HTML

drogosok ügyvédje

Ezt az oldalt egy nagy tudású, okos és általam nagyrabecsült ügyvéd tiszteletére hoztam létre. Ő az, aki ha baj van, bemegy érted még a tömlöcbe is, az őrök szeme láttára kihoz onnan, majd hazavisz, és édesanyádnak átad.

Friss topikok

  • Barbiikaa: @Shingaku: Szia! Sajnos nem jo a link, pedig erdekelne. Elerheto mashol is?:) (2018.09.09. 15:27) űrsütirecept
  • Barney_: @suicidal: Mi az a xanner?? (2017.09.15. 16:15) Ne halj meg, mint Heath Ledger
  • gépeklázadása3: Nekem nincsen komoly ellenvetésem a legalizálással, de azt azért tudni kéne, hogy ebből is csak eg... (2012.06.21. 23:29) Tömény, gyógyszer/sosem kényszer
  • SzidiAnyu: :)) Nagyon jókat nevetek :) Ez komolyan Űr süti :P Azért én egy lájtosabbat csinálnék :)) Ja meg ... (2012.06.19. 14:12) Űrsütirecept II.
  • Exkertesz: Szerintem poénnak szánta az ügyvéd úr....Csak szarul sült el... (2010.01.13. 07:09) nagyon durván drogoznak a rendőrök

Linkblog

Brutális drogosok

2009.01.08. 09:23 :: salamon

Az Index híre szerint akár kábítószerrel kapcsolatos leszámolás is állhat annak a kettős gyilkosságnak a hátterében, amely szerda este történt Csepelen. Egy iskolaigazgatót és a helyettesét lőtték fejbe, az iskolagondnokot megsebesítették. 

A tragédia helyszínéül egy csepeli iskolát választott a símaszkos gyilkos. Kiviláglik még egy vonal, hogy talán mégis inkább személyes ügy állhat a leszámolás (fejlövés) hátterében, de amennyiben a szocialisták megnyomják kicsit, még az is kiderülhet, hogy a volt alpolgármesterre valamilyen politika indok alapján támadtak rá.

 

De semmiképen sem szabad elbagatelizálni semmilyen szálat, mert ilyen horderejű ügynél aztán tényleg akármi kiderülhet. Az Index állítása szerint az iskolaigazgató és csapata korábban "többször is megpróbáltak fellépni kábítószer-terjesztők ellen", ami különössé válik ebben a téli napsütésben.

Hogy hogy csak próbáltak fellépni, és miért nem léptek fel? Magyarországon a kábítószer-fogyasztás és kereskedelem viszonylag zavartalanul működik, ami azt hiszem érthető, ugyanis állami érdekeltségek nem vesznek benne részt, azt kizárólag a magánszektor intézi, és persze Magyarországon miért éppen ez a kérdés lenne rendezett.

Itt a blogon már többször felhívtuk a figyelmet arra, hogy az államnak nem harcolnia kell a kábítószerek és fogyasztóik ellen, hanem szabályoznia kellene ezt a kérdést, és akkor nem csak próbálkozások, hanem végre eredmények is születhetnének.

Hogy még sem így van, az Magyarországról lévén szó, egyáltalán nem meglepő. A totális tudatlanság erdejében drogharamiák tizedelik az iskolásokat, és bárkit kivégeznek, aki az útjukba került. Az azonnali okoskodás megszüli a rémet, a pisztollyal mászkáló drogost, aki  aztán az iskolás gyermekéért aggódó szülő képzeletében valóságos formát ölt: a piacát és kucsaftjait vesztett díler, aki lemészárolja annak az iskolának a vezetőit, amelyben eddig olyan sok pénzt keresett.

A kábítószerek tiltása miatt egyébként valóban léteznek tömeges leszámolások: Mexikóban. Az ottani rémtettek és a magyarországi helyzet összehasonlítására most nem vállalkozunk, megvárjuk a csepeli-ügy fejleményeit, aztán tovább okoskodunk.

update:

A biztonsági őr ölt Csepelen

biztos drogos.

93 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://drogosokugyvedje.blog.hu/api/trackback/id/tr13864941

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.01.08. 16:31:02

Mi folyik Csepelen? Tegnap éjjel, a csepeli kettős gyilkosság után sok minden felvetődött, mint lehetséges indíték. Volt szó iskolai verekedést követő fenyegetőzés beteljesítéséről, kábítószer-ügyről, s mivel az egyik áldozat, Takács József az MSZP k…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paráznabillegető 2009.01.08. 09:59:37

holnapután már senki nem fog erre az egészre emlékezni.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2009.01.08. 10:06:07

pff....
sajnálom az áldozatokat, deez a bulvárszöveg az indextől nagyon alja...

mikor lőttek le utoljára drog miatt Mo-n valakit? tudja bárki?
én 92-94 ből emlékszem egy fejlövées gyilkosságra, az tuti az volt, de a mögött tartozás volt.és egy drogtól meghüjült minidíler.
nem jellemző ez.

