg önhibájából is bajba került. Azt gondolom az ilyen emberekről, hogy egyik sem jobb bármelyik olaszliszkai lincselőnél: kicsinyes bosszúvágy és önhittség mozgatja őket. Gratulálok nekik.

lioliom 2008.06.08. 19:12:09

Igazatok van!Rákos kisgyerek ,pusztuljon,drogfutár éljen,hátha még itthon eltesz valakit lábalól a drogért!Bravó Szili,MSZP,SZDSZ,csak igy tovább!

X 2008.06.08. 19:12:18

ezt bezzeg hazahozzák minden áron, de az ír biztosítós zebrán-gázoló azóta is külföldön éli boldog életét

jaegtoer 2008.06.08. 19:15:57

zero

Egyre gondoltunk. Malina Hedvig nem volt bűnöző, ezért Ő nem érdemelte ki a védelmet és segítséget.
Egyébként van egy találó szólás erre a helyzetre (nagy diplomáciai offenzíva drogfutár érdekében): Suba a subával, guba a gubával.

CrL 2008.06.08. 19:21:37

nem Dávid Ibolya egy másik fia?

kaliko jack 2008.06.08. 19:25:36

Az áttétes rákja hererák.. mint az anno kiderült... kiveszik kész.. él tovább mint Marci hevesen. :S

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.06.08. 19:35:59

Azzal szerintem semmi gond, hogy ilyen esetekben beindul a magyar diplomácia beporosodott gépezete, és próbál tenni valamit. A probléma inkább az, hogy sok más esetben meg nem indul be. Bizonyos ügyeket szarnak le.

(Lehet, hogy egyszeri botlása volt a srácnak. Az addig rendben, hogy lesittelik érte, de azért nem biztos, hogy egy ilyen akcióért az életével kellene fizetnie. Nem ismerjük az eset részleteit, max. prekoncepciókkal élhetünk.)

Nem tudom, hogy mi alapján lesz egy ügy "kiemelt" fontosságú. Ott volt pl. a Mehmet Karcsikás. Hazacsempészték a kölyköt, aztán közölte, hogy inkább mégis az apjával élne, anyukának volt közben vmi drogügylete (állítólag apuka csempészte be a kocsiba a cuccot), a végén meg Karcsika mégiscsak lelépett. Tiszta kabaré.

Ehhez képest egy csomó dologra meg szarik a külügy. Malina Hedvig. Szerbiai magyarverések. Romániában szívó haleledeles vállalkozó. Ír faszi, aki elütött két gyereket, aztán szépen lelépett. stb. stb.

Hogy is van ez?

Redl 2008.06.08. 19:36:39

Szánalmas, hogy fenti ügy kapcsán is néhányan csak zsidózni tudnak. Magyarország,2008.

neonomad 2008.06.08. 19:39:52

Na remek, nem is Magyarország lenne, ha nem jelenne meg a zsidózó, cigányozó sutyerákok tábora. Nagyon kíváncsi vagyopk, hogy amikor beérik áldásos tevékenységetek gyümölcse és ez az ország ücsörög majd Európa legalján, akkor mivel fogjátok indokolni felsőbbrendűségi érzeteteket.
Mi pénzünkön? a 10.000.000 adócsaló országában te a mi pénzünkön veszed a fütyülőst.

Káposztakukac 2008.06.08. 19:40:48

"Ehhez képest egy csomó dologra meg szarik a külügy. Malina Hedvig. Szerbiai magyarverések. Romániában szívó haleledeles vállalkozó. Ír faszi, aki elütött két gyereket, aztán szépen lelépett. stb. stb."

Ugye ezek vagy EU tagállamok, vagy bilaterális és/vagy viszonossági egyezmények alapján ki lehet elvileg indulni abból, hogy az ottani igazságszolgáltatás és bűntetésvégrehajtás európai normák szerint működik. Ehhez képest Ecuador...

MP 2008.06.08. 19:46:35

Azért az vicces hogy a halálos beteg gyerekhez nem engedték ki az anyját ezért a ........ alakért meg megmozdult mindenki. Szomorú.

Veesa 2008.06.08. 19:56:21

Kaposztakukac:
Ehhez kepest Ecuador... egy rohadt bűnözőt hazakunyerálunk, még ha haldoklik is.

Valamit nagyon, de nagyon keversz: bilaterális egyezmények meg EU dolgok... Láttál már osztrák börtönt (fényképen)? És cigányt? Izé románt.

Hidd el, a hazai legelitebb sitt is fényévekkel hulladékabb az osztrák előzetesnél, de még ott is tudnak öngyilkok lenni. DE. Hogy jön ez a magyarvaerésekhez, Malina Hedvighez, stb?
Max ha Slotát nem itt, hanem Ecuadorban sittelnék le, azt elfogadom, de mit számít, mennyire európai a bv, amikor az ír úriembert pl nem adták ki és kint nem számít bűnösnek. Otthon vezekel vagy mifasz?

Nagyon fura ötleteid vannak... Libsi-e vagy?

SzigMa 2008.06.08. 19:56:39

Azért azt szögezzük le, hogy a nemzetközi jog alapján a magyar külügynek leginkább ilyen esetekben van lehetősége érdemben lépni, illetve ilyen esetekben várható valami eredmény. Magyar állampolgár, külföldön, börtönben. Klasszikus konzuli eset. A más államban pereskedeő magyar, itthon bűnt elkövető külföldi, esetleg más államban megvert magyar származású, de nem magyar állampolgár esetében lehet hőzöngeni meg kardot csörtetni, de leginkább egy méretes ménvesszőre számíthatnak válaszként még a diplomaták is. Mindenkinek szíve joga azt gondolni a fiúról, amit akar, de nem lehet elvitatni, hogy joga és lehetősége volt a segítségre az államától. Az meg, hogy máskor nem jön össze, sok minden mástól is függhet.

kata 2008.06.08. 19:58:02

Nagyon rosszindulatú emberek élnek szegény kis országunkban. Tisztelet a kivételnek, itt is.

