HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

Extraprofittal árulták a fidesz-közeli drogot Siófokon

2008.04.10. 17:58 :: salamon

A rendőrség ismét súlyos csapást mért a magyarországi bűnözői körökre. Siófokon kábítószerrel való visszaélés miatt 16 és 17 éves fiatalokat vettek őrizetbe, írja a Somogy megyei online. A hír alapján klasszikus bűnszövetkezettel állunk szemben. Az egyik 17 éves bűnözőpalánta, Csaba, a többieknek értékesítésre szétosztotta a drogot, amiről sajnos nem sikerült kideríteni, hogy fű esetleg heroin ne adj isten alkohol lehetett, de a bűnözők elvetemültségére és leleményességére jellemző, hogy 16-17 éveseknek adják ki magukat.

A letartóztatott fiatalok egyikének az apukája szerint fia is kínálta az N. Csaba "piaci ár felett" árusított kábítószerét. A hírből még az is megtudható, hogy a szervezet feje egy fideszes megyei önkormányzati képviselőnek a 17 éves fia. Kíváncsian várjuk, hogy ilyen esetben mit lép a Fidesz, mennyire ítélik el a képviselőt, annak fiát, mit tesz az apuka, és főleg, mi lesz a gyerekekkel.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr58420068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drc (törölt) 2008.04.11. 00:22:45

HAHAHAHAHAHAHA

mást erre nem tudok mondani:)

Moon_Safari 2008.04.11. 00:54:27

középértéket neki, Fidesz-standard alapján! 5-15 év, avagy életfogytiglan.

zsotti 2008.04.11. 05:36:52

Iszonyú szar az alapcikk, de a reagálásod is hasonlóan értelmetlen.
"Apukája szerint" - még jó hogy nem a házmester hallotta.
"Piaci ár felett" - ennek nincs értelme. Az ár annyi amennyiért megvesznek valamit. Arra ne verje magát senki hogy lehúzták...

Továbbá:
De jó csávó vagy, emlékszem amikor itt verted az asztalt:
www.origo.hu/itthon/20000210vancsik.html
index.hu/politika/bulvar/dr0728/

Persze ha balos gyerek követi el, akár sok kilós tételben, akkor ott nincs semmi gáz, bezzeg ha egy fideszes sarj megbukik 2 grammal az világszenzáció...
Szerencsétlen kretén.

scsaba1 2008.04.11. 06:53:39

Azonnal mondjon le a zorbán...
És különben is dögöljön meg...

:)

(Csak viccnek szántam, de biztos lesz, aki majd vérkomolyan is beírja)

bierkamp 2008.04.11. 07:12:36

Azonnal mondjon le a zorbán...
És különben is dögöljön meg...

Vérkomoly:)

Paranoid Android2 2008.04.11. 07:47:09

Pedofil papok, nácizás, fasisztázás, drogozás, kurvázás, feleség és gyerekverés, lesz itt minden a választásokig, mert az az 1-2 százalék amit ezzel lehet szerezni 4-5 elvtársnak biztosít megélhetés a parlamentben.

Nádasi Balázs 2008.04.11. 08:07:33

Nem gondolod, hogy 1) dettó ue. megy a másik oldalon, ill. hogy 2) ha nincsenek ügyek, akkor nem lehet velük előjönni? Egy South Parkos rész jut eszembe, amiben a katolikus papok összeülnek, hogy ez felháborító, nem mehet tovább, annyi leleplezés van, hogy az egyház tekintélye nullán, mit lehet tenni a leleplezések ellen? S megszólal a South Park-i plébános, hogy esetleg nem kéne gyerekeket molesztálni:) Persze, ez csak egy példa, de a lényeg az, hogy ha nincsenek ügyek, nem lehet velük előjönni, ha meg vannak, akkor meg előjönnek és kész.

Másfelől, nem hiszem, hogy a gyerekeket (értsd: 18 alattiakat) be lehetne sorolni, hogy jobb- vagy baloldaliak, max. a hülye szüleiket... és szó se volt 2 grammról, sem 2 kilógrammról, valahogy a szövegből ez nem derült ki, még az sem, hogy milyen féle drogról volt szó.

halompasa (törölt) 2008.04.11. 08:09:39

szerencsétlen kis seggfej vagy
el kéne venni a billentyűzetet tőled

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.04.11. 08:15:30

hülyegyerek. élvezkedjél mégy egy kicsit ezen a hülyeségen, aztán remélem eltűnsz te is a liberálbolsevik haverjaiaddal a föld alatt. nem tudom, mire veri magát ez a pár szélsőséges liberális majom, talán az 1%-os támogatottságukra? hahh! el fogtok tűnni, és akkor én pezsgőt fogok bontani. már hűtöm.