LustaDick 2009.01.08. 10:09:07

Számomra azért az is elég elszomorító, hogy egy fiatal srác vigyorogva mondja, hogy "hát, lövöldözés volt"... amiben nem mellesleg meghalt két ember, plusz megsebesült egy harmadik. Tudom, baromi demagógnak hangzik, de a sok hülye akciófilm és lövöldözős játék miatt fel se fogják, hogy ez azért messze nem poén, hanem (szó szerint) véres valóság. Azt meg csak remélni tudom, hogy a tanulók kapnak valamilyen segítséget, hogy feldolgozzák ezt.

salamon 2009.01.08. 10:14:42

off: aki nem a témához szól hozzá, és lolozik, aminél cikibbet el sem tudok képzelni, az megy a levesbe. on

verpeléti 2009.01.08. 10:15:03

Valóban határozottabban fel kellene lépni a droggal szemben. De nem annak akárcsak részleges legalizásával. A drogterjesztés nagy üzlet, a benn résztvevők pedig bűnőzök és nem szívbajosak. Harcolnak a kliensért, soszor még egymással szemben is. Ez az alvilág egyik motorja. a Mónika show és egyéb műsorokon felnövekvő nemzedék pedig ideális vevőkör. Otthon nevelést nem kapnak, a szűlők jó esetben naphosszat dolgoznak,vagy segélyért kuncsorognak, így úgy nevelődnek ahogy tudnak. Némely szülő a nevelést a tanár elleni erőszakkal próbálja meg teljesíteni. személyes példa nélkül a szavak csak pióusztába kiálatnak és nem jutnak el a gyerekekig. Elsősorban a szűlők tehetnek azért, hogy gyerekük hova jutott. Írom ezt négy gyerekes apaként. A konkrét ügyben várjuk meg a nyomozás végét.

Bergeroth 2009.01.08. 10:19:15

@LustaDick: Valószínű a sok akciófilm és lövöldözős játék a hibás, és még véletlenül sem a szülők "beleszarok, kit érdekel, azt csinál amit akar" viselkedése, hm?

Dr Kangörény 2009.01.08. 10:24:56

"Hogy hogy csak próbáltak fellépni, és miért nem léptek fel?"
Kérdezd meg a szerkesztőt, miért így fogalmazott! Valószínűleg azért, mert nem értek el eredményt, nem szűnt meg a drog terjesztése.

LustaDick 2009.01.08. 10:25:02

@Bergeroth: nyilván a nevelés is belejátszik, de az biztos, hogy az erőszakos filmek/játékok komoly negatív hatással vannak. Csak hát az iskolaigazgató nem porolja le a nadrágját, miután elhangzik a rendezőtől a "cut". Mint ahogy cheat kóddal sem lehet újrajátszani a jelenetet. :o(

nyekk 2009.01.08. 10:25:06

Most kellene már könyörtelen vasszigorral fellépni a drogmaffia ellen, amíg nem szővi át teljesen az egész társadalmat. Amikor már úgy megerősödik, ahogyan Mexikóban, akkor már szinte lehetetlen visszaszorítani. Az utolsó pillanatban vagyunk (bigott liberáliskáim)

LustaDick 2009.01.08. 10:28:06

@nyekk: Szerintem a bigott liberáliskáid sem azt mondják, hogy támogassuk a drogmaffiát. Hanem azt, hogy ha valaki fogyasztó, akkor ne őt csukják le néhány évre, miközben vígan futkos tovább a terjesztő.

degreen 2009.01.08. 10:31:48

legalább meleg lesz, és lesz tortilla.
amúgy meg esetleg szabályozni kellene, rendőrség színvonalát visszahozni.
index meg bulvár. nem az a lényeg, hogy megöltek két embert, hanem, hogy mszp-sek. birkák

Könnyű Karma (törölt) 2009.01.08. 10:31:55

@verpeléti: Az alvilág motorja a TILTÁS. (Lásd: alkoholtilalom by USA.) A szabályozás megoldás lenne. A gyógyszertáros néni senkit nem lő fejbe, a srácok meg rájönnének, hogy drogozni csak annyira menő, mint aszpirint szedni.

Maestro 2009.01.08. 10:35:26

szerintem aki aktív drogfogyasztó, és egy kicsi kis sütnivalója maradt, az előbb utóbb terjesztővé válhat... onnantól meg már ismerjük.

Bergeroth 2009.01.08. 10:35:44

@LustaDick: Nagyjából 20 éve játszottam az első lövöldözős játékkal, és az elmúlt 20 évben rengeteg ilyen játékkal játszottam, szerintem több mint 150 különböző lövöldözős játékot toltam végig. Mégsem érzek késztetést arra, hogy valakit lelöjjek mert tartozik nekem, vagy mert ez a "trendi". Nem lehet, hogy akkor mégiscsak a nevelés lett elbaszva valahol?
Ahogy a mondás is tartja.
Nem a fegyverek, hanem az emberek ölnek.