Veesa 2008.06.08. 20:00:42

Azért szomorkás ez az ír ügy is.
Nem szeretnék zsidóállam jellegű kommandós beavatkozásokat (elrablásokat), hiszen ők ugyanakkora bűnözők, mint akiket üldöznek.
De azért azt a bizonyos bankot, mely kimentette innen az igazgatóját, azért szívesen ellehetetleníteném, bilaterális szerződés ide, EU alkotmány oda. Nem kell komolytalanságra gondolni, 7v5 évre visszamenőleges apeh, vpop és bankfelügyeleti ellenőrzés keretében becsukhatná a bótot vagy fél évre.
Lehet visszahurcolnák az ír bűnözőt?!

Prophet 2008.06.08. 20:02:38

Még jó, hogy Szili intézkedett. Gondolom, amikor kinn volt (ha volt) tárgyalni, akkor eltették az aranyékszert, mert látták rajta, hogy lopásért már egyszer megbüntették (höhö). Ha Göncz Kinga ment volna(végtére is ő a külügyminiszter, nem?), akkor már a reptéren lefogják, vagy csavargásért (pedig de szép nő), esetleg gyanús viselkedésért (alkoholista, vagy drogosnak tetszik lenni?), meg még azt is gondolhatják, hogy egy ekvádori drogfutár-örömlány.

Vicc az egész. Itt mozgósítanak, tele a média egy közönséges bűnözővel (biztos erőszakkal tették bele a seggébe a zacsikat, talán észre se vette), ahol meg a magyar érdekek sérülnek, az mindig az adott ország belügye.Megverik őket, az Magyarország nélküli Közép-Európa térkép jelenik meg, és kussolnak. De egyszer valaki Albert-koktélt (nemigazorszag.blog.hu/2008/06/03/magyar_ver_3) dob a falut terrorizáló romák házára -ha nem családon belüli leszámolásról beszélhetünk- egyből van, aki sikongasson... ilyen ország nincs másik.

X 2008.06.08. 20:05:35

Ha valaki látta anno a tv2-es interjút, akkor azt is láthatta hogy a gyereknek nem sok köze van Magyarországhoz. A neve nem magyar, a börszíne se, és magyarul beszélni is alig tud. Ezenkívül egy szar bünöző. Boldog vagyok, hogy a TB az ilyen emberekkre költi az adómat.

Redl 2008.06.08. 20:06:34

Jajj, Magyarország, 2008.........

ZoLee 2008.06.08. 20:11:05

Ennyi barmot egy rakáson mint itt...

Engem is rohadtul érdekelne, hogy miért olyan fontos ez a szarjankó, de mi a bánatért kell zsidózni meg hasonlók. Az ilyen parasztok miatt, mint itt egyesek, majd simán leszélsőjobbozzák a blogot, (van is benne valami), és a kérdést emiatt parkolópályára teszik.

Egyébként pedig idézet a cikkből:
"Jelezte, a férfit korábban jó magaviselete miatt feltételesen szabadlábra helyezték, ám az országot csak az elnöki döntéssel hagyhatta el."

Tehát az itt fikázók többsége még csak el sem olvasta a cikket.

Veesa 2008.06.08. 20:32:32

A "csak itt van ilyen"-re egy Rejtő idézettel reagálnék (bocs ha nem pontos):
"Ilyenkor előrohan a Népszövetség az összes bizottságával és boldogan csámcsog az ügyön, hogy indokolja létjogosultságát (fizetését)".
Itthon sajna ez megy... Mégis minek a sok bölcsész, filozófus és szociológus? Értelme nulla. AMÍG egy szegény roma etnikumú cigánybűnöző, zsidó felekezethez tartozó fehérgalléros maffia-ügyvéd, stb ellen nem kezd ágálni valaki. Akkor előugrik az összes a spájzból és elkezd szónokolni a semmiről, mert ugye értelmesen nem lehet (ki vesz be olyan marhaságot, hogy a galád polgárőrök támadtak a szegény romákra), és rögtön felkapcsolódnak a netre, ide is rögtön beír 1-2. Nemtom mi jó ebben, őket nem verik meg a cigányok, vagy mi?
Amíg vissza nem tér a Horthy-éra (vagy akár a szocializmus alatti) rendőri (csendőri) gépezete és ereje/tisztelete, addig itt semmi se fog változni.

Joe 2008.06.08. 20:35:05

Miért kell zsidózni?
Mert egy zsidó bűnöző miatt beindult az egész magyar külügy és mindent megtett érte, amit egy sima magyar állampolgárért sosem tett volna meg(temerini ügy, vagy Toroczkai megverése, kitltása, stb...)
Rákos?Isten nem ver bottal...

Káposztakukac 2008.06.08. 20:35:52

Veesa 2008.06.08. 19:56:21


hülye-e vagy?

Veesa 2008.06.08. 20:39:36

ZoLee: veled ellentétben MI tudunk olvasni és értelmezni is...

Kit kunyeráltunk haza? Egy gyorshajtót? Egy tolvajt? Egy feltételezett bűnözőt?
Nem... Egy drogfutárt!
Hmm kiért érdemesebb kunyerálni? Egy bűnözőért? Miért? Mert kint még nem ismerték fel Szilit és Göncz-t? Most jobbak lettünk? És Ecuador szemében? [... itt járt valami magyar nő, menekültnek álcázva, de közölte, hogy Ő a magyar külügyi népbiztos, és aggódva kérte ki x elvtárs drogfutár gyerekét - aki amúgy sincs már bekaszlizva mert beteg... Adjuk oda nekik, de aztán többet se halljak ezekről a bohócországi követekről...] Sok értelme volt.