ApukadHUN 2008.04.11. 09:03:32

Úgy látom mélymagyar barátaink a "jobb nem tudomást venni róla" elv alapján kárognak.
Számold már meg köcsög, hogy mennyi fiatal iszik, cigizik, füvezik, használ partydrogot. Vesd össze a templomba járó fiatalok számával és vondd le a megfelelő követeztetetést.
Nem a Fidesszel van baj, hanem azzal, hogy inkább nem vesz tudomást az ilyen jellegű problémákról. Persze a körmös majd segít. A perverz tanárnak kifejezni saját magát.

Zetek 2008.04.11. 09:22:50

Szegény ember. Zsaroló pénzügyminiszter után találtatok egy állítólagos megyei önkormányzati képviselő csemetét. Gyenge, de ha az utolsó szalmaszál, hogy a Fidesz is ugyanolyan..., akkor muszáj ezzel beérni. ApukádHUN, logikád alapján engedélyezni kellene a bérgyilkosságot is. Hiszen igény van rá?

salamon 2008.04.11. 09:49:26

egyszerűen szomorú, hogy ennyi hülye van ebben az országban (persze nem rád gondoltam zetek, sem rád bukowszky, sem rád paraandro2, se nem zsottira, sem rád nádasi bé, sem rád choko)

Kniight 2008.04.11. 09:50:15

Kedeves Apukad,

1. Te jarsz rendszeresen templomba?
2. A vallás nagy hatással van az életedre, meghatározza napjaidat?
3. Drogoztal e mar eletedben?
4. Iszol? Cigizel? Drogozol?

Ha a kérdésekre a valaszod nem, akkor ha nem tudod mi az miert es milyen jogon mondasz rola iteletet?
Nem tudhatod hogy az milyen.
Lehet hogy abban találta meg élete értelmét.
Nem az lenne a klasszikus liberalizmus, hogy mindent szabad ami nem káros másokra nézve?

Ha az első kettőre igen, akkor fordulj magadba. Szerintem a vallás bizonyos mennyiség fölött ugyanúgy káros lehet mint a drog. Mindkettő pótcselekvés.

A nemzetgazdasági hülyeségekkel ne gyere, mert abban a komplett parlament és pereputtya egyenként is nagyobb kárt okoz.

gaso 2008.04.11. 10:07:23

szemét fideszes, passzer-e vagy?

rágjátok a zorbán gumicsontot megint, de unalmas. ilyen szar cikket rég olvastam, pedig nem magas a színvonal sehol sem.

gibson 2008.04.11. 10:12:00

"a drogot, amiről sajnos nem sikerült kideríteni, hogy fű esetleg heroin ne adj isten alkohol lehetett" ez jó :))) sajnos tipikussemmitmondó hír amúgy, olyan, mint amikor a balesetet gyorshajtás okozza, de azt, hogy abszolút-, vagy relatív gyorshajtás, illetve, hogy 50 helyett 65-el vagy 160-al ment az illető, elfelejtik megmondani. meg amikor valakinek a halálát drogtúladagolás okozta, de azt, hogy gyógyszer, fű, speed, vagy heroin, már nem teszik hozzá - persze, mert az esetek 90%-ában herointúladagolásról van szó, és még a végén kiderülne, hogy a gyengébb drogoktól nem is olyan könnyű meghalni...

zala 2008.04.11. 10:13:07

Bukowszky · bukowszky.blog.hu 2008.04.11. 08:15:30

ja értem, szóval ha az szdsz nem kerül be a parlamentbe akkor mindenki aki eddig rájuk szavazott eltűnik.
Akik itt maradnak fognak-e vajon pukkanást hallani, amint az eltűnő testek helyét kitölti a zoxigén, vagy az csak a pezsgősdugó lesz?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.04.11. 10:17:12

Elég szomorú, hogy tizenévesek kábszereznek, még szomorúbb, ha üzletelnek is vele. Én fix leszarom, hogy miépes, fideszes vagy komancs a fater - gondolom, a gyerek se pártrendezvényeken szocializálódott.

Arról meg nem is beszélve, hogy a dílerkedő kamaszokra a szülőknek 0,00 százalék befolyásuk van.

prometheus_X 2008.04.11. 10:24:21

Mondjál egyvalamit amit ha túlzásba visz az ember, nem válhat károssá. Drog meg: füvet próbáltam eddig kétszer és közel se akkora fíling mint ahogy azt a legtöbb hülyegyerek megjátsza (bár szar se volt nem tagadom) de ettől még nem fogok egyetérteni azokkal akik napi rendszerességgel szívják és akik szerint ez még nem túl sok és nem káros. De, káros. Láttam már tőle csúnyán megzakkanni embert. Ettől függetlenül a tiltással nem értek egyet - nem old meg semmit, aki akar 10 perc alatt szerez magának - inkább hiányolom ebben a témakörben a szülők felelősségét, akik figyelmetlenségük vagy szellemi fogyatékuk okán kergetik függésbe a gyerekeket. Mert ha a sarki kisbótos nem geci ha felest és cigit árul, akkor a díler se az - vagy mindkettő az egyformán. A szülő a geci, aki alkalmatlansága miatt képtelen rávezetni a kölkit a "mindent mértékkel szabad" elvre. Nem a dílert kellene lecsukni, hanem a kuncsaftok szüleit. Ma lecsuknak egy dílert, holnap lesz helyette tíz másik. Szélmalomharc, félreértett szélmalmokkal.