OmegA404 (törölt) 2009.01.08. 10:36:08

Mindig az útolsó pillanatban vagyunk...
Amúgy meg egy ilyen szar gazdaságú országnak akkor is jót tenne, ha tolerálnák szabályoznák és megadóztatnák a drogokat.
Fogyasztást úgysem lehet felszámolni...akkor legalább a közösség keressen rajta.

pazola 2009.01.08. 10:37:36

Szabalyozott, ellenorzott, megbizhato minosegu, ADOZOTT termek.

Igen, az alkohol.

A tettesek meg kotelet. Kenderbol.

OmegA404 (törölt) 2009.01.08. 10:38:01

Maestro: benzint is fogyasztasz mégse kereskedsz vele...

Bergeroth 2009.01.08. 10:38:36

@Maestro: Kb. 12 éve kipróbáltam különböző szereket, és volt amelyiket hosszútávon is használtam. Viszont nem lett belőlem díler. Ezek szerint aki kést tart a lakásában, az mind potenciális gyilkos igaz?
Ne legyünk már ennyire bigottak ha kérhetem.

bspbsy 2009.01.08. 10:39:37

igen, tudjuk drogos köcsögök, ti szentek vagytok, magyarországon soha semmi nem történik a drog miatt, a drog jó és legalizáljuk sőt tegyük kötelezővé és legyen állami támogatás!

hihetetlen hogy valamelyik drogosféreg blognak rögtön hisztizni kell, ha valaki le meri írni ezt a szót!

bspbsy 2009.01.08. 10:39:38

igen, tudjuk drogos köcsögök, ti szentek vagytok, magyarországon soha semmi nem történik a drog miatt, a drog jó és legalizáljuk sőt tegyük kötelezővé és legyen állami támogatás!

hihetetlen hogy valamelyik drogosféreg blognak rögtön hisztizni kell, ha valaki le meri írni ezt a szót!

LustaDick 2009.01.08. 10:39:57

@Maestro: VálHAT, igen. Csak éppen valamiért azokat, akik merő hülyeségből elszívnak egy marihuánás cigit, azokat lesittelik, míg a "nagyokat" meg nagy ívben kerülik. Kicsit olyan ez, mint az 50-nel közlekedő Suzukist egy hiányos izzókészletért büntetni, miközben 100-zal húz el mellettük egy lesötétített üvegű bömös.

LustaDick 2009.01.08. 10:41:42

@Bergeroth: Szerintem te valamit rohadtul félreolvastál... Nem a lövöldözősre írtam, hanem a srácra, aki vigyorogva nyilatkozott. El se jut az agyáig, hogy ez nem játék és itt VALÓS emberek haltak meg. "Lelőttek két embert. Ennyi." Ja. Ennyi.

pazola 2009.01.08. 10:42:31

bibsi... vagyis bspbsy: vedd be a nyugtatodat. Piho van. Az nem drog :DD

AndrisP 2009.01.08. 10:42:41

Ha valaki 18 év alatti személynek ad el drogot, teljes vagyonelkobzást és minimum 5 évet, de nem felfüggeszthetőt.

Ha pedig 18 fölöttinek is, akkor a telefonszámát kérném tisztelettel.

Ha meg lövöldözik, méreginjekció.

Szar Szemét Szaralak 2009.01.08. 10:44:53

De rossz megközelítés, még alig tudunk valamit, de már biztos drog. Pl. azt is elfelejtetted, hogy 2 napja egy verekedést szedett szét e két ember, ahol a tanulók fenyegetőztek(!) utána. Meg az sem mellékes, hogy ez az iskola kész gettó, az odajárók 95%-át a kisebbség adja. Ennél sokkal kisebb dologért is kiverték az óvónő fogát.
Amúgy meg a mai drogos törvény nagyon helyes is, nem elég csak a dealert vagy csak a fogyasztót büntetni, mert az egyik a másik nélkül nem létezik, tehát helyes, ha mind a kettőt üldözi a rendőrség. Amúgy meg az oly toleráns Hollandia és éppen most zárja be a füves kávézót. Amúgy meg mit várjunk egy olyan kerületben, ahol a rk. fia is drogos körökbe jár?
Ez poszt szégyen. Legalább egy picit tájékozódnál az írás előtt és nem csak beböfögnéd, hogy drogosok milyen szegények.

wiener 2009.01.08. 10:45:18

semmi koze az egesznek a droghoz
egyebkent meg egy faszsag a post

pazola 2009.01.08. 10:47:03

@AndrisP: Nagyjabol egyetertunk. Elvben..

Viszont amig kereslet van, lesz kinalat is.

A korbe hozd meg be a fiatalkorunak arult alkoholt, cigit es koffeint is.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.01.08. 10:54:19

Bár jelen esetben az őr tette, még is érdekes téma az iskolákban uralkodó droghelyzet.

Shopping 2009.01.08. 10:54:43

A biztonsági őr ölt Csepelen!!!!


Te Münchausen báró!!!!!!!!!!!!!