Itthon se utazhat el egy feltételes szabadlábas, más kérdés, hogy kb a kutya se ellenőrzi, főleg EU nyomán.

Veesa 2008.06.08. 20:40:33

Hülye féreg aki mondja, kukac!

Káposztakukac 2008.06.08. 20:46:17

nem veesa, te már sajnos irományaiddal minősítetted magad. kis béna féreg vagy, a paneltenger közepéről írsz és szánalmas létedre keresel magyarázatot. mindenről a zsidók meg a cigányok tehetnek, meg persze a libsik, ugye?

DEGEC 2008.06.08. 20:51:04

drc 2008.06.08. 18:29:03

Rtama 2008.06.08. 18:51:38

És a tobbiek, remélem hogy majd a ti gyermekeiteknek is ők viszik a kábítószert.
És remélem egy grátisz tűt is adnak.

Az egyértelmű hogy nem ő volt a szervezet feje de senki nem kényszerítette.

És az én adómat ne kölsék ilyenekre.

DEGEC 2008.06.08. 20:54:52

Telepi János · panel.blog.hu 2008.06.08. 19:02:21


Mesélj már róla hogy a drogfutárok mennyi TBt is fizetnek?
Azok az idők elmúltak, hogy egy két ember a 10 millióból élősködjön a többin, lassan ott tartunk hogy majdnem 8 millióan élősködnek.
A kurva @nnyát az ilyeneknek.
Természetesen ha egy világ életében dolgozó becsületes köztisztviselő volt az illető, visszavonom az állításom, és gyógykezelhetik.

Veesa 2008.06.08. 20:55:04

Káposztakukac:

Asszem ebben tévedsz. Azért egyvalamit leszögeznék: ahhoz, hogy a romák integrálódjanak a társadalomba, nekik is tenniük kell, és nem a bűnözésre gondolok.

Nem a zsidókkal van a baj, hanem pont a libsikkel. Drogliberalizáció? Buzi-házasság? Pedofília? Ezeket meghagynám nekik házon belül. És sajna - azért ezt Te is beláthatod, hogy a liberális rendőrség egyre erőtlenebb. Bírság, aztán kb ennyi. Ha valahol valami történik, ki se mennek.

Itt lakok egy rendőrkapitányság közelében... Néha már olvasom, hogy történt valami (a környéken), mikor kimászik egy szirénázó rendőrautó... Ég adja, hogy erre a bűnözők ne kapjanak vérszemet és mondjuk ne legyen Bp 3-4 pontján egyszerre egy túszejtéses bankrablás. Az a kevés képzett rendőr képtelen lenne megoldani a helyzetet, de ha pl TE ott ülsz bent és látod, hogy valaki egy berettával lép be és nekiugrassz, elsül a fegyver, és a bűnöző hal bele, akkor gém over: neked, mehecc sittre emberölésért, akkor majd eszedbe jut az Ecuador-i drogfutár... És ez baj.

Üdv,
Veesa, a paneltenger partjáról ;-)

topi.. 2008.06.08. 20:58:49

A fentieket olvasva szégyenlem, hogy magyarnak születtem! Ha másokról van szó, jöhet számára a dögvész vagy a halál bármely neme! De bezzeg ha mi kerülünk bajba,családunk vagy szűkebb környezetünk, jön a rinyálás az igazságért, a toleranciáért! Ritka undoritó népfaj vagyunk... ((

ZoLee 2008.06.08. 21:01:40

A sok "okos" zsidózó, cigányozó pillanatok alatt elérte, hogy moderált legyen a blog...

Gratula...

topi.. 2008.06.08. 21:02:23

Igaz mondásom beteljesedni látszik! Én igen, Ö még véletlenül sem.... hmmm

dr. Wilbur Swain 2008.06.08. 21:02:31

ha a balosok nem kampányoltak volna oly erősen a kettős állampolgárság ellen, akkor ma nem lenne Malina Hedvig-ügy...
az összes drogfutár meg megrohadhat, ahol van

Manyizga (törölt) 2008.06.08. 21:08:51

Nemtom minek feccölt a magyar külügy - meg bárki is - ennyi energiát ebbe a szerencsétlen, beteg srácba?
Teljesen feleslegesen, a mi pénzünkből szépen kúrálják majd itthon.

Mert megérdemli. Ez az igazi szolidaritás, ugye. Az is kapjon, aki soha semmit nem tett bele. Meg az is ugyanannyit, aki kevesebbet. Mintha a kommunizmus is erről szólt volna, csak nem jött össze népgazdasági szinten. Nem tudom, miből gondolja bárki is, hogy az egészségügyben működhet a kommunista modell...

renesis 2008.06.08. 21:14:07

Bevált recept:
alkalmaz halálos beteg embereket , irasd a céget a nevére(adj neki 2 milliót), buktasd be és rakd el a lovét, vagy kíválj neki olyan seftes munkát,amit tízmilliókat kereshetsz.
ha bevállalta-akkor vállalja a következményeit.ennyi

., (törölt) 2008.06.08. 21:14:23

A nemzetközi zsidó összeesküvés. Szerintem tutti.
Láttam az izraeli-Magyar határon, hogy egyezkednek..
Mekkora állatok vannak itt.
Bármit is követett el, most megbűnhödik.
És ő is Magyar. Bűnhödjön, mert megérdemli. Itthon...

wiktor 2008.06.08. 21:14:58

Kapcsolódó cikk:
bombagyar.hu/index.php?post=1030

Egyébként miből gondoljátok, hogy Ecquador olyan sz*r hely? Egy ismerősöm volt ott nem rég, azt mondta számos dologban kulturáltabb, mint Magyarország...