prometheus_X 2008.04.11. 10:30:44

"rágjátok a zorbán gumicsontot megint"

Idehaza elég nehéz olyan médiumot találni ahol a politikai preferencia nem sejthető ki a szövegből. Ez nem csak a balosok meg a jobbosok és a többik hibája, hanem mindenkié. Mert valljuk be hogy aki ilyen boxokba belemegy, az hagyta magát belefolyni az "oszd meg és uralkodj" című szociálpolitikai játékba, ergo gyenge jellemű és pont annyira hibás mint az akit savaz.

hevera 2008.04.11. 10:40:41

Pár éve Mikola fiát elkapták 2x ittas vezetéssel, az egyiknél balesetet is okozott, sehogy sem kommunikálták anno. Pedig a bajt a legális drogunk, az alkohol okozta. Ez arra is egy visszacsatolás, hogy befüzeve kevesebb balestet okoznak, mint ittasan.

nempiti 2008.04.21. 16:23:02

Szánalom mint ahogy az is, hogy a gyilkosság nem olyan súlyos büntetést érdemel mint pár 10 gramm fű netalán betépett vezetés.. A gyerek és szülő viszonyban tapasztalat h a szülőnek még ha mindent is megtesz azért h a gyermeke ne drogozzon ha akarja ugyis kipróbálja -sőt minél jobban tiltja, annál jobban akarja a gyerek. De így van ez felnőtteknél is. Minden kísértéssel.
Lendvai gyereke is szív-de ez se hír. Inkább adóztatnák meg idehaza is, hamár ilyen szarul megy a szekér..
Az is tény h bekólázva v befüvezve kevesebb a baleset mint alkoholos állapotban. És mi az h piaci ár (illetve afölött) drogoknál- jóhogynem piactisztító lol. Kizárólag a kínálat ami befolyásoló tényező mivel nem legális. Ha kell, megveszed.Vagy nem. Próbálhatsz alkudni de nem nagyon fog menni.

Mikáel 2008.09.24. 22:25:42

Nem tudom észrevette-e valaki,h valójában mi is itt a legnagyobb probléma?Biztosan sok szülő lehet a véleményezők között,hiszen annyira tudja mindenki,h miképpen is KÉNE gyereket nevelni,és,h ez valójában mennyire egyszerű "feladat",ami csak egy ember életében létezhet..És persze mindenki makulátlan életű,aki nem szerepel hasonló jellegű cikkekben...A legnagyobb probléma az ítélkezés valami felett,amiről senki nem tudhatja,h mennyi a valóság alapja,mennyire feltupírozott,színesebbé tett,h jobban eladható legyen a "hír" maga.Elég szörnyű,h idáig jutott ez a világ,ahol tinik már koravének,túlvannak mindenen,semmiben nem találnak örömöt,mert hajszolták az élvezeteket,és olyan gyorsan "nőttek" fel,h élvezhessék a Jövőjüket,a fiatal éveiket,egyszerűen kiégnek még mielőtt ÉLNÉNEK!Hogy ki a hibás?A szülő??A gyerek?A politika?Az ország?A média?Azt gondolom "minden cipőt" fel kell venni,mielőtt megmondanánk a milyenségét,járni benne egy kicsit,aztán lehet saját konzekvenciát levonni, tapasztalokat megosztani,és talán a "viselése" közben kicsit átalakul mindenről a véleményünk,mert amíg valamit nem tapasztalunk meg,addig a legkönnyebb bármilyen könnyelmű véleményt alkotnunk,hangoztatnunk...És van egy mondás:Ma Te,holnap én..Sosem lehet tudni mit hoz a holnap,még ha erőteljesen is hadakozunk bizonyos dolgok ellen,aminek meg kell történie,az meg is fog!Az Élet senkit nem kímél!Csak nem mindegy hogyan éljük meg,át és túl!Talán mindenki volt fiatal:),és talán Ő is tett olyan dolgokat,amik nem éppen dícséretre méltóak,sőt lehet pont ilyet,csak az sosem került a felszínre!Nem a "drogos gyerekeket" védem,mert sztem nagyon elcsúszott ez a "drogtéma" a világban,hanem magát az embert,aki sajnos sokszor a legrosszabb utat választja,amiből tanulhat,jobb esetben...És megváltoztathatja a későbbi életét!Nem egy Embert ismerek,akinek sikerült!

papulimapuli 2008.10.09. 14:06:30

bukowszky te beteg vagy
mindamellett röhejes
igyá egyet
süti beállítások módosítása