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2009.01.08. 10:57:43

DROG!!!
1. Serkentő hatású drogok, stimulánsok
1.1. Legális

Koffein A koffeintartalmú italok a legelterjedtebb központi idegrendszeri serkentőszerek. Ilyen italok nyerhetőek a tealevélből, kávémagból, kóladióból, de még a kakaómagból is. Ezek a növények mind tartalmaznak koffeint, eltérő hatásukat a koffein mennyisége és a többi alkotórész tulajdonságai határozzák meg.


Nikotin A nikotin a Nicotiana tabacum leveleinek alkaloidja, melyet 1828-ban izoláltak. A dohányfüst hatóanyaga a nikotin, de nem hanyagolhatóak el a karcinogén kátrányok és a szénmonoxid sem. A nikotin nagyon erős méreg. Bőrön keresztül és inhaláció útján egyaránt felszívódik, bejut az anyatejbe is. Halálos adagja: 20–60 mg.
A nikotin kettős jellegű (előbb izgató, majd bénító) hatása miatt az általa kiváltott tünetek elemzése, öszefoglalása rendkívül nehéz. A dohányosok szituációfüggő hatást tulajdonítanak a drognak: szerintük stresszhelyzetben feszültségoldó nyugtatóként, koncentrációt igénylő szituációban pedig stimulánsként viselkedik. Ez arra enged következtetni, hogy a ténylegesen észlelt hatások nagyrészt pszichés eredetűek, azaz erősen függnek a dohányos várakozásaitól, a fogyasztás körülményeitől. Egyesek szerint a cigarettázás által kiváltott állítólagos „nyugalom” képzete hamis: a cigaretta valójában csak a nikotinhiányból fakadó feszültséget oldja fel.

Direkt csak a legálisakat másoltam be, mert sajnos tudatlan a magyar, és az ALKOHOL direkt maradt ki, hiszen mi magyarok már ebben is a világelsők között vagyunk.

A szöveg az oktatási minisztérium honlapjáról került bemásolásra.

Na béke a tudatlan magyarságnak.

rexter 2009.01.08. 11:08:54

gratulalok a cikkhez. udv, bigacsiga :D

leon, a proli 2009.01.08. 11:09:01

a jól tájékozott magyar sajtó megint bizonyított, drogosok, verekedő diákok, persze

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.01.08. 11:09:05

Szegény drogkereskedőket tényleg szabályozni kellene. Amíg ez nem történik meg, és a gyerekedet a suliban tablettával kínálgatják, marad a jól bevált ujjra-csukott-ajtó módszer. Hangsúlyozom, csak amíg nem szabályozzák. A fogyasztást dekriminalizálni kell, ezzel is egyetértek, vegyék el például a díler merdzsóját és osszák szét az árát a másik díler fogyasztói között. Az ÁFÁ-t meg fizessék meg belőle, végülis jár. Grammonkénti ár plusz ÁFA. Érdekes, hogy ezzel még senkit sem varrtak be úgy igazán nagyon.

verpeléti 2009.01.08. 11:12:05

A szimpla fogyazstó nem kerül börtönbe, létezik az un. elterelés lehetősége, mikor szakember segítségével leszokhat-. A kereskedő kerülhet börtönbe, őt ne sajnáljuk. a piramis ravaszul van felépítve és az alsóbb szintelen levő kereskedők a saját fogyasztásuk ellenértékét az árrésből nyerik. Tehát nem keresnek, de a fogyasztásuk ingyenes. Ezért keveredik sokszor a terjesztő és a fogyasztó. a dogtól nem lesz jobb az élet, hány család és egzisztencia ment tönkre általa. Az alkohol sem kutya, az alkoholistákat sem tudom sajnálni. Újabb szenvedélybetegség a játékgépezés, vagy az internet. De már messzire mentünk.

Bergeroth 2009.01.08. 11:21:23

Olyan emberek ne próbáljanak már a drog ellen kardoskodni, akik napközben vedelik a kávét, egyik cigit szívják a másik után, és meló után megisznak 4-5 sört/rövidet/stb. lazításképp. Ja hogy az legális, és akkor máris nem szabad drognak nevezni? Micsoda egy álszent világban élünk!

kangep 2009.01.08. 11:40:34

A hírnek semmi köze a droghoz ugye, az már kiderült. Amúgy meg, szerintem is legalizálni kéne a drogokat, hogy legyen adótartalmuk, a terjesztésük után fizessenek tb-járulékot, stb. A drogkérdés mindenképp pénzbe kerül az államnak (rendőrség, tb-ellátás, megelőző kommunikáció, megsemmisítés, stb.) de ha adózna a termék is, a terjesztő is, el lehetne ebből különíteni egy alapot a felmerülő költségek fedezésére. Nem mellesleg kurva gazdag országgá válnánk egyből, és nem az én adómból fizetnénk a sok lelkibeteg fasz után, aki képtelen szerek nélkül élni (idült alkoholista, dohányos ugyanide sorolandó, de ők adóznak, az a különbség).

chickenfucker (törölt) 2009.01.08. 11:45:21

Miért nem lett ez az alcím: "Piacát vesztett díler bosszúból megöli az iskolaigazgatót, mert megnövelte a drogprevenciós keretet."
Félreértés ne essék, szörnyű tragédia. De amit itt le lett írva az egy vicc.