THF 2008.06.08. 21:20:12

Nem az számít, hogy ki ez a fazon, hanem az, hogy a diplomáciának ez (is) a dolga. Ennyi.

MrR2008 2008.06.08. 21:25:47

Hozzák haza, és itthon töltse le a büntetéséből hátralévő részt, természetesen a megfelelő kórházi ellátást kapja meg.

Az egészben csak az a dühítő, hogy "szegény" "szerencsétlen" drogfutárokat annyira sztárolják, mintha követendő példa lennének. A több tízezer léthatár szélén, minimálbérért dolgozó, vagy nyugdíjból tengődők, akik nem mennek el drogfutárnak (bűnözőnek), le vannak szarva mind a tv, mind a politika részéről.

Aki bűnözőnek áll (hacsak nem értelmi fogyatékos) tudja, hogy:
1; lebukhat és akkor börtönbe kerül.
2/a; elszámolási vita miatt megölik.
2/b; elszámolási vita miatt megölik a családját.

Ottó 2008.06.08. 21:26:25

Lehet zsidózni, meg nem zsidózni, de az látható volt a tv-ben, hogy mégis csak zsidó. legalább eggyel többen lesznek a következő kendermagos tüntetésen. Magyart mikor hozattak volna haza??? SOHA!

Veesa 2008.06.08. 21:37:39

Jichak:
Hmm, aztán miért? Miért:
- itthon
- ő
- egy drogfutár?

Akkor kérje haza a Magyar dicső diplomácia az összes külföldön raboskodó szegény magyart, bűnözőktől kezdve az adócsalóig és a gyorshajtóig. Aztán bűnhődjenek itthon! A szükséges sitt-potenciált pedig alakítsuk ki úgy, hogy minden külföldit hazazavarunk.

De jön egy orbitális kérdés: az egyenlő megitélés és büntetés elve, valamint a halálbüntetés tilalma. Nem küldhatjük haza pl Magda Marinkot, mert rögtön felkötnék. Valamint Ecuador se látná biztosítva, hogy a hazaimportált drogfutárok leülik-e a kint kiszabott 10 év fegyházat. Hiszen itt a többszörös gyilkosok is csak 20 évet kapnak, és 7-8 év után kint vigyorognak... Jó magaviselet, megrendült egészség, stb.

-< És akkor egy picit más nézetből:
régebben olvastam, hogy nagy a probléma a dél-amerikai és ázsiai drogcsempészettel, mert ott baromira nem érdekel senkit, hogy "szegény" magyar srác csak kiment mulatni, mellényzsebből kifizetve a pár milliós utazást, aztán gondolta h hazahoz egy kis helyi drogot. Ugyanis eleve nem tud nyelvet, esetleg angolt, vagy franciát (debil), de spanyolul soha, Ázsia esetén méggázabb. És ott utaznak a "fehér" emberekre, pont elriasztásképpen. Kínában ugye simán kivégzik a kábszer-kereskedőket, fehérek "csak" sitt, de a Magyar diplomácia figyelmeztetett mindenkit, hogy ne kerüljenek ilyen helyzetbe, mert a Magyar Köztársaság nem tud és nem is akar beavatkozni. Ez volt a cikkben kb.
-> Ennek alapján egy külföldön elfogott kábszercsempész annyira számít magyar állampolgárnak, mint egy szváziföldi.
Főleg, hogy még a nagy példakép EU vagy USA se avatkozik be ilyen esetekben.
Persze vannak ilyen kémfilm effektek, hogy belerakták a böröndjébe, az érdekesebb vonal...

Anno Ferihegyen is rendszeresen volt drog az amszterdami utasoknál, miként arany az isztambuli járaton. Aztán a nagy pakkok bejöttek a francia, spanyol és egyéb kevésbé ellenőrzött és kevésbé gyanús járatokon. Persze ez nem bizonyítható. Nyilván a srác se a Ecu drogkartell vezére, csak egy hülye, de: bűnöző. Nem erre kéne büszkének lenni diplomata urak, miniszter asszony!

Pfú ez regény lett, na mind1.

RedRiot 2008.06.08. 21:39:53

Egy drogfutár, és egy halálos beteg drogfutár. Semmi különbség. Látom sokan bedőltek a szaros bulvármédiának. Mert ott nem elkövetőről, kábszer-csempészről, hanem rákos fiatalemberről, magyar srácrók, halálos beteg fiúról beszélnek.

Két baja van a gyereknek, az egyikről ő tehet, a másikról nem.

"A rákos srác rohadjon meg, mert megingott és elvitt egy zacskó füvet vagy kokaint a jobb élet reményében!"

Istenem, hozzák haza szegényt különgéppel, utána pedig nyissunk neki bankszámlát, és rendezzünk gyűjtést ukrajnai őssejt-átültetésre -> amiről persze a Naplóban könnyfakasztó riportot lehet majd csinálni. Ó, be szép is lenne!

A faszom kivan már, senki nem kényszerítette rá. Úgy beszél itt pár pudingfejű, mintha a csóringerségből való egyetlen kiút a bűnözés lenne. Nem baj, legközelebb majd a Providentet fogja hívni. :P

Ha nem lenne rákos, akkor is haza kéne hozni, mert szegény csak "megingott egy jobb élet reményében"? Pfff.

Red, az empátiamentes, fasiszta, önző, tirpák, bunkó, zsírparaszt magyar.

Emilke imélje 2008.06.08. 21:42:20

Temelinben 5 magyar fiatal raboskodik egy konceptios per után.Göncova egy szót sem szólt,mikor Tadic'nak minden magyar azavazat úgy kellett,mint egy falat kenyér
senki egy kurva szót nem szolt.

petyo 2008.06.08. 21:54:16

Szerintem nem lett volna szabad hazahozni. Sajnálom, én még mindig nem a bűnözőkkel hanem az áldozataikkal szimpatizálok. Nem is lennék jó rendőrnek vagy politikusnak.

harcibarbi 2008.06.08. 21:58:54

Jaja, szegény futárok, éhenhalnak itthon, az ország kényszeríti őket bűnös dolgokra.
Életfogytiglani kényszermelót nekik itthon. Felügyelet mellett.

vicuska · http://vicuska 2008.06.08. 22:02:34

Azért az elgondolkodtató, hogy ma Magyarországon bármi történjék is, kiváló alkalom a) a zsidózásra, b) az egymás sárbatiprására c) a politikai ellentétek kiélezésére - még akkor is, ha semmi köze a dolognak egyikhez sem.
Az eszükbe sem jut a Tisztelt Gyűlölködőknek, hogy valaki akár felelőtlenségből is elvállalhat valamit, aminek aztán keserves megtorlása/következménye lesz? Nem feltétlenül biztos, hogy ez a srác bűnöző, az sem biztos, hogy tisztában volt azzal mit is vállal, ha megbukik? Tisztelt Gyűlölködők! Önök közül ki lenne szívesen mondjuk Equadorban sitten?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.06.08. 22:05:07

Ajaj.
A magyar igazságszolgáltatás jelszava a hatékonyság. A drogfutárt, ha jól számolom, hamarabb hazahozták Ecuadorból, mint Kulcsár Attilát Bécsből.

Jut eszembe:
Egyszer volt, hol nem volt, alig 10egynéhány éve, volt nekem egy zsidó fiatalember ismerősöm. Jóképű volt az istenadta amúgy, és valami kisebb balhéja esett itt, Butapesten. Börötnbe mégsem akart bevonulni, így elutazott Izraelbe. Ott, mivel jó volt a pedigréje, mindjárt megkapta a letelepedési engedélyt, és egy kibucba került. Nem tetszhetett neki, mert onnan egy városba költözött, de kikezdett egy orosz zsidó bevándorló szűzleányával, aki halálosan megfenyegette. Ekkor fogta magát, és izraeli útlevelével visszatelepült Magyarországra. A körözés állítólag még érvényben volt ellene, de az útlevelében már valami héber név szerepelt, amit ott vett fel, így kifogástalan erkölcsije lett itt nálunk. Mondanom sem kell, vállalkozásba kezdett, kisebb masszázsszalont működtetett valahol Pesten.
Itt a vége, fuss el véle!

Imi 2008.06.08. 22:20:03

Azért zsidóznak itten, mert a srác mellett rögrön megjelent egy sábeszes emberke! Miért csak a zsidógyerek, a többi 4 drogfutár hazajön-é, ez itt a kérdés.

leeloo 2008.06.08. 22:20:37

Hihetetlen, hogy a teljes Magyar diplomácia tehetetlen az Ír gázolóval szemben, itt pedig minden ripsz-ropsz sikerül!

mivan 2008.06.08. 22:22:05

Sok kereszténynek mondott jobboldali nem tanul a Szentírásból: megbocsátás, ez a szó ismerős nektek?

repp 2008.06.08. 22:22:27

Kedves DEGEC!

Ha az én gyerekeimnek hozzák majd a kábítószert és egy grátisz tűt is kapnak, az teljes mértékben az én hibám lesz.

Ahogy te leszel felelős azért, ha a te gyerekeid végiggyűlölik az ovit,a sulit (és ha eljutnak odáig), a gimit. Aztán egyszercsak rájönnek, hogy apa faszságai csak 1 dologra voltak jók: másokra fogni a frusztrált életünk kudarcait, ahogy apa is tette.
A halálod napjáig fogsz adót fizetni "ilyeneknek" és ennél sokkal nagyobb bűnözőknek.

Keress annyi pénzt, hogy ne zavarjon!

Most néztem utoljára a hozzászólásokat...ne fáradj a válaszoddal.

MrR2008 2008.06.08. 22:23:14

Nem mentegetőzöm, de én nem mindet akarom hazahozni, csak akinek olyan betegsége van, amit idehaza jobban tudnak gyógyítani, mint odakinn. Azaz egy náthával nyugodtan élvezheti az ottani vendégszeretetet, de súlyos betetgség esetén hozzák haza. Aztán ha nagyon rendesek akarunk lenni, a maradék büntetést letöltheti itthon, vagy akár vissza is küldhetjük...

Elek 2008.06.08. 22:31:27

Nem (lenne) szabad összemosni azt, hogy valaki beteg és kezelni kell, illetőleg hogy egy bűnöző. Bár ebben az esetben mindkettő fennáll, azért mégiscsak egy olyanról van szó, aki drogot akart szállítani. Ezzel leginkább meg az a bajom, hogy olyanokhoz is eljut, akikhez nem kellene. Iskolák környékén, talán azok falain belül is megy már a business. Hát, szerintem dögöljön meg, aki tudva-tudatlanul hozza az anyagot. Ha Ecuvadorban, akkor ott. De az általam befizetett adóból ne repkedjen ez (nem ő) miatt senki, ne hozzák haza és ne kezeljék a Kékgolyóban. Van rá érdemesebb.

jankó 2008.06.08. 22:49:40

régen volt valami fejes, talán miniszter, akinek a gyereke drogozott. biztos most is valami szoci fejes ivadékáról van szó, mert hogy kovács pál gyári munkás csemetéjéért nem mozdultak volna egy lépést sem, az fix.