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2009.01.08. 11:48:52

A biztonsági őr gyilkolt Csepelen....
azért a híreket is célszerű elolvasni :)

átlátó 2009.01.08. 11:50:54

Nem vagyok liberális. Nem vagyok "függő". Birtokában vagyok a tudatmódosító szerek személyes tapasztalati úton nyert hatásainak. Szerintem is nem tiltani, hanem szabályozni.
Ebben az iskolában függetlenül a drogkérdéstől, nem lehetett valami velnesz érzés tanítani.

dimitrij 2009.01.08. 11:52:45

az hagyján, hogy a saját magát is megsebesítő biztonsági őr volt a vélelmezett elkövető, de szerdán derült fény egy a gazdasági ig. helyettes és az őr által elkövetett sikkasztásra. tehát nem drog, nem politikai ügy áll a háttérben, hanem egy gazdasági bűncselekmény, illetve annak leplezése (vélhetően).

kicsit kapufa szaga van a dolognak. :)

lifelike 2009.01.08. 11:54:51

juj
de ostoba szenzaciohajhasz egy cikk ez

chickenfucker (törölt) 2009.01.08. 11:58:06

@átlátó: ez így van, de ha ennyi alkoholistára rászabadítanánk még a narkót is akkor lene csak "hadd el hadd".
Viszont, gondolt-e már valaki a 14-17 éves korosztályra aki péntek, szombat talaj részegre issza magát? (tisztelet persze a maroknyi kivételnek)
A szesszel nincs gond? Nagyobb a gond, mint a droggal. Csak akinek jár a szája hogy narkó így, narkó úgy az vedel mint az állat és nem veszi észre, hogy maga is droggal él nap mint nap...

hwang 2009.01.08. 12:04:29

verpeléti az elterelés kudarc...ugyanis az elterelésben résztvevők 90%-ának nincs szüksége elterelésre, viszont elveszik a helyet azoktól, akiknek tényleg szükségük lenne orvosi segítségre. érdemes megnézni a svájci heroinfenntartó programokat...sokkal eredményesebben kezelik a problémát, mint bármely "tiltó" országban...
Sorold az országokat, ahol 82%-al sikerült csökkenteni a heroint kipróbálók számát...
EREDMÉNYESSÉG!!! ez a legfontosabb, nem pedig a zsigeri indulatok...

hwang 2009.01.08. 12:07:07

chickenfucker...mire szabadítunk rá kit? :)) ne viccelj már...te tényleg azt hiszed, hogy az illegális szerek, a határon állnak és várják, hogy "hé há má mikor szabadulhatunk rájuk?"

abdul 2009.01.08. 12:14:56

a blogíró egy fasz

staropramen 2009.01.08. 12:16:01

Mi van fiúk nem birjátok a kritikát? már megint kimoderáltatok.Ugyanúgy sócska kis szenzációhajhász keselyűk vagytok mint szegény Kolonics Gyuri halálakor. Hányok tőletek.

KukacAV 2009.01.08. 12:19:07

A hír szépen mutatja, mennyire elrugaszkodtak a valóságtól a börtönpártiak. Normális, elemző gondolkodású ember soha nem találná ki, hogy egy esetleges drogdíler számára kisebb kockázatot jelent két tanár lemészárlása, mint az a veszély, hogy két pedagógus "fellép a drogterjesztés ellen".

Egyszerűen beleégett a fejükbe egy primitív sztereotípia-csomag, ami felülbírál bennük minden racionális következtetést.

chickenfucker (törölt) 2009.01.08. 12:21:32

szó sincs erről hwang. mindössze annyi, hogy szerintem nem tenne jó senkinek ha a patikában kérhetne a c vitamin mellé egy egyest.

KukacAV 2009.01.08. 12:23:46

Chickenfucker: Nekem speciel jót tenne, ha a kedves politikusok végre megengednék, hogy ellenőrzött minőségű, adózott terméket fogyasszak. Sajnos jelenleg a közvélekedés szerint mindenkinek jobb, ha a pénzem az alvilághoz folyik be és nem a közösbe.

0xFFFF 2009.01.08. 12:24:34

A drog jó dolog, a selejt hamar rászokik és belehal.

Veriga 1953 (törölt) 2009.01.08. 12:24:37

Ennyi köcsögöt egy rakáson!!

chickenfucker (törölt) 2009.01.08. 12:24:45

@hwang: szó sincs erről. mindössze annyi, hogy szerintem senkinek nem tenne jót ha pl a patikában a c vitamin mellé vehetne egy "egyest".