Balint 2008.06.08. 23:15:42

Azért nem kéne elsiklani afölött a tény fölött, hogy a srácot feltételesen szabadon engedték már (jó magaviselet miatt), csupán Ecuadort nem hagyhatta el. A nagy politikusi közbenjárás ez utóbbi korlátozást oldotta fel.

tomcat · http://www.bombagyar.hu 2008.06.08. 23:21:50

A faszi egy befolyásos zsidó diplomata fiacskája. Onnan tudom, hogy zsidó, hogy kipát viselt, amikor az RTL Klubnak rinyált, hogy bántják a pici csemetéjét. Van kérdés?

Sherlock 2008.06.08. 23:23:20

Biztos azért volt erre szükség, hogy legalább valamit fel tudjon mutatni a külügy. Sajnos Göncz Kinga nem egy karakter. Inkább valami anyóka. Sajnálatos, hogy külügyi szinten ő ad arcot az országnak. Nem sugároz semmit. Se erőt, magabiztosságot, karizmát, semmit.

És ez most azzal se változik, hogy egy drogost a jól megérdemelt büntetése alól feloldoztak.

Perillustris 2008.06.08. 23:31:27

"Hozzák haza, és itthon töltse le a büntetéséből hátralévő részt, természetesen a megfelelő kórházi ellátást kapja meg."

Természetesen akkor, ha van érvényes egészségügyi biztosítása.

pusister 2008.06.08. 23:32:52

igazából nem itt van a gond, hogy drogfutar es sajnos halalos beteg, amit megallitani sok penzel lehet csak
kerdes az, miert nem probalkozott normal modon megoldani? rengetegen a helyes megoldast valasztjak ilyenkor penz , illetve segitsegkeresnek
ha probalkozott sem hiszem azt, hogy megengedheti azt maganak hogy torvenytelen eszkozokkel probalkozik, igen megvan a rizikoja, ebbe biztos, hogy bele gondolt... de abba nem , hogy haza is fogjak hozni... (itt a kutya elasva) ugyanis ilyen meg 1x nem fog elofordulni

brlv24 2008.06.08. 23:33:54

"Természetesen akkor, ha van érvényes egészségügyi biztosítása."

Ha nincs, akkor most mar ugyis kifizettetik vele:D

Ignacio da Silva 2008.06.08. 23:41:57

Ki lenne, egy drogos kis csíra akiért nem kár.
Megrohadhatott volna Ecuadorban, legalább az ottani adófizetőket terhelné a temetése nem mi fizetnénk.

Karmadealer 2008.06.08. 23:45:44

Elsősorban magyar, és másodsorban drogfutár, vagy elsősorban drogfutár és másodsorban magyar? Ez a kérdés, válasszatok!

KenSentMe 2008.06.09. 00:00:10

Szerintem sem jártak el igazságosan.. tényleg rá kellett volna heggeszteni a lakatot a gyerekre, diplomáciai úton meg eljuttatni hozzá egy bugylibicskát, hogy lemetszhesse magáról a rákos testrészét. (A kés áráért cserébe pedig vállalta volna, hogy film készüljön az esetéről, amit prevenciós célokkal levetíthettek volna a hasonló terveket dédelgetőknek.)

Nem az a baj egyébként, hogy a kisemberek ilyeneken élik ki a felgyülemlett feszültséget, hanem, hogy ennyire nem működik az igazságszolgáltatás.. vagy az igazságérzet.. mert amíg az emberek nem tudják, hogy mi az erkölcs, addig kár várni bárkitől is, hogy erkölcsösen cselekedjen. Mindig az ilyen esetek tudattorzító hatása a legszörnyűbb (pl. hogy valaki szegény lincselőknek esik, hogy "ne akarjátok húsklopfolóval kiegyengetni az édes drogfutár koponyáját, ti rohadt középkori barbárok", stb.).

hird 2008.06.09. 00:39:46

@Veesa
"libsi...pedofil" HeHe nem is tudtam, hogy az anyaszentegyház is libsi lett...

nademostkomolyan nagyon magas volt ez a laszti

egyébként én sem értem a diplomáciai beindulást az ügyben

péklapát 2008.06.09. 00:53:42

"ha péklapátnak képzeled magad, akkor az is vagy."

minnél többször mondod mekkora szar népség vagyunk, annál jobban elhiszed. sőt amint látom ezt a hitedet terjeszted is.

gratula zsenikém.

ezzel aztán tényleg kilábalunk a depresszióból.
...

én azért nagyon irigylem azokat, akiknek nem szúrja a szemét ez, hogy a drogfutárért mindent megtesznek, de ha fontos ügyekért kéne kiállni, akkor fülét farkát behúzza a külügy.

boldogok a lelki szegények...

zieglergéza 2008.06.09. 00:55:08

de jó egymást marni... egy kis szar bünöző miatt... vagy talán amig ezzel foglalod el magad, nem gondolkodsz? kinek, kiknek jó ez?

LuisBűnjel2 2008.06.09. 01:05:24

mekkora taplók vannak itt

baliquez 2008.06.09. 01:11:25

Olyat nem lehetne hogy itteni bűnözők menjenek oda büntetést letölteni? Nem kissé volna visszatartó erő, és szerintem még annyi politikai (haha) nyomás (lol) sem kellene mint ennek az öszvérnek a hazaszállítására.

bonyolult 2008.06.09. 01:41:14

érdekes, hogy mennyire fröcsögünk(-tök) egy drogfutárra...
nem mondom, hogy veregessük vállon, de vannak népek, akik hőseiknek tekintenek drogcsempészeket!

ott van pl. jó pár angol, akik Kínába csempészték az ópiumot, aztán lovaggá ütötték őket... kicsit összesúgott a londoni társaság a hátuk mögött, de a dicső brit birodalmat mégiscsak felvirágoztatták, a szép imperialista időkben. és ami rég volt, arra ki emlékszik ma már???

minden nézőpont kérdése.

(fenti sztorit bővebben, szórakoztató verzióban lásd: James Clavell: A tajpan)

okostóni 2008.06.09. 01:42:21

Hogy ki vagy, azt nem tudom,
de én hülye, olvasom.

Janga 2008.06.09. 02:06:25

Egy normális ember elmegy melózni elvégzi a dolgát, megkapja a kis fizetését, senki nem fogja lecsukni, nyugodtam lelkiismeret furdalás nélkül csukja le a szemét! Ez a srác kokaint dug a lyukába pár órára 1-2milló forintért ami eljut egy országba ahol bűnszövetkezetek megélnek belőle, emberek életét dönti nyomorba, de mindenek elött ILLEGÁLIS. Szerintem ö is tudta mikor lenyelt pár cuccal teli kotont. Kockáztatott megszivta és most ezekből a minta állampolgárokból a Tv2 martirt csinált, mintha valaki kényszeítette volna öket. Jó szegény srác szar ügy 30évesen rákosnak lenni de nem ilyen ügyekben kéne itt az országnak megmozdulni hogy egy bűnözöt hazahozzon gyógyunlni. Kivánom gyógyuljon meg a srác és adja vissza az országnak azt amit most kapott!!!

valaki 2008.06.09. 03:03:46

Sajnos...
Botlas az az, hogyha vetlenul vki tesz vmit, amit nem akart. Pl kozlekedesi baleset, ahol emiatt elgazolt vkit, vagy kicsiszott a kezebol a tegla ami agyon vert vkit. Ez botlas . A birosag megis kimondhatja, hogy te vagy a vetkes...
A drogfutarsag nem botlas. Elore eltervezett dolog, kb mint az adocsalas, vagy a nem felindulasbol elkovetett emberoles. Mindegyik atgondolhato, elonye/hatranya terv kell hozza. Ha valaki ezt bevallalja akkor azt is bevallalja, hogy ennek kovetkezmenyei lehetnek.
Ha meg kovetkezmenyei vannak akkor meg ne nyafogjon.
Sajnos itt nem a szegenynek nevezett bunozorol beszelunk, hanem azok kelti a hangulatot, akik ebbol nyereszkedni akarnak. Politika, Tv stb.
Mint minden masban itt is nagyon sok ember erzelmeire jobban szolva sajnalatara probalnak hatni.
Atgondola vki hogy ez nekunk mennyi penzunkbe kerult? Nem nem erdekel, hogy beteg az egy teljesen fuggetlen dolog. Hanem csupan azt hogy x ember x idot foglalkozott az uggyel, telefonalt utazott stb.
Javaslom azoknak akik sajnaljak a bunozot, hogy inkabb sajnalatukat olyanokra fokuszaljak, akik azt meg is erdemlik. Legyenek azok daganatos gyerekek, hajlektalanok, hatranyos tersegekben es munkanelkul elo magyarok, fogyatekkal elok, stb.
A bunozo nem ezen kategoria!
A bonozo a te csaladodat, a te gyerekedet, a te anyukadat es ezalltal teged fertoz meg.
Te vagy az aldozata, hiszen a te gyerekedhez juthat el a drog, vagy a nyeresegbol vett fegyverrel vett a te anyukadat rabolhatjak ki.
Vagy hogy ne menjunk ennyire tavolra a nyeresegbol fenntartott letrehozott valalkozas/ok, ami persze biztosan adoznak a te cegedet tehetik tonkre a te megelhetesedet veszelyeztetik.
Megeri???
Vagy a buntetesnek legyen elrettento peldaja?
Igen!
Aki soha nem foglalkozott ilyennel annak nincsen miert felnie, aki meg igen vagy csak egy picit is, az meg vallalja a kovetkezmenyet.

szasa1 2008.06.09. 03:09:34

Sajnos...
Botlas az az, hogyha vetlenul vki tesz vmit, amit nem akart. Pl kozlekedesi baleset, ahol emiatt elgazolt vkit, vagy kicsiszott a kezebol a tegla ami agyon vert vkit. Ez botlas . A birosag megis kimondhatja, hogy te vagy a vetkes...
A drogfutarsag nem botlas. Elore eltervezett dolog, kb mint az adocsalas, vagy a nem felindulasbol elkovetett emberoles. Mindegyik atgondolhato, elonye/hatranya terv kell hozza. Ha valaki ezt bevallalja akkor azt is bevallalja, hogy ennek kovetkezmenyei lehetnek.
Ha meg kovetkezmenyei vannak akkor meg ne nyafogjon.
Sajnos itt nem a szegenynek nevezett bunozorol beszelunk, hanem azok kelti a hangulatot, akik ebbol nyereszkedni akarnak. Politika, Tv stb.
Mint minden masban itt is nagyon sok ember erzelmeire jobban szolva sajnalatara probalnak hatni.
Atgondola vki hogy ez nekunk mennyi penzunkbe kerult? Nem nem erdekel, hogy beteg az egy teljesen fuggetlen dolog. Hanem csupan azt hogy x ember x idot foglalkozott az uggyel, telefonalt utazott stb.
Javaslom azoknak akik sajnaljak a bunozot, hogy inkabb sajnalatukat olyanokra fokuszaljak, akik azt meg is erdemlik. Legyenek azok daganatos gyerekek, hajlektalanok, hatranyos tersegekben es munkanelkul elo magyarok, fogyatekkal elok, stb.
A bunozo nem ezen kategoria!
A bonozo a te csaladodat, a te gyerekedet, a te anyukadat es ezalltal teged fertoz meg.
Te vagy az aldozata, hiszen a te gyerekedhez juthat el a drog, vagy a nyeresegbol vett fegyverrel vett a te anyukadat rabolhatjak ki.
Vagy hogy ne menjunk ennyire tavolra a nyeresegbol fenntartott letrehozott valalkozas/ok, ami persze biztosan adoznak a te cegedet tehetik tonkre a te megelhetesedet veszelyeztetik.
Megeri???
Vagy a buntetesnek legyen elrettento peldaja?
Igen!
Aki soha nem foglalkozott ilyennel annak nincsen miert felnie, aki meg igen vagy csak egy picit is, az meg vallalja a kovetkezmenyet.