rexter 2009.01.08. 12:27:25

chickenfucker, persze.
de el lehetne gondolkodni mi a jobb:
a mai helyzet, amikro barki 1 ora mulva megvehet akarmit, kurvadragan, adoyatlanul, es igen kerdeses minoseggel. (mondjuk a fiacskád vesz egy kis füvet h nevessen egy jót, csak épp a faszfej dilere belekever egy kis ólmot, h nehezebb legyen, és azt szivja el)
vagy adozva, bevizsgalva, szigoruan 18 ev felett eladni, és akkor tényleg lehetne sseggbebaszni azt aki az utcán árul fiataloknak.
de a masodik megoldas renegetg embernek nem érdeke: a milliardos maffiozoknak akik kurva jol megélnek abbol h mondjuk a 20 ft per grammert eloallithato fuvet eladja 2500 ftért, ebbol a haszonból bőven jut arra, hogy a politikusokkal kokain partyn megegyezzenek, h még véletlenül se legyen legalis, hiszen akkor oda a haszon, sőt jut arra, hogy semmittevő élősködő "drogmegelőző" alapitványok hihetetlen ostoba és buta propagandáját támogassák. hát ilyen egyszerű ez.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2009.01.08. 12:32:04

Jó sok hülyeséget összehordtál ebben a blogban.

Az igazság lassan kiderül: már egymást ölik a szocik (index.hu/politika/bulvar/cspl915/). Természetesen a pénz miatt.
Józan Paraszti Ész (JPÉ).

Azazello007 2009.01.08. 12:37:49

Miután kiderült, miről lehetett szó, minden, a droggal kapcsolatos hozzászólás offnak minősül, így

OFF

A fű tényleg kapudrog, de nem úgy, ahogy a képmutató és teljesen fogalmatlan "szakemberek" állítják: amíg mindenféle kétes egzisztenciájú, faszfej kis dílertől veszed, addig minden szart megzabáltathatnak veled, továbbá náluk azért általában van más is, amit a gyengébb akaratúak előbb-utóbb ki is próbálnak.

A szabályozás (és igen, a szigorú feltételekhez kötött legalizálás) pont arra lenne jó, hogy ezek a senkiházi hülyék elveszítsék a vásárlókörüket -- teljesen nyilván sosem fogják, de mindenképpen nehezebb lenne nekik.

És nagyon cinikus dolog 'hülye kis narkósokról' beszélni, amíg a harmincas-negyvenes korosztály jelentős része nyakra-faszra eszi a nyugtatókat, kedélyjavítókat, amik -- saját szememmel láttam sajnos -- legalább ugyanakkora, ha nem nagyobb kárt, és igen súlyos függőséget okoznak, a másik fele meg szívja a cigit, issza a kávét és vedel, mintha muszáj lenne.

Miért kell a világot fekete-fehérnek látni? Ez egy bonyolult kérdés.

chickenfucker (törölt) 2009.01.08. 12:40:51

@KukacAV, @rexter: félreértetek, nem vagyok én semmi ellen, csak összetett dolog van pro és kontra mint mindenben. de az összes használó azt mondja hogy legalizálj, a többiek meg hogy ne, hát gondoltam én olyan felhasználó leszek, hogy ne, mert visszafelé is elsűlhet. így van, sokan nem is értenek emiatt:)

de én is hiszem azt, hogy lesz olyan, amikor ott fogunk állni az auchan parkolóban és várni a kender termesztőket akik több tonnát borítanak majd ki tiltakozásuk jeléül az alacsony felvásárlási ár ellen. Én tele fogom rakni a kosaram, dögöljek meg:)

Zozi_001 2009.01.08. 12:51:07

Sziasztok!

Olvasva fenti cikket, csak nevetek! Ki az a barom, aki ki meri jelenteni: "ugyanis állami érdekeltségek nem vesznek benne részt, azt kizárólag a magánszektor intézi"

Na ez egy hatalmas hazugság!

Igenis állami szinten folyik a kábítószer-kereskedelem. Természetesen nem az 1000-1500/G haszonnal kecsegtető füvet, hanem a többezer ft/G haszonnal járó keményebb cuccokat juttatják be az országba úgynevezett diplomáciai küldeményben.

Ezekről is kellene beszélni.

gitáros 2009.01.08. 12:57:06

Azért ebből a drogos vonalból szép kis cikk kerekedett, ahhoz képest, hogy a frissebb hírekben már egészen más és konkrétabb indíték jelenik meg...

Pista Bácsi 2009.01.08. 12:57:57

Salamon!

LOL !!!

Ugyan megmondtad, hogy törlöd azt, akik lolozik, dehát ez akkor is lol...

Szvsz alaposan melléfogtál, ennek semmi köze a droghoz, hanem egyszerűen a szocik marakodnak a koncon.

salamon 2009.01.08. 13:07:26

pista bá, valamit nem értesz. éppen az jött be, amiről írtam.

dimitrij 2009.01.08. 13:16:48

"amíg mindenféle kétes egzisztenciájú, faszfej kis dílertől veszed, addig minden szart megzabáltathatnak veled, továbbá náluk azért általában van más is, amit a gyengébb akaratúak előbb-utóbb ki is próbálnak."

mégis mire alapozod ezt az égedelem baromságot, halivudi filmes élményekre? :)

dimitrij 2009.01.08. 13:18:38

"egyszerűen a szocik marakodnak a koncon."

bázmeg, te a blog írójánál is hülyébb vagy... :)

dimitrij 2009.01.08. 13:21:17

"..hanem a többezer ft/G haszonnal járó keményebb cuccokat juttatják be az országba úgynevezett diplomáciai küldeményben.."

jézus fasza, ebbe a blogba csak retardáltak járnak? :)

az állam mióta küldd diplomáciai csomagokat határon belül, te szerencsétlen?