atti 2008.06.09. 04:38:02

Topi,igazad van!Undorító hogy a magyarok mennyire rosszindulatúak!Szerencsére én ebből kinn már nem sokat tapasztalok(nem is szeretnék)!Tipikus:a srác tehet most arról hogy csak ő kapott kegyelmet...fúj!

Virag 2008.06.09. 07:09:38

Van olyan itthon elkapott díler, akinél 7 kg speed, kis koko, mérleg, cetli stb volt. De kiengedték fél év alatt, mert kiderült, hogy előzőleg lefoglalt drogot árult...csak ki ne derüljön, hogy politikus apuka kicsi gyereke hozta ki a drogot...

ekeke 2008.06.09. 07:24:49

azoknak akik hörögnek a "zsidózás" miatt, ajánlom forduljanak a TV2 híradójához.
Mert nekik "valamiért" fontos volt a drogfutár betegágya ágya mellett álló kappedlis rabbi bemutatása, üzenetként.
Akkor meg ne csodálkozzanak. Ahogy mi sem csodálkozunk, iványi,göncz és társaik feltünő aktivitásán.

jacks_colon (törölt) 2008.06.09. 08:26:51

Ez egy kicsit off lesz, mert nem érdekel a drogfutár ügye:

Érdekes ez a mentalitás, ami azt illeti elég szórakoztató ezt a temérdek zsidózást olvasni. Elég régóta élek már külföldön ahhoz, hogy lássam, megtalálható azért ez a fajta gondolkodás más nemzetek lakosai között is. Persze közel sem olyan mértékben, mint nálunk, magyaroknál.
Amióta sikerült magamnak némi szerény egzisztenciát teremtenem, azóta nagyon gyakran (túl gyakran?) találkozom olyan magyarokkal, akik már csak a saját egójuk és önhittségük védelmében is, abba is belekötnek, ha rosszul kötöm be a cipőfűzőm. Természetesen az sem számít nekik, hogy ha tudják, hogy csakis kemény és tisztességes munkával értem el mindent. És még csak nem is volt zsidó felmenőm :D. (Persze mielőtt még arcolással vádolna meg valaki, hozzáteszem, hogy az én szemszögemből nézve sehol nem tartok, és elégedettséggel sem lehet engem megvádolni.)

Így megy ez a dolog nálunk magyaroknál, mintha genetikailag lenne beprogramozva, hogy ne magunkban keressük a hibát, inkább másokban. Pedig ettől sem az életünk, sem pedig a közérzetünk nem lesz jobb. Vagyis úgy látszik, hogy egyesek közérzetén azért lehet ezzel javítani.

Egy dolog biztos: ha egy magyar ember beszól neked, vagy bunkó módon viselkedik veled, akkor azt jó eséllyel veheted elismerésnek. Ez általában azt jelenti, hogy helyesen vezeted az életed, és csak így tovább. ;)

On

Fazekas Tamás 2008.06.09. 14:26:03

Zsidózni ótvar.

Aki Ecuadorban hagy egy rákost, az meg a halálát akarja - az is ótvar.

Ennyi. Tök mindegy, mit csinált. Összehasonlítani meg kisgyerekekkel elmebeteg dolog.

Milyen emberk vannak, úramisten.

Nemetsek Tibor 2008.06.09. 14:36:38

...jaés a "bűnöző", mint olyan a modern kriminológiában már egy ideje nem haznált fogalom.

paranoir 2008.07.01. 13:59:44

Élek a gyanúperrel (és a csávónak kívánom, hogy legyen igazam), hogy annyira rákos, mint amennyire a Tasnádinak agysorvadása van. A srác szerintem simán valaki nagyembernek a valakije, hazahozták, ráhúzták a rákos mesét hogy kussoljanak azok, akik ilyenkor nem szoktak (mert bunkóság a beteget bántani), elsimították kint is, itthon is el fogják, két hét múlva már senki nem fog emlékezni rá, aztán majd valamelyik bivalybasznádi bíróságtól kap két év felfüggőt. Kapcsolat kérdése.

BushDoctor 2008.07.01. 15:49:14

"...elsimították kint is, itthon is el fogják, két hét múlva már senki nem fog emlékezni rá, aztán majd valamelyik bivalybasznádi bíróságtól kap két év felfüggőt. Kapcsolat kérdése."
.
.
Na te sem próbáltál mlég elsimitani semmit biróságon. Ha próbáltál volna, tudnád hogy nem lehet. A saját tapasztalat (lenne)a mérvadó, a többi urbán legend....

paranoir 2008.07.01. 16:10:09

Doctor, nem is a falusi csirkelopásra, meg a kocsmai garázdaságra kell gondolni, de nagy naivság azt hinni, hogy felsőbb kapcsolatokkal nem lehet elintézni bármit a bíróságokon. Van pár tucat ember ebben az országban, akiknek ez nagyon sima ügy. És ha srác valaki ilyen valakijének a valakije, akkor egyszerű a képlet.
süti beállítások módosítása