Pista Bácsi 2009.01.08. 13:27:20

Salamon!

Rajtad kívül senki se hozta összefüggésbe a dolgot a droggal, drogosokkal.

Szóval nem jött be, amit írtál, senki se akarta pisztollyal mászkáló drogdílerekre kenni a dologt, senki fejében se keltette a dolog az iskolákban a gyerekeket tizedelő drogharamiák képét.

Hogy nekem mindenről AZ jut az eszedbe, arról mi nem tehetünk...

Zozi_001 2009.01.08. 13:27:35

@dimitrij: Szerencsétlen! Olvasd el még vagy 3x a cikket, hátha megérted.

Pista Bácsi 2009.01.08. 13:28:03

Izé, "hogy nekeD mindenről AZ jut az eszedbe" lett volna a helyes szöveg...

salamon 2009.01.08. 13:33:57

pista bá, ne hazudjon kend, mert nem jó így kezdeni az évet. én a médiából értesültem erről a különös összefüggésről (pl a linkelt cikkben is ez állt, de az inforádió is erről adott hírt), és alig hiszem el, hogy kendnek nem bökte ki a szemét.

Zozi_001 2009.01.08. 13:35:39

A kettős gyilkosságot összehozni a droggal valóban érdekes következtetés. Ami viszont ettől is érdekesebb, hogy szegény MSZP-s politikusok haltak mártírhalált. "Mi csak egy kávét kérünk"

pipacsaripacspapucs 2009.01.08. 13:50:08

Epikurosz · epikurosz.blog.hu 2009.01.08. 12:32:04

Mivel kiderült, hogy a brogvonal mostmár csak kabátlopás-szerű emlék, felhívnám a figyelmedet néhány további összefüggésre:

Csepeliek ölték egymást - Monnyanakle a csepelijek!
Közalkalmazottak ölték egymást - Monnyanakle...
Férfijak ölték egymást - hasonlójan, hasonlójan...

Amellett, hogy két sikkasztó meg két ártatlan halálos áldozat van a sztoriban, és a sajtó információik szerint a szocik aránya a játszmában 1:1, vagyis 50%, a fentiek sokkal jellemzőbbek: 100% férfi, 100% csepeli! (A közalkalmazotti státusz ugyan csak 75%, mivel a fegyvert elsütő biztonsági őr val'szeg magánalkalmazott, ez jelenleg lényegtelen, ha a szoci vonal a lényeges - szerinted...)

Izé, minek is a rövidítése a JPÉ?

dimitrij 2009.01.08. 14:11:43

@Zozi_001: olvastam, egy rakás szar, cikknek nem nevezném... de mesélj komám, szerinted mit nem értettem meg? :)

dimitrij 2009.01.08. 14:17:03

@pipacsaripacspapucs: ez nem egy alapítványi iskola véletlen? mert akkor a közalkalmazottak aránya 0%...

KukacAV 2009.01.08. 14:18:37

Hopp, a kommenteknek vége... A zindex levette a bejegyzést a címlapról. Lehet, hogy nekik is kínossá vált ez a buta, előítéletekre játszó drogosozás?

Zozi_001 2009.01.08. 14:38:13

@dimitrij: Többek között azt nem értem, te műveletlen paraszt, hogy miért nem tudod, hogy ha Jézusról írsz, akkor az egyrészt nagy betűvel kezdődik, másrészt nem társítjuk trágár szavakkal Jézus nevét. Hogy miért nem? Na, azt nem magyarázom el.

Idézlek: "az állam mióta küldd diplomáciai csomagokat határon belül, te szerencsétlen?
" Ezzel kapcsolatban csak az lenne a kérdésem, hogy ki beszélt itt országon belül zajló dolgokról? Én ugyanis azt írtam, hogy... "keményebb cuccokat juttatják be az országba úgynevezett diplomáciai küldeményben." Tetszik érteni? A juttatják be, az pedig értelemszerűen arra utal, hogy nem országon belülről. Na, akkor miről is beszélsz?

salamon 2009.01.08. 14:39:23

dimitrij, kérlek, tényleg annyira nem érted, és nekem kellemetlen, hogy erre a nyilvánvaló tényre nekem kell felhívnom a figyelmet. inkább higgadj le, mert amilyen lendületes vagy, a későbbiekben egészen biztosan elveszítenéd a fejed, össze-vissza csapkodnál, én meg a blog méltóságának megőrzése érdekében kénytelen lennék téged kitiltani téged innen.

pipacsaripacspapucs 2009.01.08. 14:50:12

@dimitrij: Elnézést, szeretnék javítani:

A világon minden közalkalmazott ártatlan, Minden alapítványos monnyolle! Vagy a 75%-uk, legalább...

De a lényeg a lényeg: A brogosok már, akárhogyis, belekeveredtek, és nem fognak belóle kimácni. Mint ahogy a szocik sem. A szocik brogosok, és forrdítva: a brogosok szocik.

Így pontos, kerek, és gurul.

Zozi_001 2009.01.08. 15:11:36

Hahó! Nehogy kitiltsátok a dimitrij nevű felhasználót, mert azzal, amit ír csak saját magát minősíti. Én szeretném látni még primitív írásait, mert most épp nincs munkám és szeretnék még nevetni a hozzászólásain.

dimitrij 2009.01.08. 15:53:44

@Zozi_001: figyelj nagyon faszkalap: jÉZUS. na most mi lesz, hülyegyerek? :) azért arra vigyázz, hogy nehog agyérgörcsöt kapj, meg a monitorod se legyen tiszta nyál. :P


vicces, amikor egy értelmi fogyatékos magyaráz arról, hogy mennyire ostoba a másik, csak mert nem képes az összefüggő gondolkodásra, de nézzük részletesebben kicsit:

"A juttatják be, az pedig értelemszerűen arra utal, hogy nem országon belülről. Na, akkor miről is beszélsz? "

arról beszélek, hogy ha külföldről jön be diplomáciai csomagban, akkor vagy követségre, vagy konzulátusra kerül, annak meg a magyar kormányzathoz az ég adta egy világon semmi köze nincs, logikusan, hisz azt vagy egy idegen kormány juttatja be, vagy valamilyen szervezet bűnözői csoport beépült tagja.

érted, vagy magyarázzam ennél is elemibb szinten? fáj az ostobaságnak ez a foka... idióta.

:)

dimitrij 2009.01.08. 15:57:28

@salamon: a blog méltóságát szerintem a posztjaid jobban rongálják, mint az én kommentjeim. :)

nincs gond, egy kicsit alul, vagy túlgondoltad ezt a dolgot, lehet ha a drog szó megjelenése kapcsán nem izgulnál ennyire fel, akkor lenne értelme a posztnak... de nyugodtan moderálj ki, pont leszarom.

dimitrij 2009.01.08. 16:02:47

@Zozi_001: ez rád is igaz pajtika. a nagy lendületben meg azt sem vetted észre, amikor lealáztad magad... vagy már feltünt? mert akkor nem vagy teljesen menthetetlen...

de nézzük meg alaposabban az állításod, miszerint: a komoly drogok diplomáciai csomagban érkeznek.

kérdés:
- mire alapozod? ezt láttad valami amcsi filmben?
- hogyan keverendek bele diplomaták a dologba, mely országok diplomatáiról van szó?
- ez a teljesen biztos módszer miért nem szünteti meg a konkurenciát, amelynek a kockázata jóval nagyobb?
- egyáltalán, írnál egy meghatározást annak kapcsán, hogy mi az a diplomáciai csomag? ugye semmi köze nincs a diplomáciai jegyzékhez, nyugtass meg. :)

dimitrij 2009.01.08. 16:03:59

@pipacsaripacspapucs: te legalább fejlődőképes vagy. :)

dimitrij 2009.01.08. 16:17:11

@Zozi_001: zozikám, izzadságszagú ez a te nevetésed. :) na, várom a fejtegetést, egészen kiváncsi lettem erre a te történetedre, szóval hasalj neki. :)

Zozi_001 2009.01.08. 16:24:13

Ma már harmadszorra kell mondanom: Én csak egy kávét kérek.. :D

Mocskos MSZP-SZDSZ koalíció annó bezárta az OPNI-t, és most itt dühöngenek a betegek.

dimitrij 2009.01.08. 16:27:11

@Zozi_001: ez is egy módja a kapitulációnak zozókám, ha nem is a legelegánsabb, hanem olyan küszöb alatt kikúszós... nem baj, szép még lehetsz. :)

Zozi_001 2009.01.08. 16:29:25

@dimitrij: Összekeversz engem valakivel sztem. :D

dimitrij 2009.01.08. 16:30:27

@Zozi_001:

kicsi idézet, kicsi módosítással:

Többek között azt nem értem, te műveletlen paraszt, hogy miért nem tudod, hogy az "annó" szót helyesen "anno"-nak írjuk.

és még te hánysz epét, jÉZUSOM. :)

dimitrij 2009.01.08. 16:31:39

@Zozi_001: hát hogyne... kicsit mintha kisebb lenne az arcod, csuma. :)

Zozi_001 2009.01.08. 16:41:28

Hol látszik az arcom? :D

dimitrij 2009.01.08. 16:54:54

@Zozi_001: nem az arcod látszik, hanem az látszik, hogy kisebb lett valamivel. segítsek az értelmezésben? látom még ez is túl nag falat lesz... :)

Bergeroth 2009.01.08. 17:00:15

Nah, nemrég értem haza. Nincs kedvem végigolvasni az öszes kommentet. Eljutottatok már az ilyenkor megszokott mocskos Orbán, köcsög Gyurcsány szintre?
süti beállítások módosítása